Sabah çok güzel kokan bir kurabiye kokusu ile uyandım anlaşılan sarp kurabiye yapıyordu kalktım üzerimi giyinip sarpın yanına gittim sarp beni görünce günaydın meleklerim dedi bende günaydın aşkım bakıyorum yine döktürmüşsün dedim sarpta canım feda size diyerek anlımdan öptü kahvaltıyı hazırlamıştı hemen kurabiyeleri fırından çıkartıp beraber kahvaltı ettik yedikten sonra etrafı topladık sarpa biraz gezelim mi dedim sarpta tamam aşkım dedi hazırlandık ben rahat gezmek istediğim için bir elbise giydim
Sarpta benim kombinimle uyumlu bir takım giyinmişti
Gezdik gezdik ve en sonunda bir avm ye gitmeye karar verdik avm ye geldiğimizde herkes bize hayranlıkla bakıyordu biraz zaman sonra 2 tane çocuk geldi ve bizimle fotoğraf çekinmek istediğini söyledi bizde kabul ettik çekildik ve neden fotoğraf çekilmek istediklerini sorduk onlarda çok yakışıyorsunuz bu güzel görüntüyü kaybetmek istemedik ve güzel bir hatıra olsun bize dediler bizde tamam dedik biraz yürüdükten sonra bir grup erkek çıkmıştı karşımıza sarp sinirlenmişti ama ben varım diye belli etmemeye çalışıyordu içlerinden bir tanesi sarpa yaklaşıp arkadaş olalım mı dedi sarp şaşırmıştı ama olur dedi ilk kendisini tanıttı sonra bana dönerek nikahlı karım dedi adamın ağzı açık kaldı ve tamam diyerek yanımızdan uzaklaştı sanırım adam sarpı abim sanmıştı gerçi abimdi ama bizim evli olduğumuzu bilmiyordu arkadaşlarına söylemiş olmalı ki bütün hepsi hızlı adımlarla oradan uzaklaşmıştı biz sarpla biraz daha gezdik ve eve dönme kararı aldık eve geldik sarp bir film açtı onu seyrettik ve benim uykum çok gelince hemen uyumak için yukarı çıktım sarpta benim peşimden geldi ve beraber uyuduk.
Arkadaşlar şu bir kaç gündür bölüm atamadım özür dilerim kısa zaman içerisinde daha çok hikaye atmaya çalışıcam bu arada yeni bir hikaye yazmaya başladım profilime girip okuyabilirsiniz patron-asistan diye bir kitap ilk bölümünü yayınladım lütfen onada bir göz attın ve oy kullanmayı unutmayın seviliyorsunuz:)