Deel 5

5 3 0
                                    

Perspectief Ivy
Zayn en ik aten onze sushi op en spraken tussendoor nog even." Dus wacht je moeder woont in Nederland"vroeg hij vragend en keek me aan." Hahahaha, ze woont er nu 3 jaar"zei ik."en mag ik vragen waarom ze daar woont"

"Haar man woont daar en mijn half zusje"zei ik. "Oww okay"zei hij. "Ze komen over 2 dagen naar mij toe"ze ik.
"Oww gezellig"
"En wat doe jij in je vrije tijd"vroeg ik."met jou zijn"zei hij en keek me aan. Ik lachte en schudde me hoofd." Nee grapje umm Niet veel , 9 van de 10 keer ben ik gewoon thuis anders met vrienden of familie" zei ik.

"Okay okay"zei ik en nam een slok van mijn drinken."mag ik je wat vragen"zei hij en keek me aan."tuurlijk zeg het eens"zei ik.
"Wat is mehdi van je"zei ik. "Hahaha waarom vraag je dat"vroeg ik lachend. "Ik kan niet een dame leren kennen zonder dat ik weet wat ze van een vriend van me is. Misschien ben je zijn vriendin of ex of Jaa begrijp je"

Ik lachte en vertelde dat mehdi en ik hele goeie vrienden zijn en dat het niet verder dan dat gaat."maar had gisteren ook gezegd dat we vrienden zijn"zei ik."Jaa klopt maar wil toch even zeker weten snapje"zei hij
"Isgoed meneer"

23:30
Ik maakte de keuken schoon en Zayn en ik liepen de salon uit."ik wil jou heel erg bedanken voor vandaag, dat je 2 keer eten hebt gehaald voor me en vond het gezellig met je"zei ik. "Geen probleem doe het graag , en ik vond het ook super gezellig hoop dat we dit vaker kunnen doen"zei hij.

"Dat kan zeker"zei ik met een glimlach. "Ik kijk er naar uit"zei hij. "Volgende keer betaal ik begrepen"zei ik streng en keek hem aan. "Hahahaha we zullen zien"

We gaven elkaar een knuffel en liepen beide naar onze auto. Zayn heeft zo een mooie auto pff maar is begrijpelijk voor iemand die CEO van empire is. Hij rijd in een Mercedes Benz GLE 63S (zie omslag)
Ik reed weg en zette wat muziek op.

Thuis aangekomen liep ik gelijk naar boven. Ik nam een douche en ging gelijk in bed liggen.

De volgende dag

Ik werd wakker en keek hoelaat het was
10:00
Ik zag een goedemorgen bericht van Zayn en er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Ik stuur hem een bericht terug en liep naar beneden. Ik maakte ontbijt wat bestond uit geroosterd brood met zalm,avocado en sla.

Ik plofte op de bank en zette een film op.
Vandaag heb ik vrij genomen omdat ik de kamer van mijn moeder en zusje ga klaar maken. Ik moet ook langs de ikea om wat bedengoed te halen.

Ik stuurde Dina een bericht of ze met me mee wilde gaan.
Na het eten legde ik mij boord in de vaatwasser en ging naar de woonkamer. Ik lag onder de dekens en keek mijn film af.

Perspectief Zayn
18:00
Ik plande wat afspraken in voor mijn klanten en gaf mijn assistent een opdracht.
"Kun je alsjeblieft de bestanden door sturen van de klanten in Dubai"vroeg ik.
"Jaa Isgoed. Moet het als een pdf bestand gestuurd worden" vroeg ze.

"Jaa doe maar , maar kan alle klanten apart en niet alles in 1"zei ik."nee dat komt helemaal goed"zei ze.
"Ik ga trouwens eerder weg, heb een feest als jij klaar bent kun je naar huis"zei ik.

"Moet ik nog je agenda van deze week nog doorsturen want heb het aangepast door de klanten die niet meer konden"zei ze." Jaa stuur alles maar door voor me kan ik het rustig thuis bekijken"zei ik.

Ze knikte en liep weg. Ik sloot mijn kantoor en verliet het gebouw. Stapte mijn auto in en reed naar huis. Daar aangekomen kleden ik mij om en reed naar de bowling baan.

Vandaag is de broertje van Faris jarig en we  gaan bowlen met een groot groepje.
Na het omkleden berichte ik Ivy weer.
Ivy is vandaag vrij en wil echt met haar zijn. Als is niet zo goed was met mohsin skot ik bowlen zodat ik wat met Ivy kon doen.
Maar ja helaas next time weer.

Ik stapte mijn auto in en reed naar de bowling baan. Daar aangekomen zag ik al vrienden van mij voor de deur staan. Ik parkeerde mijn auto en stapte uit. "Eyy broeder fakka"zei een vriend en gaf me een boks met een mannelijke knuffel.

"Rustig ik ben er en met jou"vroeg ik."jaa zelfde man"zei hij. "Mooi, wat doe je buiten dan moet je niet naar binnen"vroeg ik.
"Kanker veel dames boven ik heb vrouwtje man dus doe niet mee"zei hij." Ehh ja snap je wel man, dacht we zouden alleen met boys bowlen"zei ik." Jaa broer dacht ik ook maar opeens zag ik dames ,ook alleen maar gare meids "zei hij.

Ik lachte en zei dat ik even ga kijken. Ik liep naar binnen en liep naar de baan waar ze waren. Ik groette iedereen netjes en de boys waren blij om mij te zien . Tot mijn verbazing zag ik Samira zitten. Ik keek der verbaasd aan en ze glimlachte verlegen naar me.
Ik zag dat er alleen plek was naast haar en ging zitten."alles goed"zei ze en keek me aan. "Jaa en met jou "vroeg ik." Jaa met mij gaat het hmdl goed"zei ze." Mooi, ben best wel verbaasd om je hier te zien"zei ik.

"Jaa vindt je"zei ze lachend."ja best wel"zei ik."oww waarom dan"vroeg ze."nee niks laat maar"zei ik.

Ik ga haar toch niet vertellen dat deze jongens alleen met makkelijke dames chillen dus dat ik haar hier zie hebben 1 van deze Guys al iets met der gaan of ze willen haar en dus nu lief doen enzo

Het was mijn beurt en ik stond op. Ik pakte de bowling bal en gooide die. "BOEM klaar zo moeten jullie spelen ben hier 1 minut en gelijk strike"zei ik en keek de boys aan. Ahahah ze lachte en gaven me een hand

Later die avond

Samira vroeg mij of ik haar een lift naar huis kon brengen en dacht waarom niet.
Ze stapte in en ik reed naar de locatie die ze me gaf. "Moet je morgen werken"vroeg ze na een lange stilte.

"Ja waarom" "nee gewoon zomaar"zei ze."waarom doe je altijd zo verlegen"vroeg ik der lachend."pff ik weet het niet dat gebeurt steeds als ik je zie"zei ze.
Ik keek der aan en zag dat der wangen weer rood werden meskina.

Ik lachte en keek weer vooruit. Aangekomen bij haar huis bedankt ze me en vroeg nog mijn nummer. Ik gaf het aan haar en reed toen weg.

Ik weet niet waarom ik mijn nummer gaf maar op dat moment vond ik het zielig als ik nee zou zeggen.
Maar ja is maar een nummer ik wil der toch niet .

Volgende deel♥️

Secret love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu