farewell letter-final

187 21 77
                                    

"Lazio mu? Tekrar mı?"

"Evet,en hızlı imzayı atabilecegin orası var. Seni cidden isteyen bir takım ryan. Sana bunu kışın da anlattım ama dinlemedin"

"Tamam,en yakın zamanda temas kur. Teklifin miktarı sikimde değil. Kulüp zaten satmak için can atıyor. Çabuk ikna olurlar"

"Tamam en yakın zamanda hallederim"

1 hafta sonra

"İmzayı atmaya gittikten sonra dönmeyeceksin düzgün vedalasalim lan"

Emrenin soyledigi şeye gülmüştü ryan. Her ne kadar burası onu sevmesede o burayı sevmisti. Güzel bir veda isterdi ama bu imkansız gibiydi. Sebastian ryan'in gideceğini bilmiyordu,haberi yoktu onun. Ryan daha farklı bir şekilde soyleyecekti ona.

Uzun bir süre vedalasti arkadaşlarıyla ryan. Bunun sonunun böyle olmasını beklemiyordu. Geldiğinde maçlara çıkıyordu. Güzel bir ilişkisi vardı. Taraftar onu seviyordu

Ama şimdi her şey tersine dönmüştü

Ne maçlara çıkabiliyordu ne düzgün bir ilişkisi vardı ne de taraftar onu seviyordu. Her şey alt üst olmuştu ryan için.

Zaten uçakta olan bavulları son kez kontrol edip binmisti uçağa. Bundan sonrasını diğerleri halledecekti. Ferdiyi gorevlendirmisti ryan Bunun için

Aglayarak dusundu ryan.Kendi yapmak isterdi. Sevgilisinin karşısına çıkıp Vedalaşmak isterdi onunla ama yapamamisti ryan. Bir önceki sefer olduğu gibi olur diye korkmuştu. Bırakamamaktan korkmuştu ryan guvenmiyordu bu konuda kendine. Hıçkırarak ağlamaya devam ediyordu. Ama bu artık bir şey degistirmezdi. Olması gereken olmuştu artık.

--------

"Sebastian bir şey konuşmamız lazım"

"Bir şey mi oldu ferdi"

"Ryan gitti sebastian"

"Ne?"

"Bak bunu nasıl söylemeliyim bilmiyorum ama gitti. Transfer için. Sanada bunu vermemi istedi"

Dedi ve elindeki mektubu uzattı ferdi sebastian'a. Sebastian çekinerek aldı mektubu. Ağlıyordu,anlamamisti neler oldugunu. İdrak edemiyordu. Ryan nasıl gidebilirdi ki? Nasıl birakabilirdi onu? Yapmaz dedi sebastian içinden yapmamıştır dedi. Korkarak mektubu açtı sebastian. Upuzun bir mektuptu. O zaman anlamıştı sebastian her şeyi

Bittiğini

sevgilim;

Nasıl başlamam gerek bilmiyorum. Kendimi hiç bunu yazmaya hazirlamamistim sanırım. Senide bunu okumak zorunda birakmamis olmak isterdim ama yapamadım. Zaten ne olduysa bu yüzden olmadı ? Hiçbir şeyi yapamadım bir ilişki bile yurutemedim. Sana destek olamadım yardım edemedim.

Sonra her şey gariplesmeye başladı sebastian. Hani sana demiştim ya "Eğer bir gun seni bırakırsam hayatımda cidden bir şeyler doğru gitmiyordur civciv" diye. Tam olarak öyle oldu sebastian. Senden korktum. Sevdiğim adamdan korktum sebastian. İstemedim bunun olmasını gerçekten istemedim. Her şeyim olan birisinden korkmak istemedim sebastian. Ama yapamadım bunu da yapamadım işte korktum. Keşke bu kadar korkak olmasaydım. Belki o zaman eskisi gibi olurduk. Hatta belki eskisi kavramını kullanmazdik bile.

Birlikte maçlara çıkardık,birbirimize destek verirdik,ben seni bebeğim gibi severdim ve her ne olursa olsun birlikte olurduk. Keşke bunların hiçbirini yaşamamış olsaydık. Ama oldu işte değiştiremiyoruz. Denedik olur mu diye ama olmadı.

Gercekten seni çok sevdim ve seni hala seviyorum sebastian. Belki son zamanlarda bunu hiç hissettiremedim sana hatta tam tersini düşündürdüm ama acı cekmemen icindi sebastian. Belki benden sogusaydin gidişime üzülmezdin, bu olay bu kadar zor olmazdı. Seni üzmek istemedim ve hiçbir zaman da istemem. Sen benim her şeyimsin bunu bil. Ama artık bunun olması gerekiyordu ve belki de geç bile kalmıştım bunu için. Gidiyorum sebastian. Sen bunu okuduğunda ben uçakta olucam ve geri dönüşü olmayacak.

Her ne olursa olsun seni hep sevdim ve hep de seveceğim bebeğim bunu unutma olur mu? Kendine dikkat et,kariyerine odaklan ve kendine yeni bir yol çiz. Belki hakettigimiz son böyle değildi. Çok güzel hayallerimiz vardı ama olmadı. Belkide son kez soyluyorum ama seni seviyorum sevgilim...

ryan

--------------------
AGLIYORUM BITTI
çok ne desem bilemedim suan
Başından beri sonu kafamda belli olan bir kurguydu aslında yaklaşık 10-15 bolum arası planlıyordum 11 oldu

Angst yazmayı çok seviyorum o yüzden angst ryanseb kurgum olmalıydı özür dilerim...
Biten bir kurgu olması rahatlattı enazindan rahat yazdığım ve düzgün bitirdigim bir kurgu oldu.

ARTIK REALIZE YB YAZICAM DIYEMEMEK UZUYOR AMA OLSUN
SIZI SEVIYORUM BASKA BIR KURGUDA GORUSURUZ OPTUM
(aglamayagidiyorum)

realize | ryan'sebHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin