Eva
-Nu vreau să mă trezesc! spun cu capul sub pernă.
-Nu ai mâncat nimic,frumoaso! îmi spune Damien ridicându-ma din pat.
Ajungem fața în fața, iar eu îi dau un bobârnac înainte să îmi pun capul pe umărul lui.
-Eva! îmi spune acesta ieșind din cameră. Vei dormii cât vrei după ce mănânci.
-Dar daca mănânc, somnul o să plece în vacanță! îi spun somnoroasă.
-Atunci vei dormii când îți va fi iar somn, iubito. îmi spune coborând scările, însă de data aceasta mergând normal.
-Eu vreau acum.. .
-Acum trebuie să mănânci, somnoroaso!
-Te rog?..
-Tot nu.
Îmi ridic capul somnoroasa, punându-mi fața la nivel cu a sa.
-Daca îți dau un pupic, mă lași să dorm?
-Cu siguranță dacă primesc un pupic de la o fată îmbrăcată în pijamale cu unicorni roz și părul într-un coc dezordonat. îmi spune zâmbind.
Îmi apropii fața de a lui, începând să îl sărut.
Acesta îmi răspunde imediat, adâncind-ul.-Buzele tale au gust a rai,iubito. îmi spune întorcandu-se înapoi în cameră cu viteza lui.
-Lasa-ma sa dorm! spun dând din mâini și picioare când acesta îmi prinde fundul în palme.
-De data asta ai scăpat,frumoaso. Data viitoare nu promit nimic. îmi spune așezându-se în pat cu mine peste el.
-Noapte bună, uriașule. spun adâncindu-mi fața în scorbitura gatului său.
-Nu este noapte afara,ci miezul zilei, însă mă voi preface că este miezul nopții pentru tine. îmi spune mângâindu-mi spatele. Noapte buna, iubito.
-Damien? îl întreb imbratisand-ul.
-Da, frumoaso?
-Mi-e foame.. .
Acesta începe să râdă.
-Îi voi spune lui Hunter să îți aducă prânzul la pat, frumoaso.
-Mulțumesc ,uriașule.
-Cu placere,iubito.
Îmi închid ochii somnoroasă când acesta începe să își miște palma pe spatele meu,acest gest facandu-mi pielea de găină.
Acesta ne învelește cu o pătură călduroasă.
Fix când mă pregăteam să intru în lumea visulilor, ușa se izbește de perete.
Tresar speriată și îmi ridic ochii îngrozită,dand ochii cu o Clara în pijamale cu o tava în mâini.
-Ti-am adus prânzul,Eva! spune așezând-o pe noptieră.
-Mulțumesc,Clara. Poți ieșii, ai terorizat-o destul pe Eva. spune Damien când simte că tremur.
-Ups.. scuze Eva. Să știți că mai încolo aș vrea să vă fac cunoștință cu cineva! spune ieșind pe ușă.
Mormăi nervoasă ridicându-mi corpul de pe al lui Damien când somnul își ia vacanță, cel mai probabil în Miami.
-Arăti mult mai drăguță când ești supărata,iubito. spune Damien punandu-se în poziție turcească, uitandu-se la mine cum îmi mănânc prânzul.
Îi arunc o uitătură urâta,asta facandu-l să își ridice mâinile în semn de predare.
-Cu cine crezi că ne va face cunoștință? întreb în timp ce înfig furculița în salată.
CITEȘTI
Născută la miezul nopții (Vol. I)
VampireRegele Diavol, Regele Nemilos și Regele Întunericului sunt doar câteva titluri atribuite Regelui Damien. Viața lui avea să se schimbe radical într-o noapte, la miezul nopții, când a început să își simtă însfârșit aleasa - cea pe care o caută de seco...