5.bölüm

1.9K 22 2
                                    

Sabah ayaklarım hala ağrıyordu tam kalmıştım ki sarp odama geldi ve günaydın meleğim dedi bende günaydınnn dedim oda bakıyorum pek bi mutlusun dedi bende ne mutlusu ya ayağım delinmiş gibi hissediyorum deyince sarp beni yatırdı ve ayağıma masaj yapmaya başladı eli o kadar hafifti ki çok rahatlatmıştı bi zaman sonra sarpa aşkım annem ve babam nerdeler diye sordum sarpta balayına gittiler aşkım dedi bende ohhh be sonunda deyince Allah Allah bakıyorum pekte meraklıyız yalnız kalmaya dedi bende utandığım için yooo ne alakası var sadece senle biraz daha fazla gezmek tozmak eğlenmek istiyorum dedim oda eee hadi dışarı kahvaltıya çıkalım dedi bende fark etmez aşkım dedim oda hadi hazırlan dedi bende tamam dedim ve dolabıma yöneldim çok güzel bir crop şort takımı yapmıştım ki sarp arkamdan gelip bunları giymeyi düşünmüyorsun herhalde dedi bende yoo bunları giycem deyince kimden izin aldın bakalım dedi bende Allah Allah birileri beni kıskanıyor galiba da bunları giymemi istemiyor dedim sarpta ne kıskanması kızım senin için canımı bile veririm ben dedi bende vay be deyip dudağından öptüm hadi artık hazırlanalım dedim ve çıkardığım takımı üzerime giydim

Sabah ayaklarım hala ağrıyordu tam kalmıştım ki sarp odama geldi ve günaydın meleğim dedi bende günaydınnn dedim oda bakıyorum pek bi mutlusun dedi bende ne mutlusu ya ayağım delinmiş gibi hissediyorum deyince sarp beni yatırdı ve ayağıma masaj ya...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sarpta çok cool bir kombin yapmıştı

Bu kombinlerimizde çok uyumludu birer tane ceket aldıktan sonra arabaya bindik ve bir göl yerine geldik kahvaltı söyledik kahvaltı hazır olana kadar biraz gölü turlamaya karar verdik gölü turlarken ben çocukluk arkadaşım olan özgürü gördüm ve yanı...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kombinlerimizde çok uyumludu birer tane ceket aldıktan sonra arabaya bindik ve bir göl yerine geldik kahvaltı söyledik kahvaltı hazır olana kadar biraz gölü turlamaya karar verdik gölü turlarken ben çocukluk arkadaşım olan özgürü gördüm ve yanına gidip sarıldım özgür beni görünce şaşırdı ama oda sarıldı sarp arkamdan gelip ne oluyor aşkım dedi özgürün kız arkadaşıda aynısını dedi biz de ikisine çocukluk arkadaşı olduğumuzu söyleyince bi rahatladılar sarptan beklemediğim bir şekilde gelin birlikte kahvaltı edelim dedi özgür ilk kabul etmedi ben ısrar edince kız arkadaşı ortaya atladı aşkım çocukluk arkadaşını üzme hadi dedi özgür kabullendi ve birlikte masaya yöneldik bu arada bende özgürün kız arkadaşı cemre ile de çok iyi anlaşmıştım sarpta özgürle çok iyi anlaşınca ben sarpın aslında abim olduğunu söylemeye karar verdim ve söyledim başımıza gelen her olayı anlattım özgür ilk başta şaşırdı ama aşk bu önüne geçilmez işte deyince mutlu olduk biraz daha oturduktan sonra kalkıp dördümüz bir avm ye gitmeye karar verdik avm ye geldiğimizde cemre ile ben gratise doğru koştuk özgür arkadan cemre aşkım oraya girme batarız diye sesleniyordu sarp neden ki diye sordu oda cemre aşırı makyaj malzemesi alıyor ondan dedim ya arya ne kadar alışveriş yapıyor deyince arya ile avm ye bir kere önceden gitmiştik sadece bu ruj ve allık denen şeyden almıştı deyince özgürün gözleri fal taşı gibi açıldı nee dedi evet ama bu sefer battın çünkü yanında cemre var cemre peşinde birini sürüklerse oda fazla alışveriş yapar deyince sarp bişe olmaz onun için canımı veririm ben der özgür galiba onu çok ama çok seviyorsun anneniz ve babanız öğrense bile birbirinizden asla vazgeçmezsiniz dedi sarpta aynen öyle dedi ve yanımıza geldiler ben bir tane far paleti, kapatıcı ve dudak kalemi aldım cemre ise fondöten,allık,kapatıcı ve bir tane de dudak kalemi aldı hepsini ödeyip çıktık ben aşkım kahve içelim mi dedim sarpta içelim bebeğim dedi ve Starbucksa gittik kahvelerimizi içtikten sonra eve gitme zamanı geldi özgür telefonunu değiştirdiği için onun numarası bende yoktu cemre ve özgürün numaralarını aldıktan sonra eve geldik yorulmuştum ama aldığım kapatıcıyı merak ettiğim için hemen denedim sarp arkamdan gelip aşırı yakıştı sevgilime dedi bende tabi annem ve babam yok istediğin gibi sarıl öp kokla demi dedim oda evet mesela seni şuan çok öpesim var dedi sonra aşkım şuan kapatıcı mı deniyorum dedim oda tamam ama söz vereceksin deyince kapatıcıya daldığım için söz deyip geçiştirmiştim akşam olduğunda akşam yemeği hazırlamak için mutfağa yöneldiğimde sarpı mutfakta gördüm her şeyi hazırlamış salata yapıyordu bende arkasından gidip sarıldım oda prensesim gelmiş dedi bende eline sağlık bebeğim her şey çok güzel duruyo dedim oda canım feda sana dedi yanağından öptüm ve sofraya oturdum yemeklerimizi yedikten sonra bulaşıkları ben yıkamayım sen hazırladığına göre dedim oda ama dedi bende aması falan yok dedim ve onu koltuğa oturtum ve kendim bulaşıkları yıkamaya başladım hepsini bitirince aşkım film seyredelim dedim sarpta tamam aşkım dedi ve bir film seçti korku seçmişti ben korktuğum için hemen sarpa sarıldım oda tabi çok memnundu bu hallerimden sonra ben uyuya kalınca sarp beni odama götürdü her yeri toparlayıp yanıma yatmaya geldi o gece ikimizde birbirimize sarılarak uyuduk.

Üvey Abim(+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin