0.4

14 1 8
                                    

Yeniden merhabalarr! İlk olarak okunma sayımız artmış ama vote sayısı hala aynı duruyor. Lütfen yıldızı parlatmayı unutmayalımm. Sizleri çok seviyorum. Bol bol yorum yapmayı ve yıldızı parlatmayı unutmayalımm.

(Artık Tunç'un ağzından yazacağımmm)

Hava çoktan kararmıştı. Nisa içerde bir şeyler yapıyordu ve bana kapının önünde beklememi söylemişti. Ben acaba içeride ne yapıyor diye düşünürken kapı sertçe açıldı.

Nisa hızla "Tamam. Şimdi hazırız ama hızlı olmamız lazım. Hava çoktan karardı. El fenerleriyle gideceğimiz için bir çok hayvanın dikkatini çekebiliriz."diyerek beline eşya kemerini bağladı ve bana da bir kemer uzatıp bağlamamı işaret etti.

Bahçeye indiğimizde diğerlerinin de bahçede olduğunu gördük. Nisa burnundan sinirle nefes verdi. Kasırganın patlamasına son 1...

"NE HALT YİYORSUNUZ SİZ? HAYIR ANLADIM KİMİNLE GİDECEĞİM KESİN DEĞİL DİYE MERAK EDİP İNDİNİZ DE BARİ BİRİNİZ İNSEYDİ! OF ALLAH'IM BEN BUNLARLA NE YAPACAĞIM YA?!"

Ben bunu beklediğim için pek tepki vermedim. Ama Berk şok olmuştu. Tabi küçücük kızın içinden cin çıkabileceğini nereden bilsin?

Nisa sinirle soludu ve "Tamam şimdi ben cesedi çuvala alıp yüzmeye başlıyorum ve peşimden Derin hariç hanginiz geliyorsa gelsin."

Sert adımlarla cesedin olduğu yere doğru ilerledi ve hiç iğrenmeden ve korkmadan cesedi çuvalın içine koydu. Hepimiz onun nasıl bu kadar soğukkanlı olduğunu sorgulayıp ona korku dolu bakışlar atarken Mert, Nisa'ya çok farklı bakıyordu. Ancak ikisi de içlerindeki duyguları o kadar iyi saklıyorlardı ki Mert'in gözlerindeki duygunun ne olduğunu anlayamıyordum.

Saçını sıkıca topladı, bize döndü ve "Yanıma gelecek kişinin yanında kesici bir âlet bulunsun."dedi. Ve bunu söyler söylemez suya atladı. Hızla yüzmeye başladı.

Mert hariç hepimiz arkasından sanki duygusuz bir robot görmüşüz gibi bakıyorduk. Mert bize döndü ve "Onunla kimse gitmeyecek."dedi. Hepimiz şok olmuştuk. Bu çocuk ne diyordu böyle? Mert ise devam etti "Çünkü hepimiz gidiyoruz."dedi.

NE? Bu çocuk ne diyor Allah aşkına. Nisa öyle bir şey yaparsak hepimizi keser! Biricik beynim konu kendi hayatı olunca nasıl da güzel çalışıyor.

Yüzümü onlara döndüm ve "Böyle bir şey yaparsak Nisa hiçbirimizi yaşatmaz!"dedim. Mert ise kararlıydı.

(1 dakika sonra)

Evet. Hepimiz hazırdık ve yüzmeye çoktan başlamıştık. Ancak herkes daha yüzmeye başlayalı 5 dakika olmasına rağmen sızlamaya başlamıştı. Ben de dahil. "BU ŞU ÇOK SOĞUK!"diye böğürdüm. Diğerleri de katıldıklarını belli eden mırıltılar çıkardılar.

Berk'in düşünceleri yüzünden bir anda durdular "Nisa bu suda nasıl yüzdü acaba? O çok zayıf ve narin. Umarım hastalanmaz."dedi iç çekerek. Mert ise "O alışık."dedi ve konuşmaya noktayı koydu. 15 dakikalık bir survivor parkuru sonrası ormana gelmiştik. O anda karşımıza üstü başı kan ve toprak içinde kalmış Nisa geldi.

Sinirle bize baktı ve "Nerede kaldınız? Sizin yüzünüzden tek başıma ormanın ta ortasına gidip kendimin 2 katı bir çukur kazdım. Üstüne o çukurdan dışarı çıkıp cesedi alıp içine atıp üstüne toprak atmam gerekti!"diye sessizce bağırdı.

Ne? Ne yaptım demişti o? Ney dedi ney?

Mert ona sırıtarak bakarken o kaşlarını daha çok çattı. Derin bir nefes aldı ve "Neyse. Demek ki size ihtiyacım yokmuş."dedi. Ve daha sonra "Hadi bakalım biraz nefes alın, dinlenin ve su için. Sonra geri döneriz."dedi.

Ama o sırada arkadan çat diye bir ses geldi. Herkes anında oraya döndü. Nisa'nin eli anında kemerine gitti ve "Beni burada bekleyin. Kontrol edip geleceğim."dedi. Berk ise anında "Ben de geleceğim."dedi.

Nisa ise itiraz etmeye zaman olmadığını fark edip kafasını aşağı yukarı salladı. Onlar tam sesin geldiği tarafa doğru bir adım atmışlardı ki bir karartı uzun bir çam ağacının arkasından çıktı. Herkes şok içinde oraya bakıyordu. Nisa ise yine fazla soğukkanlıydı.

Adam Nisa'nın kolunu tuttu kendine doğru çekti. Tam o anda koşarak adamın yüzüne bir yumruk attım. Adam sendeledi ve geriye doğru düştü. Alayla Nisa'ya dönüp "Bize ihtiyacın yok muydu n-"dediğim anda sırtımdan sert bir yumruk yemiş ve yeri boylamıştım. Arkama döndüğümde ise adamın ayakta olduğunu gördüm.

Nisa hemen önüme geçti ve "Kimsin?"dedi. Adam ise derin bakışlarla "Kim olduğum değil. Ne istediğim önemli."dedi.

Nisa ise ondan beklenmeyen bir şekilde adamın çenesine sert bir yumruk indirdi. Adam geriye doğru sendeledi. Nisa hiç acımadan adama darbelerini indirmeye devam etti. Adam yeri boylamıştı. Bu kadar cılız bir kızın böyle bir şey yapması hepimizi şaşırtmıştı.

Adam yere düşünce Nisa bir süre bekledi ve yanına gidip nabzını kontrol etti. Hepimiz korkuyla onu izlerken "Yaşıyor." dediğini duyunca bir nebze de olsa rahatlamıştım. Nisa hızla adamın kıyafetindeki cepleri kontrol etmeye başladı. Ve adamın pantolonunun ön cebinden bir not kağıdı çıktı.

Nisa kağıdı alıp ayaklanınca hepimiz beklenti içinde ona baktık. O ise "Kızı bize verin ve peşinizi bırakalım." dedi.

Bu da ne demekti?

-------------------------

Selam bebiklerimmm. Sınav haftam falan bitmişti ama yeni bölüm atmayı hiç canım istemiyordu. Şuanda da tüm hikaye akışı doğaçlama gidiyor. Lütfen beğendiyseniz yıldızı parlatmayı unutmayınn. Öpüldünüzzz!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YansımaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin