Κεφάλαιο 27

26 2 0
                                    

Amelia's pov

Τελικά είχε δίκιο και το γεύμα δεν άργησε να έρθει καθώς αφού χτύπησε την πόρτα μέσα στο δωμάτιο εισήλθε μια μεσήλικη γυναίκα με ένα ευγενικό χαμόγελο και έναν δίσκο με φαγητό που έκανε το στομάχι μου να γουργουριζει.

Αφού έφαγα και ένιωσα λίγο πιο πολύ ο εαυτός μου σηκώθηκα προσεκτικά από το κρεβάτι και άρχισα να εξερευνώ το δωμάτιο θέλοντας να μάθω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον άντρα που όλοι αποκαλούν Don και οι φήμες τον περιγράφουν ως τέρας...

Πρώτα περιηγηθηκα στο ολόκληρο δωμάτιο που είχε ως ντουλάπα όπου δεν βρήκα τίποτα παράταιρο μόνο πολλά μαύρα κουστούμια, παπούτσια, μερικά ακριβά ρολόγια και μερικές μονόχρωμες φόρμες...

Όπως είπα και νωρίτερα προς το παρόν τίποτα ενδιαφέρον...

Στη συνέχεια κατευθύνθηκα προς το γραφείο όπου τα περισσότερα συρτάρια περιείχαν φακέλους - πιθανότατα σχετικούς με την Cosa Nostra - αλλά και τις επιχειρήσεις του...

Δίπλα στο έπιπλο του γραφείου του μια βιβλιοθήκη μεγάλου μεγέθους κάλυπτε τον τοίχο...

Χωρίς να χάσω λεπτό άρχισα να περνάω το χέρι πάνω από τα εξώφυλλα διαβάζοντας τους τίτλους...

Εγκυκλοπαίδειες...

Ιστορικές διηγήσεις...

Βιβλία περί ρωμαϊκής αυτοκρατορίας...

Λατινικά συγγράμματα...

Και Ω... Αυτό φαίνεται ενδιαφέρον...

Shakespeare και Ιούλιος Βερν... όπως επίσης και θεωρίες του Δαρβίνου...

Τελικά μάλλον είναι άνθρωπος με αρκετά ενδιαφέροντα...

Σκέφτηκα καθώς το μυαλό μου ταξίδεψε πίσω στο σπίτι του πατέρα μου, στην πισίνα όταν με έσωσε...

Ο τρόπος που με κρατούσε σαν να ήμουν κάτι πολύτιμο, κάποιος που έχει σημασία...

Ή μπορεί όλα αυτά να τα φαντάστηκα καθώς ήμουν υπό την επήρεια ενός δηλητηρίου και απλά αυτός ο υπέροχος άντρας να μην έχει κανένα προσωπικό ενδιαφέρον για μένα...να με κράτησε απλά για κάποιο συμφέρον του...

Η σκέψη αυτή κάνει το στομάχι μου να γυρίζει και εμένα να φέρνω στη μνήμη μου εικόνες του Matteo όταν μου έλεγε ότι ενδιαφέρεται, όταν όλες του οι πράξεις έδειχναν προς αυτή την κατεύθυνση...

Όταν ξαφνικά δεν το έκανε πλέον. Σαν να πάτησε ένα κουμπί και οτιδήποτε είχε σχέση με εμένα διαγράφηκε εντελώς, σαν να μην υπήρξα ποτέ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 11 hours ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Don't mess with the Mafia otherwise.... Where stories live. Discover now