i wont leave you

260 40 142
                                    

2 ay önce

İkisinin de bugün izin günüydü. O yüzden bu günü birbirlerine ayırmaya karar vermişlerdi. Öğle saatlerine kadar uyumuş. Kalkıp birlikte kahvaltı hazırlamış ve şimdide birlikte izleyecekler filmi seçiyorlardı.

"Seb dram açma bebeğim sonra ağlıyorsun"

"Ama ya"

"Tamam bir şey demedim,omzum ve mendiller hazır"

Birlikte vakit geçirmek onlara çok iyi gelirdi. Dram filmi izlediklerinde seb genelde ağlardı. Kent ise onun ağladığını görünce omzuna yatirirdi ve yanağını oksamaya başlardı sebastian'in

"Bebeğim yiyecek bir şeyler getiricem istediğin bir şey var ?"

"Senin doğum gününde yaptığımız kekten kalmış miydi?"

"Az bir şey vardı sanırım,bekle getireyim"

11 Kasım,ryan'in doğum günüydü. Birlikte bir sürü kek ve pasta yapmışlardı. Daha sonra yaptıkları şeyleri diğerlerine de götürüp hep birlikte ryan'in doğum gününü kutlamislardi.

Ryan sevgilisinin isteği üzerine mutfağa gitti. Kekten çok fazla kalmamıştı,sadece sebastian'a yetecek kadar vardı. Ryan için kendisi yemese de olurdu. Aldigi keki ve diğer abur cuburlari tabakları koydu ve salona geri döndü. Tabakları yanlarına koyup sevgilisinin yanına oturdu ve bi kolunu sebastian'in omzuna attı.

Açtıkları filmi izlemeye başladılar. Seb bir yandan gözleri dolmus bir biçimde filmi izliyordu bir yandan da ryan'in getirdiği keki yiyordu. Ryan onun bu hallerini görünce gülmeden edememisti. Bebek gibiydi sebastian onun için. Onun bebegiydi

2 saatlik bir filmin son yarım saati kalmıştı. Ayrılık konulu bir filmdi. Seba,sevgilisini bırakıp giden genci görünce ağlamaya başlamıştı. Ya ryan onu bırakırsa diye hep korkardı sebastian. Bir an düşündü "acaba ryan beni bırakır mi" diye.

Seb dolu gözleriyle birlikte ryan'a döndü ve mavi gözleriyle ona bakan ryan'a merak ettigi seyi sordu

"Ryan beni hiç bırakmayacaksın dimi?"

Birakmazdi ryan. Kendinden vazgeçerdi ama sebastian'dan vazgecmezdi. Ryan derin bir nefes alıp sebastian'in sorusuna cevap verdi

"Eğer bir gun seni bırakırsam,hayatımda cidden bir şeyler doğru gitmiyordur civciv"





------------
civciv
CİVCİV

realize | ryan'sebHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin