Capitolul 7

1.1K 36 0
                                    

Perspectiva lui Damien

Aseară am fost prea aproape de ea.Din pacate pentru psihicul meu, iubesc sa o sarut,are niște buze dulci ca mierea . Chiar daca am sărutat-o prima oară, mi-a trimis fiori pe șira spinării.
La 18 ani trebuie sa o iau de aici, nu o voi transforma,e prea dureros si riscant. Dar exista un risc foarte mare. Daca o voi lasa însărcinată,copilul ar putea sa o distrugă,un copil vampir care se dezvoltă în pântecele unei mame umane o poate omorî.Nu ma voi ierta niciodată daca i se va întâmpla ceva.O iubesc mult prea mult pentru a o pierde.Dar cel mai frica îmi este de Caleb , alpha-ul haitei Brow ,care de puțin timp a aflat ca mi-am găsit aleasa. Acum un an a zis ca ii va face Evei o surpriză foaarte plăcută.Inca așteptăm , toată familia suntem cu ochii pe ea ,mai ales eu.

Dupa 5 zile

Perspectiva Evei.

Astăzi este o zi nu prea plăcută,vineri 13 ziua in care eu m-am născut,doar ca în altă lună.Niciodata nu mi-a placut ziua in care m-am nascut. Mereu aceasta zi aduce ghinion. Acum 16 ani ,in luna Decembrie, vineri 13, ora 00:01 a fost ziua in care eu mi-am omorât mama, ziua in care m-am nascut,daca nu ma nășteam eu ,mama era fericită si își traia viața în continuare.

Merg spre bucatărie pentru a lua cina cu tata.
Înainte sa intru ,imi pun un zâmbet pe față si apăs clanța ușii.
-Buna tata!
-Buna prințesa,pune te la masă.
-Okeyy.
-Cum ți-a fost ziua ,iubita?
-Destul de bună.Zic eu mințind.
-Ma bucur sa aud asta .
Acesta vad ca scoate o tavă din cuptor cu niste șnițele iar într-un bol vad ca a făcut piure .

Dupa ce termin de mâncat spun:
-Esti o bucătăreasă foarte buna tati.:)
-Mersi . Spune tata zambind.
-Eu merg sa fac dus ,iar după ma bag la culcare.
-Bine iubita mea.
-Te iubesc tati . Spun si îi dau un pupic pe obraz.
-Si eu prințesa.
-Paa ,noapte bunaa.
-Noapte bună pustoaico.

Dupa ce termin baia plec in camera mea . Sper sa nu se mai întâmple ca ieri seară.Chiar nu mai vreau sa primesc un ,,pupic de noapte bună " pe buze de la o umbră.

Este ora 03:30 . Din camera de langa mine se aud niste zgomote si țipete puternice.Imi fac curaj si apas clanta usii pentru a iesi pe hol. Cand bat la ușa tatălui meu ,totul parca este un vis ,usa se deschide singura iar in camera totul era plin de sange ,trupul tatălui meu zacea langa un perete .Se uita la mine cu niste ochi goi. In partea opusă tatalui meu era un animal mare ce semăna cu un lup ,dar statea in 2 picioare. Stau împietrită de frica in tocul ușii. Tata e mort ,mama e moarta.Sunt singură. Ființa care l a omorât le tata se apropie de mine cu pași mici. Noroc ca mereu îmi țin de urgență un pumnal sub pat . L-am luat înainte sa ies din cameră.
-Stai acolo,altfel mori ! Spun eu cand o lacrimă imi curge pe obraz de la ochiul drept .
Acesta doar mârâie agresiv spre mine . Era mare ,de vreo 2 metri 80 . Ce dracu sa fac eu cu 1,60 ai mei?
Dintr-o dată aleargă spre mine cu o viteză supraomenească.Ma prinde de gat si strange cu putere .

Perspectiva lui Damien

Am văzut cum a luat un pumnal de sub pat . Ia stai asa ,de ce tine un pumnal sub pat??

Au trecut deja 8 minute de cand este plecată. Dintr-o data simt ca ceva ma strange de gat ,ceva nu miroase a bine ,daca unul dintre noi este in pericol, celălalt simte din cauza legăturii noastre. Intru repede in camera Evei si ies pe hol ,langa era un tablou de nedescris. Tatăl Evei era langa un perete , aproape mort,ii pot simți inima cum bate . In partea opusă era Caleb ,incercand sa o sugrume pe Eva .
Atât mi-a trebuit. Ochii mi s-au preschimbat într-un roșu ca sangele , caninii ieșeau la iveală iar puternica dorință de a-l spulbera pe Caleb se poate observa pe chipul meu.
-Oh, salut dragul meu prieten,nu ne-am mai văzut de mult nu-i asa? M-ai vizitat într-un moment nu prea potrivit,dupa cum vezi am puțină treaba cu Evuta.Putem sa stabilit o data sa ne vedem daca ma iubești atât de mult,Damien.
Spune acesta dupa ce o trântește pe Eva într-un colț.
Ma năpustesc asupra lui .Acesta fiind luat pe nepregătite nu a avut timp sa acționeze.Il pun jos și încerc să-i bag țepusa din argint îmbibată in verbina in inima ,insa nu reușesc si fuge pe geamul tatălui Evei. Plănuiam sa ma duc după el dar mi-am amintit ca Eva este in colt, lesinata din cauza loviturii in perete.Cand ma apropii ,vad ca era rănită peste tot .
O iau în brațe si merg spre ușă, tatăl ei a murit acum 3 minute, i-am simțit inima cedand.
Si Eva trăiește,doar ca are pulsul foarte slab.

"Scuzați eventualele greșeli"

Născută la miezul nopții (Vol. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum