17.bölüm

403 10 3
                                    

Sabah sarp uyanmış bana bakıyordu hemen kalkıp ne oldu neden bana öyle bakıyorsunuz bakalım sarp bey dedim sarpta dünyalar güzeli bir kız gördüm de yatağımda gözlerimi alamadım dedi bende Allah Allah kimmiş bu güzel kız bakalım dedim sarpta çocuğumun annesi dedi onun böyle demesi çok hoşuma gitmişti onu yanağından öptüm ve kalktık üzerimizi değiştirmek için giyinme odasına gittik kıyafetler aramaya başladık sarp çok güzel bir takım buldu onu giydi

Sabah sarp uyanmış bana bakıyordu hemen kalkıp ne oldu neden bana öyle bakıyorsunuz bakalım sarp bey dedim sarpta dünyalar güzeli bir kız gördüm de yatağımda gözlerimi alamadım dedi bende Allah Allah kimmiş bu güzel kız bakalım dedim sarpta çocuğu...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben ise hala ne giyeceğimi bulamamıştım sarp bana dönüp nasıl olmuşum hayatım dedi bende her zaman ki gibi karizmatik ve yakışıklı olmuşsun dedim oda beni burnumdan öptü sarpa hadi bu gün kombinimi sen seç aşkım dedim sarp şaşırdı ama neden diye de sormadı ve çok güzel birbirleri ile uyumlu şort crop takımı yaptı

Çok beğenmiştim sarpın çok güzel bir zevki vardı hadi gidelim dedim dışarıda kahvaltı edecektik ve ben dışarıda kahvaltı etmeye bayılıyordum ve sarpla iken daha çok seviyordum çok güzel deniz kenarında bir kahvaltı ettik biraz gezinti yaparken kar...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok beğenmiştim sarpın çok güzel bir zevki vardı hadi gidelim dedim dışarıda kahvaltı edecektik ve ben dışarıda kahvaltı etmeye bayılıyordum ve sarpla iken daha çok seviyordum çok güzel deniz kenarında bir kahvaltı ettik biraz gezinti yaparken karşımıza özgür ile cemre çıktı koşup hemen onlara sarıldık biraz onlarla takıldık ve kendimiz gezmeye devam ettik bir anda sarp bana dönüp hadi şurdan mayo alalım da denize girelim dedi bende aşkım ne gerek var evimize gider hazırlanır geliriz dedim sarp bana baktı ve aşkım ne gerek var oraya kadar yorulmaya dedi bende hadi hadi itiraz istemiyorum dedim eve gelip eşyaları topladık hazırlandık ve çıktık ben üzerime çok güzel bir çiçekli mayo gimiştim

Mayo üzerimde böyle durduğu için ince bir yelek gibi bir şey aldım sarp bana bakıp böyle gitmeyi düşünmüyjrsun herhalde dedi bende yooo böyle gidicem aşkım dedim sarpta ben izin vermiyorum dedi bende senden izin alan yok birtanem dedim ve burnunu ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mayo üzerimde böyle durduğu için ince bir yelek gibi bir şey aldım sarp bana bakıp böyle gitmeyi düşünmüyjrsun herhalde dedi bende yooo böyle gidicem aşkım dedim sarpta ben izin vermiyorum dedi bende senden izin alan yok birtanem dedim ve burnunu sıktım sarp bana dönüp aşkım nolur çıkar şunu dedi ben ise aşkım ısrar edip durma çıkarmicam dedim sarp daha fazla uzatmadı ve tamam birtanem ama bak çok fazla gir çık yapma denize de seni görmesinler dedi bende gülerek tamam tamam dedim ve arabaya bindim sarpta bindi ve sürmeye başladı deniz kenarına geldiğimizde ben direk denize doğru koştum ve ayaklarımı soktum sarp eşyaları koyduktan sonra oda ayaklarını soktu bende hadi biraz yemek yiyelim ondan sonra gireriz denize dedim sarp tamam aşkım dedi sudan çıktık yere bir örtü serdik ve eşyaları çıkardık biz birşeyeler atıştırırken sarpın yanına iki tane kız geldi bir tanesi sarpa cilve yaparak ****** Cafe nerde acaba biliyor musunuz dedi sarp buz gibi bir sesle hayır dedi ama kız utanmadan bulmamız için yardım eder misiniz deyince hanımefendi lütfen uzaklaşır mısınız kocama özel birşeyler söylemek istiyorum deyince kadın bana öyle bir baktı ki sanki onu sende alıcam der gibiydi umursamadım kadına tekrar şu şekilde söyledim hanımefendi bebeğimin babasına birşeyler söylemem lazım lütfen gider misiniz dedim kadın bu sefer sarpa baktı sarp daha fazla dayanamadı ve ayağa kalkıp karımın ne dediğini duymadınız herhalde gidin hadi diyerek kadınları tersledi kadınların yüzü bozulunca gittiler bende aferim kocacım hep böyle beni savun ki bende seni savunayım dedim sarp emredersiniz komutanım dedi beraber güldük ve sarpa dönüp hadi denize girelim dedim sarp tamam aşkım dedi girdik çok geçmeden o iki kadın yüzerken sarpın etrafını sardı ben bu sefer sinirlendim ve kadına pis pis bakmaya başladım sarp bunu fark etmiş olmalı ki kadınları gıcık etmek için bebeğimin annesi güzelim birtanem hadi çıkalım artık dedi bende olur hayatım dedim denizden çıktık kadın hala peşimizi bırakmayınca ben sinirlendim ve kadına vurmaya başladım hamile halim ile de olsa kadını dövmüştüm ve bu yaptığım hareketten hiç pişman değildim sarp bana dönüp aşkım ne yapıyorsun sen hamilesin dedi bende bizim onları istememize rağmen hala senin etrafında dolanması canımı sıktı aman canım oda hak etmeseydi banane dedim sarp güldü hadi gidelim bakalım dedi eve geldik ve duşlarımızı aldık koltuğa çekip oturdum film açtım ve seyretmeye başladım sarp ise acıktığımız için yemek hazırlıyordu ikimize hazırladı yedik içtik ve en sonunda denizde ben fazla yorulunca hemen yukarı çıkıp uykuya daldım akşam sarp gelip bana sarılıp uyumuş tabi ben yorgun olduğum için onun geldiğini hissetmemiştim bile ama olsun.




Aşklar bu bölümü biraz uzun yazmaya çalıştım olduğu kadarı ile oldu umarım beğenirsiniz buarada oy kullanmayı unutmayın:)

Üvey Abim(+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin