0.1

63 6 19
                                    

SELAMMM!! BEN MASAL VE BU İLK HİKAYEM O YÜZDEN YAZIM VE NOKTALAMA HATASI VARSA LÜTFEN GÖRMEZDEN GELİN. SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKK SEVEYRUM :))))
BOL BOL YORUM YAPIP YILDIZI PARLATMAYI UNUTMAYALIM AŞKİTOPERİLLALARIMMM

Merhaba. Ben Nisa, lise 4. Sınıfa gidiyorum. Hani şu öğretmenlerin tembel öğrencileri gaza getirmek için örnek gösterdiği, parmakla gösterilen örnek öğrenciler vardır ya, hah işte ben o kişiyim.

Bugün okulumuzun bizi çok güzel bir kış kampına götüreceğini öğrendim. Bu arada ben kış insanıyımdır. Yazdan hiç haz etmem. Yazın klimanın altına ayı gibi yatıp deneme ve soru çözmekten başka hiçbir şey yapamıyorum.

Ve çok sevdiğim bir hobim var.(aslında çok fazla hobim var ama boş konuşmak istemiyorum)Buz patenii. Profesyonel seviyeye daha geçemesem de ilkokuldan beri düzenli olarak giderim.

Şuanda da sıramda oturup fizik çözüyorum. Herkes fizikten nefret edip zor olduğunu söyler ama benim favori dersimdir. Testimi bitirdim ve kahvem bittiği için kantine gidip kahve almaya karar verdim. Evet, tahmin ettiğiniz üzre ben bir kafein bağımlısıyım. Hızlı hızlı merdivenlerden inerken evrimleşmeye çalışırken gelişimi yarıda kalmış bir habeş maymununa çarptım.

Evet doğru duydunuz. Habeş maymunu. Gerçi okulumuzdaki karşı cinslerin %99'u öyle ama neyse... Karşımda ortaokuldan bu yana benimle sürekli dalga geçen Tunç vardı.

Tunç bildiğiniz gamerlardan sayılabilirdi. Okulda kavgalarda da galip gelmeye başlayınca popülaritesi iyice arttı. Yani kısaca götünü fena kaldırdılar. Kantine gitmek için koşa koşa bahçeye çıktım. Hava buz gibiydi. Tabi bana problem yok. Sadece bağışıklığım çok düşüktü ve kansızdım. Ama bela geliyorum demiyor ki...

Tunç belası geldi başıma ve "Kızım özür bile dilemeden koşup gitmek ne demek sen benim kim olduğumu unuttun sanırım!" dedi.

Tanrım! Bu çocuktan gerçekten nefret ediyorum. "Sence özür dilemesi gereken tek kişi ben miyim?!"dedim ve gitmek için adım attım ki kolumu sertçe tuttu ve kendine biraz yaklaştırdı. Tam yine bana kızacağını sandım ama beni şok eden birşey yaptı.

O soğukta elindeki buz gibi suyu başımdan aşağı döktü. Donuyordum! Tanrım, dişlerim birbirine vuruyordu ve eminim ki dudağın şimdiden mosmor olmuştu. Bu sefer çizgiyi aşmıştı ama yine korkumdan ona hiçbir şey söyleyemeden sınıfa çıktım.

O, benim en nefret ettiğim insanların içinde birinciydi.

Sınıfa girdim ve kaloriferin yanına kurulup test çözmeye devam ettim. En azından kış kampında kendi halimde takılacaktım. Ders fizikti. Hocamız dersi anlattı ve açtığı soruları çözmemizi ve anlatmamızı istedi. Sorumu çözüp parmak kaldırdım. Hoş, zaten parmak kaldıran ve soruyu çözen tek kişiydim. Soruyu anlatmaya başladım. Bitirdiğimde Tunç "İşte milli inek dediğin böyle olur!" dedi ve tüm sınıf kahkahaya boğuldu.

Ben ise yine onları takmadan yerime oturdum. Sınıfta her zaman bana lakap takılırdı. Genelde bunlar, çirkin, tipsiz, milli inek, kurbağa suratlı vb. şeyler oluyordu.

Tenefüs olunca kantine gidip kahvemi aldım. Hemen sınıfa bırakıp tuvalete koştum.

Yüzüme biraz su çarptım ve kendime geldim. Yarın kış kampına gidecektik. İşte yarın herkes benim ne kadar güzel olduğumu görecekti. Gerçekten güzel kızdım aslında. Giyim tarzım da gayet iyiydi. Tek gereken şey biraz makyajdı. Sınıfa gitmeden önce saçlarımı açtım ve dudağımı biraz ısırarak renk verdim.

Sınıfa gittim ve sırama oturdum. Her zaman yaptığım şeyin zıttını yaparak telefonumu çantamdan çıkardım ve sosyal medyada gezinmeye başladım. Sınıftakiler şok içinde bana bakıyorlardı. Omuz silktim ve telefona bakmaya devam ettim. Günümü böyle devam ettirdim. Yarın tüm okul benim nasıl bir güzellik olduğumu görecekti. Ayıptır söylemesi baya egoistimdir. Ve bence haklılık payım çooook fazla. Yeşil gözlü, kahverengi saçlı, 1,73 boyunda taş gibi kızdım maaşallah. Eve gittim yatana kadar test çözüp kitap okudum ve kendime bir instagram hesabı açtım. Yatağıma yatmadan önce kendime bir güzel baktım. Yarın çok güzel bir gün olacaktı...

HELOO!!

İlk bölüm olduğu için baya bir kısa oldu. Bir sonraki bölüm daha uzun olacak inşallah.

Boll boll yorum yapmayı ve yıldızımızı parlatmayı unutmayalımm

ÖPÜLDÜNÜZZZZZZZZZ

YansımaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin