7.bölüm(+++18)

6.5K 27 0
                                    

Bulaşıkları makineye yerleştirken arkasından gidip sarıldım ve boynunu öpmeye başladım sarpta aşkım bir saniye şunları koyayım dedi ama benim canım şuan istiyo deyince arkasını döndü ve beni öpmeye başladı öperken dilini kullanıyordu çok azmıştık ikimizde ve en sonunda beni kucaklayıp odaya götürdü üstümdekileri dikkatlice çıkardı bende onun üstündekileri çıkardım beni öpmeye başladı aşırı azmıştım bu yüzden sarpı altıma aldım ve zıplamaya başladım sarp bir anda beni altına aldı ve sert sert öpmeye başladı her yerimi mosmor yapana kadar öpüyordu ve en sonunda kadınlığıma indi ve sert bir şekilde yalamaya başladı aşırı zevk alıyordum ve elimle kafasını bastırmaya başladım sonra sarpı yatırdım ve erkekliğini ağzıma aldım çok hızlı bir şekilde emiyordum bu yüzden sarp inliyordu inlemesi benim hoşuma gidiyordu en sonunda beni altına alıp arkamı döndürdü ve bana hazır mısın diye sordu bende evet anlamında başımı salladım ve bir anda içime gidi inlemiştim ve bu onun hoşuna gidiyordu ben inledikçe o daha hızlı sokuyordu ve en sonunda temelli içime girdi ve canım çok yandığı için "ahhh" diye bağırmıştım sarpta bana aşkım sen ilk defa mı yapıyorsun dedi bende evet dedim oda desene ilkin benim dedi ve sırıttı içimden çıktı ben onun erkekliğini aldım ve göğüs arama koydum ve göğüslerim ile sıkmaya başladım sarp inim inim inliyordu ve bir anda dayanamadı ve boşaldı göğüs aramdan sarpın sıvısı akıyordu zevkle seyretti ve en sonunda sarpa dönüp aşkım benimde boşalmam lazım dedim ve sarp beni yatırıp kadınlığımı yalamaya devam etti ve bende dayanamadım ve boşaldım ikimizde çok rahatlamıştık duşa girdik ve orda da biraz eğlendikten sonra çıktık sarp ile üstümüzü giyindik ve aşağıya indik saatte baktığında saat 23.00'di sarp bana dönüp aşkım baksana biz eğlenmeyi biraz abartmışız dedi bende sarp ya dedim oda utandım mı kız dedi bende evet dedim oda utanma utanma dedi salona gidip film seçtim ve izlemeye başladım sarpta elinde mısır tabakları ile geldi ve bugün beni ödüllendirdiğin için sevgilim sana mısır getirdim dedi teşekkür ettim yanıma oturdu izlemeye başladık filmin ortasında uyuya kalmıştım sarpta beni odasına götürdü ve yatırdı aşağıya inip etrafı toparladı ve uyumak için yanıma çıktı bana sım sıkı sarıldı ve uyumaya başladık.

Üvey Abim(+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin