no,I'm not

159 23 49
                                    

Ryan'a gözükmeden tesisten çıkmıştı sebastian. Ryan ile ne konuşmak ne de yüz yüze gelmek istiyordu suan. Onun hakkında düşündüğü şeyler... Çok ağırdı sebastian için. Düşündü sebastian ryan haklı miydi? Takintili miydi sebastian ona? Hayır dedi yeşil gözlü kendi içinden. Hayır takintili değilim dedi

"Değilim... değilim... değilim... DEĞİLİM!"

Yolda yürürken bağırıyordu sebastian. Elleri titriyordu sinirlenmişti,hayal kırıklığına uğramış hissediyordu.

Eve geldi kapıya anahtarı sokmaya çalıştı ama elleri titrediği için kısa sürede yapamamıştı bunu. Bu daha da sinirlendirmisti sebastian'i. Ağlamaya başlamıştı. Zaten hayatında hiçbir şey doğru gitmiyorken küçük şeyler sınıyordu onu.

Eve girdi zaten ağırlık yapan çantasını kenara fırlattı,koltuğa geçti ve ağlamaya devam etti sebastian. Sessiz ağlamaları hıçkırıklara dönmeye başlamıştı. Birazdan ryan gelicekti bunun farkındaydı. Karşısına bu halde çıkmak istemiyordu. Çünkü ryan onu bu halde görürse yine yakın davranacaktı. Inanmiyordu sebastian,güvenemiyordu sevgilisine.

Yorgun düşmüştü. Yatak odasına çıktı kiyafetlerini değiştirdi,altina sort giyip üstüne herhangi bir sey giymeden yattı yatağa. Telefonunu kapatıp yanına koydu. Uyumaya ihtiyacı vardı her anlamda. Yorgun düşmüştü,ryan'i görmek istemiyordu,düşünmek istemiyordu bunlardan kaçmanın yolu uykuydu onun icin.

Sebastian uyuduktan yaklaşık 15-20 dakika sonra ryan girmişti eve. Tesiste aramisti sebastian'i ama bulamamisti. Bir şey olduğunu dusunmustu. Her ne kadar ondan uzaklaşmak istese de ona bir şey olsun istemezdi. Özellikle konu sebastian olunca bundan korkuyordu ryan.

Eve girdi ve yerdeki antrenman çantasını gördü ryan. Sebastian genelde etrafa atmazdı çantasını düzenli bir insandı. Çantasını düzgün bir yere koydu ve yatak odasına çıktı. Sebastian uyuyordu. Göz altları sismisti. Ağlamıştı sevgilisi ama neden olduğunu bilmiyordu ryan. Bu daha da korkutmustu onu aklına hiçbir seçenek gelmiyordu çünkü.

En son antrenmanda görmüştü onu ve gayet normal bir şekilde antrenmanını yapıyordu. Bir ara emre ve ferdinin yanına gitmişti. Zaten ryan da ondan sonra michy'nin yanına geçmişti. Sonra da gormemisti onu. Demek ki ferdi ve emreyle konuştuktan sonra çıkmıştı sebastian diye düşündü. Ama onlarla ne konusmus olabilirdi? Onlar kirmazdi ki sebastian'i ya da sinirlendirmezdi.

Ryan sevgilisinin yanına uzandı. Çokta yakın davranmak istemiyordu ona. Sabah michy ile konuştukları aklına geliyordu. Uzaklaşması gerekiyordu sebastian'dan. Özellikle de suan korkuyordu. Çünkü sebastian eğer sinirden ağlamışsa ve bu ryan ile ilgiliyse sinir krizi geçirirdi.

Bu daha önce bir kaç kere olmuştu. Sebastian ryan'a sinirlenmisti ve sinir krizi geçirmişti. Bağırıp çağırıyor ve bir seyler yıkıyor olurdu genelde. Ryan zaten kafası karisikken bir de bunlar olsun istemiyordu.

O da gözlerini kapattı ve bir süre sonra uykuya daldı. İkisi de birbiriyle konuşmak istemiyordu. Ama sebastian'in duyguları farklıydı. Ryan ile konuşmadan durabilir miydi? Bunu kendisi de bilemiyordu

Bir süre sonra uyandı sebastian. Uyanır uyanmaz ryan'i gormeyi beklemiyordu. Garip hissettirmisti. Onun hakkında düşündüklerini kendi ağzından duymuştu ve hala seviyordu ryan'i. Bunu düşününce sinirlendi sebastian,yüz ifadesi değişti ve ryan'i uyandırmaya karar verdi

"Ryan kalk"

"Hm"

"RYAN KALK"

Ryan oldugu yerde sekmişti ne olduğunu anlamadan. Zar zor actigi gözleri sinirli bir sebastian görmeyi beklemiyordu. Olayın ciddiyetini anlaması uzun sürmemişti

"Sebastian bir şey mi oldu? İyi misin sen?"

"Değilim"

"Anlat noldu" dedi ryan tedirgin bir şekilde

"Korkuyor musun benden ryan?Gözlerin öyle söylüyor"

"Ne saçmalıyorsun sebastian"

"Kendinde söyledin aslında,yalan ?"

Ryan anlamıştı neyden bahsettigini. Şimdi sorun büyüktü.

"Sebastian bak-"

"Ama ben senden ayrılmak istemiyorum ryan"

"Sebastian dinlerm-"

"Ben seni yeterince dinledim bugün. Hatta michy'i de dinledim. Ne kadar ortak fikriniz var. Benimle bile bu kadar ortak fikirde olmuyorsun"

"Sebastian sakinleş düzgünce konuşalım böyle olmaz"

"Neden? korkar mısın?"

"Sebastian"

"Merak etme. Bir şey yapmam"

Ryan derin bir iç çekti. Dinlemiyordu sebastian onu. Her zaman ki gibiydi yine

ama şimdi sorun daha da büyüktü,sebastian gerçekten her şeyi duymuştu ve artık ryan ona yakın davranamazdi yani bundan sonrası sebastian'in ellerindeydi

realize | ryan'sebHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin