6. Közelség

486 17 4
                                    


Yuki:

Lassacskán kezdtem magamhoz térni. Egy kórházi ágyon nyitottam ki a szememet. Még mindig szédültem, és nagyon melegem volt. Edzőm aggódva ugrott az ágyamhoz.
-Yuki! Végre felébredtél.
-Mi történt?-kérdeztem, mert még mindig elég zavaros volt minden.
-Nem emlékszel? Megcsúsztál a pályán. Remélem, nincs amnéziád.
-Ja, igen...Atyaég...-fogtam a fejem szégyenkezve.
-Megismersz?-gúvadt ki a szeme.
-Persze, te lüke, csak szétmegy a fejem.. -panaszkodtam. Ekkor egy idősebb doktor lépett be a kórterembe egy fiatalabb ápolónővel az oldalán.
-Üdvözlöm, Tsunoda úr! Raphaël doktor vagyok. Hogy érzi magát?-mosolygott.
-Pocsékul...- néztem rá keserűen.
-Pedig nagy szerencséje van. Semmije nem tört el a versenyautóját leszámítva. De nagy butaság volt lázasan elkezdeni a futamot. Nagyobb baj is történhetett volna.-oktatott ki, amire csak fejeket vágtam.
-Semmi bajom. Csak kicsit megfáztam.- durcáskodtam, akár egy kisgyerek.
-Örüljön neki, pihenjen, és legközelebb ne hősködjön 38 fokos lázzal...-magyarázott tovább, de nem figyeltem oda, mert végig Arinára gondoltam.

Ezt a szégyent... Meg akartam neki mutatni, mire vagyok képes, erre leszerepeltem előtte. Mit láthatott? Egy igazi lúzert. Ha tehetném, még mindig visszamennék, a futam fele sem telhetett el. Ez kibaszott gáz...

Nagyon mérges voltam magamra. Ekkor épp Arina rontott be a szobába.
-Yuki! Yuki, jól vagy? Úgy aggódtam érted! Amint tudtam, jöttem utánad!- zokogott, miközben szorosan átölelt.-Miért csináltad ezt?
-Arina...- élveztem fojtó ölelését, de közben óriási lelkifurdalásom volt.-Ne sírj. Nem érdemlem meg, hogy könnyeket hullass értem.- toltam el magamtól.
-Mi? - nézett rám, miközben patakokban folyt a könnye. Csókkal vigasztaltam volna, de nekem ez nem járt. Nem jutalmazhattam magam ilyesmivel ezek után.
-Nem kell engem ajnározni. Jól vagyok.-fordírottam el az arcom.
-Dehogy vagy jól! Láttalak a verseny előtt, mégsem akadályoztam meg, hogy elindulj! Az egész az én hibám!-Bújt hozzám ismét.

Ilyen nincs! Emiatt is magadat okolod? Kiscicám

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ilyen nincs! Emiatt is magadat okolod? Kiscicám...-hatódtam meg magamban, és nem bírtam ki, hogy ne simogassam meg a fejét és a hátát, de hamar észbe kaptam.
-Ne beszélj baromságokat. Te nem tehetsz semmiről. Én voltam a hülye.-Fordultam az oldalamra, hogy ne lássa az arcomat. Ez a ridegség jobban fájt, mint bármi, de nem tehettem mást.
-Na, de..Yuki...Én...
-Most menj el, kérlek.- motyogtam.
-Menjek el? Mi van veled? Eddig mindig kedves voltál velem. Ezek szerint mégis haragszol rám, igaz?- esett kétségbe szegénykém. Szemeiben bánat csillogott.
-Nem. Csak fáradt vagyok, meg még a végén te is elkapsz tőlem valamit..-hunytam le a szemem. Persze csak nem akartam, hogy így lásson.
-Yuki...- kezdte volna, de ismét az orvos vette át a szót.
-Hölgyem, jobb, ha most távozik. A fiatalembernek pihenésre van szüksége. Még mindig magas láza van.- mondta. Mivel egy gyáva féreg voltam, nem láttam Arina arcát, de biztos borzasztóan megbántódott.
-Rendben. Ha neki ettől jobb lesz... Akkor megyek.-csuklott el a hangja.-Holnap visszanézek. Sziasztok..- tette hozzá halkan. Aztán sietve távozott. Ekkor Fabio hangját hallottam.
-Arina!- kiáltotta, aztán utana futott. Nem is tudtam, hogy ő is itt van.

Olvadó Jég ~ Yuki TsunodaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora