Deel 4

6 3 0
                                    

Perspectief Ivy
12:00
Ik trok mijn kleren aan en maakte een spiegel foto.
Ik plaatste die op mijn snap verhaal en verliet het huis.

~foto

Ik liep naar mijn auto en stapte in

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik liep naar mijn auto en stapte in. Vandaag heb ik een drukke dag. Eerst een gesprek met mijn boekhouder, daarna moet ik paar dames inwerken , wat administratie werk doen, naar de groothandel en dan ben ik klaar voor de dag.

Ik besloot snel nog langs de supermarkt te gaan om wat drinken en eten te halen.
Daar aangekomen parkeerde ik de auto en liep naar binnen. Ik liep gelijk naar de gangpad waar alle drinken waren.
Tot mijn verbazing zag ik Zayn en Faris.

Zayn keek me verbaasd aan en verscheen een glimlach op zijn gezicht."hayhay"zei ik en groette hun." Hay hoe is het"vroeg zayn.
"Gaat goed en met jullie"zei ik."gaat goed"zeiden ze.

"Mooizo"zei ik en pakte de drinken die ik wilde."je ziet er mooi uit"zei Zayn en keek me aan."dankjewel Zayn"zei ik met een glimlach.
"Maar ik ga weer geniet van jullie dag"zei ik.
Ik wilde weglopen tot dat Zayn me weer riep.

Ik draaide me om en keek hem vragend aan."Uhmm wil je deze week wat doen"vroeg hij vragend. "Dat kan denk ik, laten we vanavond even bespreken"zei ik
"Isgoed ik bel je vanavond dan"zei hij.
Ik knikte en liep weg.

Ik pakte nog een snack en liep naar de kassa. Ik keek hoelaat het was en wilde bijna niet meer in de rij staan.
Ik heb om 1 uur afgesproken met mijn boekhouder en het is al 20 min rijden.

Ik zuchtte luid en keek of er een andere kassa vrij was."kassa 5 gaat ook open"hoorde ik een dame roepen.
Met volle snelheid pakte ik mijn spullen en liep naar kassa 5. Zonder dat ik het wist botste ik tegen Zayn aan die ook naar kassa 5 liep.

Perspectief Zayn
"Pff sorry" zei ze en keek me aan." Geen probleem ga maar eerst" zei ik en liet haar voor."dankjewel" zei ze met een glimlach.
Ik zag dat ze steeds naar haar horloge keek en vroeg of ze haast had.

"Jaa beetje wel"zei de lachend. "Haaha merk ik"zei ik. "Ben meestal niet zo chaotisch hoor"zei ze en keek me aan.
"Hahaha niet erg joh"zei ik.

"Ey bro ik wacht buiten ga even roken" zei Faris. "Isgoed"
De dame scande de spullen van Ivy en ik vertelde gelijk de cassieree dat ik zou betalen."deze kun je ook er bij zetten"zei ik en duwde mij spullen naar voren.
"Nee doe normaal gek, ik betaal zelf"zei ze.

"Pak jij je spullen maar en ga naar je afspraak ik betaal het"zei ik en duwde haar rustig aan de kant."zaynnn"zei ze en keek me aan. "Jaa Ivy"zei ik en keek der aan.
"Je hoeft echt niet te betalen"zei ze.

"Dat weet ik,Maar wil het betalen dus neem je spullen en ga"zei ik. Ze zuchte en pakte haar spullen. Ze gaf me een knuffel als bedankje en liep bijna rennend uit de winkel.
Ik lachte en rekende alles af.

Ik pakte de spullen in en liep naar buiten waar ik Faris zag."was dat die dame waar je over sprak" vroeg Faris
"Jaa man wat vindt je van der" vroeg ik en legde de boodschappen in de kofferbak.

"Ze is een hele knappe dame dat is 1 voor de rest kan ik niet echt wat zeggen ken der niet persoonlijk"zei hij. Ik knikte en zei verder niks." Is beste vriendin van mehdi toch"zei Faris na een lange stilte.

"Ik weet het niet, zag ze wel close doen op de bruiloft van Youssef"zei ik."jaa anders vraag je mehdi toch wat wat is"zei Faris
"Jaa komt wel" zei ik en stapte de auto in.

Faris en ik gingen naar kantoor en deden beide onze werk. Zoveel dingen die ik moet doen volgende week naar Dubai voor zaken en dat ben ik dus nu even aan het regelen.
Een eigen bedrijf hebben is echt maar ook echt lekker maar komt zoveel bij kijken.

20:00
Mijn assistent klopte op de deur en kwam binnen."er is een telefoon voor u"zei ze.
"Kun je me doorverbinden"zei ik en keek der aan. "Isgoed zou ik doen, en ik ga er vandoor" zei ze. Ik keek hoelaat het was en knikte. Ze liep weg en sloot de deur.

Na een paar belangrijke telefoon gesprekken besloot ik Ivy te bellen

Het gesprek
Ik: hay goedenavond
Ivy: hay hoe is het
Ik: gaat goed met jou
Ivy: mooizo , met mij gaat het ook goed
Ik: nogsteeds op werk?
Ivy: Jaa ik ben net klaar met mijn laatse klant en jij
Ik: ik ben nog niet klaar maar ik ben klaar
Ivy: HAHAHAH ik kan je begrijpen
Ik: heb je gegeten
Ivy: nog niet jij
Ik: ik ook niet
Ivy: we zijn lekker bezig
Ik: hahaha, zullen we samen eten
Ivy: uhmmm
Ik: als je niet wilt hoeft het niet
Ivy: jawel ik vindt het goed maar waar wil je eten.
Ik: we kunnen het simpel houden , ik bestel eten naar jou salon en dan eten we het daar als jij het goed vindt hè
Ivy: okay nee dat is prima dan stuur ik je het adres
Ik: Isgoed en is sushi goed
Ivy: duhhh, kun je misschien loempia's erbij bestellen
Ik: tuurlijk alleen dat
Ivy: Jaa alleen dat , stuur je me een tikkie
Ik: tikkie doe niet gek joh
Ivy: je betaald eerst mijn boodschappen en nu wil je ookal dit betalen nee hoor Zayn stuur me alsjeblieft een tikkie
Ik: hahaha doe normaal ik ga je geen tikkie sturen
Ivy: pff je bent echt vervelend

Na even gesproken te hebben hing ik op.
Ik bestelde het eten naar Ivy haar salon en zag dat het 35 min rijden is van mij naar haar.
Ik sloot netjes af en verliet het gebouw.
Ik stapte mijn auto in en zette de navigatie aan.

Aangekomen bij Ivy parkeerde ik de auto en liep naar haar salon. Ik zag paar mensen die ik kende en groette hun snel voordat ik naar binnen ging.
"Welkom in mijn salon "zei Ivy met een glimlach. "Hahah bedankt"zei ik.
"Wil je wat te drinken"vroeg ze en keek me aan."nee dankjewel straks bij het eten"zei ik. Ze knikte en ging zitten. "Zo hoe was jou werk dag vervelende klantjes gehad"vroeg ik.

"Nee vandaag niet , was wel lekker drie klanten wilde highlights in hun haar en voor de laatse twee klanten heb ik hun pruik geplakt"zei ze. "Okay oaky lekker dan, wat zijn highlights eigenlijk"zei ik.
Ze lachte en legde me wat highlights waren.

Onze eten kwam en Ivy zei dat we achterin konden eten. Ze deed de deur opslot en het licht uit. We liepen naar achteren en gingen naar de keuken. We namen plaatsen en
Aten.


Volgende deel♥️

Secret love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu