Perspectief Ivy
Ik werd wakker en pakte mijn telefoon. Had gisteravond het bericht van Zayn gekregen maar niet gereageerd. Was oprecht echt boos en geïrriteerd op hem. Maar Jaa ik snap die familie drama.
Ik stuurde een snelle bericht terug en stapte de douch in. Na het douchen maakte ik een snelle ontbijt en reed toen naar werk. Aangekomen in de salon zag ik dat de dames aan het werk waren.
"Goodmorning ladies"zei ik met een glimlach en keek ze aan."goedemorgen"zeiden ze. Ik liep naar mijn kantoor en ging op de stoel zitten. Jaa ik heb een eigen kantoor in mijn salon 😉.
Ik deed wat administratie werk. Na dat ik klaar was had ik een sollicitatiegesprek.Ik verliet mijn kantoor en zag de dame zitten." Dit is Ivy de eigenaar, haar moet je hebben"zei maya (mijn medewerker) ze glimlachte naar me en stond op.
"Hay ik ben Thalia"zei ze en gaf me een hand
"Hay Thalia ik ben Ivy , loop maar mee"zei ik en liep met haar naar mijn kantoor.Na de sollicitatie gesprek verliet Thalia het kantoor en Zayn kwam toen binnen. Ik keek hem aan en een verscheen een glimlach op zijn gezicht.
"Hay"zei hij en liep mijn kant op."hay"zei ik terug.
"Ik heb niks meer van je gehoord dus dacht kom je even checken"zei hij."heb je een bericht gestuurd "zei ik."jaa maar voelde niet oprecht dat berichtje van je"zei hij. "Tenminste heb ik gereageerd"zei ik."Wil nogmaals mijn excuses aanbieden voor gisteren hoop dat je me het kan vergeven"zei hij en pakte me hand vast."heb het je al vergeven Zayn"zei ik en keek hem aan.
"Maar het voelt niet zo"zei hij. Ik lachte en keek hem aan."wat doe je na werk"zei hij vragend."waarom"zei ik."wil met je eten"zei hij."mmm okay, umm na werk doe ik niks"zei ik."okayy, kan je om 8 uur?"vroeg hij vragend.
"Jaa dan kan ik" "okay mooi, ik ben 8 uur bij je"zei hij
"Is goed Zayn"zei ik en ging weer zitten. "Krijg geen knuffel niks van je"zei hij en keek me aan.Ik stond op en gaf hem een knuffel.hij hield me stevig vast en wilde gewoon niet loslaten.hij ruikt ook nog zo lekker ppffff.
"Hahahahsha okay Zayn is genoeg"zei ik en probeer mezelf uit de knuffel terug te trekken. Hjj lachte en liet me los."zie je vanavond"zei hij en gaf me een kus op me wang. "Isgoed meneer"zei ik met een glimlach.Perspectief Zayn
19:45
Stond voor de deur en wachtte in de auto op Ivy. Even later kwam ze en ik stapte uit."wat zie je er leuk uit"zei ik en keek der van top tot teen aan."dankjewel jij ook"zei ze met een glimlach. Ik glimlachte naar der en maakte de deur voor de open."auww wat lief"zei ze en stapte in.Ik lachte en maakte de deur weer dicht.ik stapte ook in en sloot de deur."ga je vaker de deur voor me open"zei ze met een glimlach."tuurlijk als je dat graag wilt altijd"zei ik en keek der aan. "gentlemen hoor"zei ze en keek me aan.
Ik keek der mooie gezicht aan en glimlachte naar der. Wil echt dat ze van mij is man
Een prachtige hard werkende dame, een mooie persoonlijkheid een dame die mij van A tot Z begrijpt en niet oordeelt.Ik wil Ivy punt.
Ik denk ga haar vandaag vragen of ze me vriendin wilt zijn.
Ik denk gewoon letterlijk elke dag aan haarAangekomen bij het restaurant liepen we naar binnen en namen plaats. De serveerster kwam onze kant op en nam onze bestelling.
"Ga je op vakantie trouwens"zei ze en keek me aan."nee man jij"vroeg ik en keek der aan."nee wil wel heel graag gaan maar moet nog even kijken waar en met wie"zei ze.
"Wil je niet samen gaan"vroeg ik"Jaaa? Wil je met mij op vakantie"zei ze met een brede glimlach."hahahaha jaa kan gewoon"zei ik.
"Auww dat zou leuk zijn Zayn"zei ze. "Saff dan regelen we dat, als jij mij zegt waar en wanneer je wilt gaan regel ik het gewoon"zei ik.
"Isgoedd"zei ze met een glimlach van oor tot oor. Ze is zo schattig en ze heeft nog kuiltjes prachtig.Onze eten kwam en aten die op. "Hoe is het met je mama"zei ze en nam een slok van der Fanta. Weet je wat ik nog meer leuk vindt aan Ivy. Ze vraagt altijd naar mijn familie. Ze kent alleen me zus en zusje maar toch elke keer als we samen zijn vraagt ze naar mijn hele familie en dat waardeer ik echt.
"Hmdl gaat het goed met hun, zusje is wel een beetje ziek maar gaat goed"zei ik en keek der aan."Oww okay dat is goed om te horen"zei ze."en hoe is het met jou moeder"vroeg ik vragend."Jaa met haar gaat het goed, ze gaat morgen naar Ghana even lekker rusten"zei ze.
"Helemaal gelijk heeft ze"zei ik."Ik heb het je eigenlijk nooit gevraagd maar mag ik weten waar je vader is"vroeg ik vragend."mijn vader is 3 jaar gelden overleden door een auto ongeluk"zei ze.
"Oww pff gecondoleerd"zei ik en keek der aan."thankyou"
"Waren jullie close"vroeg ik."kunnen we misschien een andere keer er over praten, wil niet huilen hier"zei ze en keek me aan.
"Tuurlijkk , sorry voor het vragen ook"zei ik."Niet erg hoor"zei ze en glimlachte naar me.
"Okay laten we over iets leuks hebben, wil je kinderen"vroeg ik.
"Tuurlijk wil ik kinderen Zayn"zei ze en keek me aan.
"Hahahaha okay nee duidelijk"zei ik. "En jjj wil jij kinderen meneer"zei ze.
"Jaa man ik wil eigenlijk 4 maar ben met alles dankbaar ookal is het 1"zei ik."Mmmm Okayy " "op welke leeftijd wil je kinderen"vroeg ze en keek me aan."kijk ik ben al 27 volgend jaar 28 ik vindt dat ik nu op een leeftijd ben dat ik een vrouw en kinderen moet hebben weetje"
"Jaa ik snap je wel hoor maar alles op zijn tijd toch"zei ze. "Jaa dat sowieso"zei ik.
"En jij dan"zei ik en keek der aan. "Nouu ik was op mijn 20ste 5 maanden zwanger van een jongetje,maar had toen helaas een miskraam gekregen"zei ze"Oww wauww, sorry dat het je is overkomen "zei ik en pakte haar hand vast."ThankYouu, zat me echt een tijdje dwars en was ook echt boos op God wat natuurlijk niet mag maar zat me zo erg dwars, maar ja alles is met een reden "zei ze
"Jaa precies alles is met een reden, ik ben blij voor je dat je het een plekje heb kunnen geven"zei ik en keek der aan."het grappigste is dat mijn zoontje ook Zayn zou heete of laat me zeggen zijn 2e naam"zei ze en keek me met een glimlach aan
"Jaaa Zeg wollah" "hahahah jaa man Jesaja Zayn...."
"Misschien is het een teken dat we samen zijn"ze ik.
Ze lachte en keek me aan.
Wauwww Ivy is echt een sterke dame , ik kijk der aan en zie gewoon dat ze veel heeft meegemaakt. Ze heeft me nog niet alles verteld maar ze heeft nu al 2 dierbaren personen verloren. Haar vader en haar ongeboren kind. Pff en nogsteeds heeft ze der dingen op orde respect manNa nog even geklets te hebben kwam de serveerster met het toetje. Op het bord van Ivy stond er geschreven met chocola will you be my girlfriend
Ze keek me aan met een pruim lip.
"Auwww Zayn"zei ze."we kennen elkaar nu al een half jaar en Ivy wollah jij hebt me op zoveel manieren veranderd. Deze half jaar voelt met jou als jaren, ik wil samen met je oud worden en je alles geven wat ik je kan geven want dat verdien je gewoon zo bij deze wil je me vriendin zijn"ze ik en keek der aan."Jaa"zei ze bijna huilen.ik lachte en stond op."kom hier huilerd "zei ik.ze stond op en gaf me een knuffel. Ik nam der stevig in mijn armen en kuste haar hoofd.
Ze keek me aan en zonder te twijfelen kuste ik haar op der lip.Dus dit is gewoon onze eerst kus samen na 6 maanden en het was het waard om te wachten. Ze kuste me terug en een verscheen een glimlach op der gezicht.
"Je hebt zachte lippen"zei ze."hahaha tuurlijk wesh dacht je schuurpapier ofso"zei ik lachend
Ze lachte en ging weer zitten.Ik gaf Ivy voordat we weggingen nog een Cartier armband en verlieten het restaurant.
•
•
Volgende deel ♥️
JE LEEST
Secret love
RomanceHet leven zit er niet altijd mee vooral wanneer je de ware hebt gevonden, maar door familie, geloof en cultuur kunnen jullie niet samen zijn. Wat doe je dan ?! Dit verhaal gaat over Ivy en Zayn 2 verschillende mensen met een ander geloof en cultuur...