Sabah sarpın elini karnımda hissederek uyandım çok mutlu olmuştum çünkü sarp hem bana hemde bebeğimize birşey olmasından çok korkuyordu biraz daha sarpı seyrettikten sonra saçları ile oynamaya başladım sarp gözlerini aralayıp bana bakınca günaydın güzel gözlüm dedi bende sana da balımm dedim bana dönerek bakıyorum pek bir mutluyuz bu gün dedi bende ona evet çünkü sen ben ve bebeğimiz yanımdasınız deyince sarpın ilk önce yüzü düştü sonra bana bakıp gülümsedi sarpa sordum
Arya:noldu aşkım neden az önce yüzün düştü
Sarp:güzelim sen öyle deyince aklıma ilk bebeğimiz geldi
Onun bunu demesi ile benim kalbim acıdı sarpta bunu anlamış olmalı ki iyi misin güzelim su getireyim mi dedi bende yok sağol aşkım dedim sarpa dönüp eğer o yaşasaydı şuan ne yapıyor olurduk acaba dedim bunu demem ile benim ve sarpın gözleri doldu sarp ben daha fazla üzülmemem için şuan o burda olsaydı ona sarılır uyurduk deyip konuyu kapattı aşağıya indik karşımızda gördüklerimiz karşısında bir şok geçirdik evimizin tam ortasında yerde yatan bir adam ve kadın gördük çok şaşırdık ve sarp hemen adamı uyandırıp burada ne işleri olduklarını sordu adam da bize dönerek
Adam:çok özür dileriz biz kendi evimiz sandık da ondan birde anahtarlar aynıymış herhalde ondan fark etmedik özür dileriz
Dedi sarpta tamam kardeşim sıkıntı yok hadi karını da uyandır kendi evinize gidin dedi adam sarpa bakarak o benim karım değil ki dedi sarp şaşırdı ve sordu neyin oluyor o zaman dedi adam ilk başta ne kadar söylemek istemesede o benim kardeşim dedi ben şaşırmıştım çünkü adam ile kadın yerde yarı çıplak bir şekilde yatıyorlardı ben adama dönüp nasıl yani öz kardeşin ile ilişki mi yaşadın diye sordum adam bana bakarak hayır o benim öz değil üvey kardeşim deyince sarp ile birbirimize bakarak güldük adam anlamaz gözlerle bize bakarak ne olduğunu sordu bizde adama başımıza gelen herşeyi anlattık en sonunda adama karnımı göstererek buda işte bizim ailemizin yeni üyesi dedim adam bana baktı ve gülümsedi ve vayy be ne güzel bir hikayeniz varmış dedi güldük ve teşekkür ettik adama dönüp eğer onu gerçekten çok seviyorsan ve ne pahasına olursa olsun onu koruyacaksan bizim gibi kökünden hallet işi dedim adamda onun için her şeyi göze alırım ben deyince ben sarpa baktım sarpta bana aynı bu cümleleri kurmuştu sarp bana baktı ve sırıttı adama dönüp o zaman onu asla üzme ne olursa olsun onu bırakma sakın dedi adamda tamam dedi ve kardeşini uyandırdı kadında uyanınca biz onları kahvaltıya davet ettik adam ve kadın kendi evlerine gidip üzerilerini değiştirdikten sonra tekrar bizim yanımıza gelerek beraber kahvaltı ettik sonra ben kadın ve adamın adlarını sordum adam ben arda,arda Bozyük kadında bende Ayşe,ayşe Bozyük deyince ben ve sarpta adlarımızı söyledik ben ayşe ile kendime kahve yapıp salona geçtik salona geçer geçmez sarpla olan ilişkimizin onların ilişkisine çok benzediği için her şeyi anlattım ve onada karnımı gösterip bak buda teyzesi ailemizin yeni üyesi deyince ayşe'nin gözleri doldu bende hemen ne oldu diye sordum ayşe bana bakarak benimde böyle güzel günlerim olsun çok isterim deyince zaten olucak güzelim arda abi seni asla bırakmicak bak göreceksin dedim ayşe bana sarıldı ki tam bu sırada erkekler geldi arda ayşeye dönerek aşkım hadi evimize artık dedi ayşe de beni yanağımdan öptü ve arda abi ile birlikte kendi evlerine gittiler sarp bana dönüp bakıyorum ayşe ile çok iyi anlaşmışsın dedi bende evet çok tatlı ve samimi bir kız dedim sarp bana bakıp aşkım ben az önce arda ile konuşurken çok dikkat ettim dedi bende neye dedim sarpta bana aşkım sanırım arda Ayşenin bir yerine birşey olursa diye çok korkuyor bunu çok net anladım dedi bende aşkım hatırlatırım sende öyleydin dedim sarpta bana yaklaşıp burnumu öptü ve ayy evet öyleydim demi dedi bende evet dedim sarp bana bakıp yine öyleyim sadece sana belli etmiyorum dedi bende ayy aşkım sakın bana kıskandığını söyleme deyince ne var ya dedi kıskanmıştı sarpa bakarak bu kadar kıskanmana gerek yok aşkım ben seni her halinle seviyorum diyerek anlından öptüm.