Sabah sarp yanımda yoktu kalkıp hemen üzerimi değiştirip aşağıya indim ve çok şaşırdım anne ve babamız sarpa kahvaltı için yardım ediyorlardı bende hemen gidip anneme sarıldım annem şaşırdı ve affettin mi kızım beni dedi bende hiç küsmedik ki annecim dedim ve anneannesi torunun çok acıktı dedim annem de duygulandı ve bugünleri de çok şükür Allah'ım bana gösterdi ya artık ölsem de gam yemem dedi bende hadi ama kahvaltı edelim dedim kahvaltı ettik ve etraf toplandıktan sonra sarpa dönerek aşkım bizim resmi bir şekilde evlenmemiz lazım dedim sarpta sırıttı ve Allah Allah çok istiyormuş birileri beni dedi bende zaten aldım da işimi garantiye alayım ben dedim sarp onayladı nikah işlemlemlerine başladı bundan tam üç gün sonra nikahımız vardı ben de elbise mi karar vermek için yukarı çıkıp dolabıma baktım ama pek beğendiğim bir elbisem olmadı bu yüzden sarpın yanına gidip aşkım elbisem yok elbise alalım bana dedim sarp tamam bebeğim dedi ve hazırlandık ve avm ye geldik çok güzel bir nikah elbisesi seçtim ve satın alıp çıktık
Annem izin vermediği için sarp beni elbiseli halim ile görmedi eve geldik ve sarpa dönüp artık nikah günü görürsün dedim sarpta öyle olucak maalesef dedi sarpa dönüp aşkım ben uyumak istiyorum yukarı çıkıyorum gelicen mi dedim sarpta aşkım sen yat dinlen bebeğimizi ve kendini yorma ben aşağıda burda kalıcam bir şey olduğu zaman seslen tamam mı meleğim dedi bende tamam aşkım dedim Anne ve babamız bizi seyrediyorlardı bizim aramızdaki aşkı ve birbirimize karşı olan saygımız onların bizi kabullenme oranını artırıyordu sonunda aradan 3 gün geçti ve bizim nikah günümüz geldi sarpta bende çok heyecanlıydık hemen hazırlandık ben aldığım elbiseyi giydim sarp ve babamın olduğu yere arka bahçeye gittik annemle beraber sarp beni görünce bana iltifatlar savurdu çok güzel olmuşsun bebeğim bayıldım bu elbiseye seni ortaya çıkarmış gibi bir sürü güzel cümleler kurdu sarpı öptüm ve nikah memurunu beklemeye başladık 10 dk geçti ve sonunda gelebilmişti nikahımızı kıymıştık düğün yapmayacaktık çünkü ben istemedim yoruluruz diye artık sarpla resmi olarak evlenmiştik ikimizde çok mutluyduk sarp bana dönüp aşkım eğer sende istersen bal ayı yapabiliriz dedi bende sarpa inat olsun diye olur abi balayına gidelim dedim sarpta ne abisi kızm kocacım diyeceksin artık dedi Anne ve babamız güldüler bir balayı tarihi ayarladık ve eşyalarımızı topladık bu süreçte de anne ve babamız bizim yanımıza çiftliğe taşınmışlardı bavulları hazırlandıktan sonra havalimanına geldik İstanbuldan muğlaya gidecektik bu yüzden biletleri aldık ve beklemeye başladık saat gelince Anne ve babamızla vedalaşıp uçağa bindik uçak piste inince sarp beni uyandırdı ve artık muğladaydık.
Aşklar bölüm biraz kısa oldu bu yüzden hepinizden özür dilerim bir daha ki bölüm daha uzun olucak söz veriyorum oy vermeyi unutmayın seviliyorsunuz :)