Perspectief Ivy
10:00
ik werd wakker en zag dat ik een bericht had gekregen.ik opende het bericht op whatsapp en zag dat het Zayn was.+3356.. : hay met Zayn
Ik: Hayhay
+3356.. : hoe is het?
Ik: Gaat goed hoor en met jou
+3356.. : met mij gaat het Alhamdoelillah goed
Ik: goed om te horen
+3356.. : wat een mooie profielfoto heb je mashallah
Ik: auww dankjewel 🤗Na even met hem gesproken te hebben besloot ik om te gaan douchen. ik zou vandaag langs de salon gaan, maar geen zin meer denk ga alles gewoon vanuit huis doen.
Ik berichte Dina dat ze kon komen hoelaat ze wilde want ga niet meer weg. Ik liep naar de keuken en maakte lekkere pannenkoeken. Ik liep met mijn pannenkoek naar de woonkamer en at het daar op. Na het eten besloot ik om toch nog even te gaan slapen.
13:30
Ik werd wakker door de bel die ging. Gapend liep ik naar beneden en zag Dina en mehdi voor de deur staan.
Ik deed de deur open en ze groette mij uitbundig. "En waarom ben jij nog in je pyjama" zei Dina en keek me van top tot teen aan."Ik ben net wakker" zei ik en plofte op de bank."je huis is echt mooi man, heel mooi ingericht ook" zei mehdi en kwam naast me op de bank zitten. Ik legde mijn hoofd op zijn schoot en bedankte hem.
" mevrouw geen rondleiding niks"zei Dina en keek me aan."jaaa sta op ah zwerver"zei mehdi en duwde me van zijn schoot af.
"Jeetje mehdi"zei ik en keek hem aan.
"Oww sorry was het hard"vroeg hij bezorgd."Tuurlijk was het hard met je pinda hoofd"zei ik en rolde me ogen. "jij lijkt op die pinda's van proud family hoe bedoel je"zei hij lachend
Dina en ik begonnen hard te lachen en sloeg mehdi. "Sukkel"zei ik. Hij gaf me een lucht kusje en stond op."Jalla rond leiding"zei mehdi. "Okay schatjes .. nou dit is mijn woonkamer"zei ik en keek om me heen."oww echt dacht was badkamer"zei mehdi sarcastisch."HAHAA ga je echt slaan he"zei ik en keek mehdi lachend aan."Jaa even normaal doen jij laat ons zien wat we nog niet weten oke"zei mehdi en keek mij aan.
Ik stak me middelvinger op en liep naar de keuken.
"jullie 2 zijn net kleine kindjes samen pff"zei Dina hoofdschuddend.Nadat ik ze een rondleiding heb gegeven in het huis liepen hun weer naar beneden en ik ging lekker douchen.
Perspectief mehdi
Dina en ik zaten beneden op de bank aan het wachten op Ivy. "Gaan we bios of bowlen"vroeg Dina een keek me aan."Heledag zoek jij planning ook gaat het goed met je" vroeg ik en keek der aan."hou je bek man is niet eens zo"zei ze en sloeg me."heledag ook geweld pff vindt zielig voor je verloofde man" zei ik
Ze rolde haar ogen en pakt haar telefoon.
"Ik maak grapjes hè niet huilen"zei ik en kneep in der wang." Heledag maak je grapjes daarom kan je geen vrouw vinden"zei ze en keek me aan.
"WATT weetje hoeveel vrouwen mij willen wats met jou praat goeie dingen hè voordat ik je paar sladders geef""Heledag wil je ook mensen slaan"hoorde ik Ivy van de trap zeggen."dankjewel Ivy"zei Dina."ik ga jullie twee gewoon laten ik zeg niks meer"zei ik
"Pfff eindelijk "zei Dina. Ik wilde wat zeggen maar dacht laat maar."Zullen we film kijken, heb snacks thuis"zei Ivy en pakte de afstandsbediening."ik wilde juist naar buiten"zei Dina."jij wilt ook altijd naar buiten"zei Ivy zuchtend.
"DIT IS wat ik net zei" zei ik en keek Dina aan."zomaaar"dat zei je niet. Ivy lachte en vroeg Dina wat ze buiten wilde doen.
"Jongens ik ben altijd aan het werken,dus als ik vrij ben wil ik iets doen"zei Dina en keek ons aan."Nouu dan ben je dus elke dag vrij want hoor echt vaak, wat gaan we doen Guys gaan we niet naar buiten"zei ik.
Ivy lachte zich rot en begon te hoesten van het lachen.
"Hayeck ivy"zei Dina oogrollend."nee mehdi heeft gelijk weet je hoevaak je dat zegt in de groeps app"zei Ivy."is echt niet zo vaak hoor"zei ze."Wollah wel"zei ik. Ze rolde haar ogen en zei verder niks. "Dus geen planning"zei Dina na een lange stilte. Ivy en ik begonnen te lachen en Dina verstopte zich onder de dekens.
" wat wil je dan doen"vroeg Ivy en trok de deken van Dina af."née laat maar hoeft niet meer we blijven wel binnen"zei ze
"Ga niet zielig doen"zei ik.Ivy werd gebeld en zag dat er Zayn op stond. Ik keek haar verbaasd aan en ze nam op." Zie ik dat nou goed"ze ik en keek Dina aan."watte"vroeg ze nieuwsgierig." Dat Zayn bakkali haar belt"zei ik.
"O my god echt" zei ze enthousiast. We keken beide Ivy aan en hoorde dat ze haar gesprek afronde."jeetje kan ik ook rustig een gesprek voeren"zei ze oogrollend.
"Welke Zayn belde je"vroeg ik"Sow jij bent nieuwsgierig"zei ze."vertel ons nou maar is het El bakkali"vroeg Dina.
"Ik weet zijn achternaam niet maar hij was gisteren bij de bruiloft"zei ze.
"Aaaaaaa WAT LEUKK"zei Dina bijna half schreeuwend.Ik keek Dina hoofdschuddend aan en vroeg Ivy hoe ze in contact kwam."nadat hij mij naar de auto bracht vroeg hij mijn nummer"zei ze.
"Auwww nee wat leuk dit"zei Dina en glimlachte.Na even gesproken te hebben besloten we om bij Ivy film te kijken en later gezamenlijk te gaan koken.
02:00
"Wooow is het al zo laat"zei Ivy. Dina en ik keken beide naar de klok en konden niet geloven dat we het al 2 uur 's nachts was.
"Kom ik breng je naar huis dina"zei ik gapend.
Ze knikte en stond op. We hielpen eerst Ivy met het schoonmaken van de woonkamer.
Ik bracht de snacks weer naar de keuken en pakte een flesje water."Bedankt Guys, vond het super gezellig met jullie zoals gewoonlijk en zie jullie snel weer"zei Ivy en gaf ons een knuffel.
"Geen probleem Habiba, jij ook bedankt voor het verwelkomen in je prachtige huis"zei Dina.
We groette elkaar en Dina en ik verlieten het huis.
Gapend stapte ik de auto in en bracht Dina veilig thuis.Thuis aangekomen liep ik naar mijn kamer en plofte op het bed.
•
•
Volgende deel♥️
JE LEEST
Secret love
RomanceHet leven zit er niet altijd mee vooral wanneer je de ware hebt gevonden, maar door familie, geloof en cultuur kunnen jullie niet samen zijn. Wat doe je dan ?! Dit verhaal gaat over Ivy en Zayn 2 verschillende mensen met een ander geloof en cultuur...