Perspectief Ivy
5 maanden verder
13:00
Vandaag heb ik mijn eerste echte date met Zayn. Ik heb er zoveel zin in. De laatste paar maanden zijn we echt close geworden. Als ik tot laat moet werken komt hij altijd eten voor me brengen en eten we die samen in de salon op🥰 vindt zijn aanwezigheid gewoon fijn.Ik werd wakker en stond gelijk op. Ik liep naar de badkamer en poetste mijn tanden. Nadat ik klaar was wilde ik naar de keuken gaan maar de bel ging.
Ik deed de deur open en zag Zayn met een grote bos rozen voor de deur staan. "Auww zayn"zei ik en keek hem aan."deze zijn voor jou"zij hij en overhandigen mij de bos rozen met een Hermes tasje."Zoo lief van je"zei ik en keek hem aan."tuurlijk alles voor jou"zei hij en keek me aan. Ik gaf hem een knuffel en vroeg of hij even binnen wilde komen.
Ik sloot de deur en liep naar de woonkamer.
Ik maakte er een foto van en plaatste die op mijn snap verhaal.
Met een glimlach liep ik naar de keuken en maakte ontbijt. Een simpele broodje ei. Nadat ik klaar was met eten legde ik mijn bord in de vaatwasser en liep naar de woonkamer. Ik zette de tv aan en keek mijn serie.
16:30
Ik zette de tv uit en liep naar de douch. Zayn en ik gaan golfen daarna ergens lekker eten.
Ik nam een lekkere warme douch en ging er na een tijdje er uit. Ik droogde me af en smeerde me in.
Ik zette wat muziek op en maakte me klaar.
18:45
Zayn kan er elk moment zijn. Ik belde nog met dina en wachtte op zayn.Het gesprek
Dina💕: hoelaat zou hij komen
Ik: uhmm eigenlijk 18:30 maar misschien is het druk op de weg
Dina💕: Jaa precies maar als hij er om 7 uur niet is moet je even bellen
Ik: Jaa sowieso
Dina💕: wollah ben super blij voor je. Jij en Zayn zijn gewoon voor elkaar bestemd
Ik: hahahaha Dina jij toch
Dina💕: Ivy eerlijk wees gewoon eerlijk met jezelf, sinds hij in je leven is ben je wat levender
Ik: ahhahahaha dus wat je wilt zeggen is dat ik saai was
Dina💕: hahahahhahaha neee maar je wilde nooit echt weg nu hij er is ben je meer buiten of lieg ik
Ik: okay je klopt
Dina💕: hahaha okay dan, ben te blij wil nu gewoon een ring om je vinger zien dan ben ik nog gelukkiger
Ik: alles op zijn tijd
Dina💕: precies inshallah komt alles goed
Ik: Jaa precies
Dina💕: hebben jullie al gekust
Ik: neee alleen kusje op wang
Dina💕: ik voel gewoon het gaat vandaag komen
Ik: hahhahahaa denk je?
Dina💕: Jaa wollah
Ik: nou we zullen zien
Dina💕: bel die Gozer even is nu 10 over 7 is genoeg
Ik: aii ik bel je zoEind gesprek
Ik hing op en belde Zayn. Na 3 keer gebeld te hebben nam hij niet op. Vraag me oprecht af wat er aan de hand is. Ik besloot om nog een keer te bellen maar helaas had hij weer niet opgenomen.
Pfff wel jammer dit hoor. Na een goeie 2 uurtjes gewacht te hebben wist ik 100% dat Zayn niet meer zou komen. Vindt het super raar. Als er iets is tussen gekomen kan je het gewoon laten weten inplaats mij als een idioot laten wachten voor 3 uurtjes lang bijna 4 wtf
Oogrollend stond ik op en verliet het huis. Ik had met mehdi , Jordan en Dina afgesproken dat we gaan bowlen.
Ik sloot de deur en zag de auto van Jordan.
Ik stapte in en groette hem met een knuffel."waarom kijk je zo geïrriteerd ben je niet blij om me te zien"vroeg hij lachend en keek me aan."Hahha pff sorry, maar tuurlijk ben ik blij om je te zien"zei ik en keek hem aan."geef me kusje dan"zei hij
"Gaat al weer te ver"zei ik en duwde speels zijn gezicht weg."jammer was te proberen"zei hij lachend.
Ik lachte en hij reed weg.Perspectief Zayn
"Zien jullie een toekomst samen"vroeg de moeder van Samira en keek me met een grote glimlach aan.
Pfff alles is uit de hand gelopen. Ik heb mezelf echt in een Shitt gezet man. Ik keek Samira aan en zei ja. Ik zie geen fucking toekomst met deze chick
Meende die ja niet eens wollah weet echt niet wat me bezielt. Ik voel me weer 21 toen ik all die bullshit deed."dus inshallah verwacht ik dit jaar een ring om mijn dochter haar vinger"zei de moeder en keek me aan met een glimlach."inshallah"zei ik.
Na even met Samira en haar moeder gesproken te hebben vertelde ik dat ik moest gaan. Ik verliet het huis en pakt mijn telefoon.
7 gemiste oproepen van Ivy shit
Ik zuchtte en belde haar terug. Na 3 x gebeld te hebben nam ze niet op.
Ik reed naar haar huis en belde aan. Ik gluurde door het raam en zag niemand. Ik liep weer naar de auto en ging door mijn haar.Pfff hoe ga ik dit goed maken man. Ik reed naar huis en nam een douch. Later die avond had ik nogsteeds niks van Ivy gehoord en besloot een bericht te sturen.
Hay schat,
Als eerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden dat ik je vandaag liet zitten zonder wat te zeggen. Was totaal niet mijn bedoeling want had oprecht zin in onze date.
Er was een familie drama waar ik niet weg kon gaan. Mijn telefoon was op stil en zat in mijn tas dus zag later pas dat je belde.
Nogmaals Ivy sorry en hoop dat we onze date kunnen verplaatsen naar een andere dag.
Bel me als je dit hebt gelezen ❤️•
•Volgende deel♥️
JE LEEST
Secret love
RomanceHet leven zit er niet altijd mee vooral wanneer je de ware hebt gevonden, maar door familie, geloof en cultuur kunnen jullie niet samen zijn. Wat doe je dan ?! Dit verhaal gaat over Ivy en Zayn 2 verschillende mensen met een ander geloof en cultuur...