Κεφάλαιο 13

354 17 0
                                    

Amelia's pov

Ένιωσα φως να χτυπάει τα μάτια μου και έτσι τα άνοιξα.

Επεξεργαζομουν τον χώρο δεν ήμουν στο δωμάτιο μου. Μετά κοίταξα τα ρούχα μου δεν φορούσα ούτε το φόρεμα μου ούτε το σουτιέν μου.

Χτυπήματα ακούστηκαν στην πόρτα και η γλυκιά φωνή της κυρίας σοφίας. Αφού λέω το χαρακτηριστικό "περάστε" μπαίνει μέσα με έναν δίσκο με πρωινό.

Με καλημεριζει και μπαίνω στον πειρασμό να την ρωτήσω που βρίσκομαι.

Am- Κυρία Σοφία μήπως γνωρίζετε ποιανού δωμάτιο είναι αυτό?

κ. Σοφία- Φυσικά. Αυτό είναι το δωμάτιο του κυρίου Armani μου απαντάει χαμογελαστή.

Εκείνη την στιγμή μένω. Το δωμάτιο του Matteo.

Καθώς σκέφτομαι αυτά μπαίνει μέσα στο δωμάτιο ο Matteo και η κυρία Σοφία φεύγει κλείνοντας την πόρτα πίσω της.

Mat- Καλημερούδια tesoro. Κοιμήθηκες καλά ρωτάει με ένα περίεργο χαμόγελο.

Am- Καλά κοιμήθηκα είπα σχεδόν εκνευρισμένη καθώς άρχισα να θυμάμαι τα χθεσινά.

Mat- Τι έγινε tesoro μου κρατάς μούτρα για τα χθεσινά?

Τον κοιτάω και σηκώνομαι και πάω προς το μπάνιο χωρίς να του απαντήσω. Μέχρι να κλείσω την πόρτα ο Matteo δεν έχει ξεκολλήσει τα μάτια του από πάνω μου.

Κλείνω την πόρτα.

Mat- Οδοντόβουρτσα έχει στο ντουλάπι λέει.

{...}

Αφού έκανα το μπάνιο μου τύλιξα μια πετσέτα γύρω μου και βγήκα.

Ο Matteo ήταν ξαπλωμένος χωρίς μπλούζα, να σημειωθεί αυτό, με τους καλοσχηματισμένους του κοιλιακούς στο κρεβάτι του και χαζεύε στο κινητό του.

Μόλις με είδε ένα πονηρό χαμόγελο απλώθηκε στα χείλη του και ήρθε προς το μέρος μου.

Εγώ αμέσως απεστρεψα το βλέμμα μου.

Am- Λοιπόν μήπως έχεις κάτι να μου δώσεις να φορέσω ρωτάω.

Mat- Γιατί tesoro να σε βοηθήσω ρώτησε.

Am- Είπα να μην βγω με την πετσέτα από το δωμάτιο σου και κινήσουμε το ενδιαφέρον. Αλλά μάλλον ήταν κάκιστη ιδέα να σου ζητήσω βοήθεια λέω και στρίβω να φύγω.

Εκείνη την στιγμή μου πιάνει τον καρπό, με τραβάει και με κολλάει στον τοίχο.

Mat- Γιατί αρπαζεσαι κατευθείαν λέει και έρχεται ακόμα πιο κοντά μου με τα πράσινα μάτια του να κοιτάζουν κατευθείαν τα δικά μου.

Don't mess with the Mafia otherwise.... Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ