Eighteen

181 32 35
                                    

Final

"Lütfen bir daha tekmele, hadi bebeğim lütfen."

"Jungkook rahat bıraksana çocuğumu, şu an uyumak istiyor demek ki."

"Ya herkese tekme atıyor ama ben elimi koyduğum an duruyor! Bu çocuk beni sevmeyecek Jimin, bak gör."

"Hiç de bile, eminim babasının oğlu olacak. Alfa olacağını hissediyorum."

"Bence tam tersi, tamamen sana benzeyecek ve omega olacak."

"Hayır, kesinlikle alfa olacak."

"O zaman sana benzeyen bir alfa olsun Jimin, çocuğumuz senin gibi güzel olsun."

"Hayır sana benzesin Jungkook, ben hep senin fotoğraflarına bakıyorum sana benzesin diye. Huyu da sana benzesin, senin gibi harika bir insan olsun." Jimin, nazikçe Jungkook'un yanağını okşamaya başladı, "Romantik, duygusal, anlayışlı, saygılı... Sayamadığım kadar iyi özellik sevgilim, her yönüyle sana benzesin. Her gece yatmadan bunun için dua ediyorum."

Jungkook dolan gözlerini yumup alnını Jimin'in belirgin karnına yasladı, Jimin ise saçlarını okşamaya başlamıştı şimdi.

"Ağlama da uyanmasın bebeğimiz- ay tekme attı, hissettin mi?"

Jungkook ağlaması şiddetlenirken başını kaldırdı, "Evet, kafama vurdu."

Jimin gülerek eğildi ve sıkıca sarıldı Jungkook'a.

"Sen ağlama diye vurdu, duyuyor bizi biliyorsun."

Jungkook geri çekilip yeniden Jimin'in karnına eğildi, birkaç kere öptükten sonra dudaklarını yaslayıp konuşmaya başladı,

"Oğlum ben senin ve Jimin babanın güzelliğine ağlıyorum kızma bana sakın."

Cümlesi biter bitmez yine birkaç kez öpmüş, ardından doğrulup yatakta oturmuştu. Gözyaşlarını silip Jimin'e yanaşmıştı.

"Bir an önce doğsun istiyorum."

"Sağlıklı olsun da senelerce bile karnımda büyütürüm onu."

"Çok sağlıklı gelecek, eminim."

Jimin'e sarılıp tek elini de karnının üstündeki eline yerleştirdi.

"Üç aydan az kaldı artık, şu yatakta yatacak baksana."

İkisi de aynı anda yataklarının yanındaki beşiğe bakmışlardı, çok heyecanlı ve heveslilerdi.

"Jimin'im, hadi artık uyu sevgilim geç oldu. Yoğun bir gün geçirdik."

Jimin hâlâ çalışmaya devam ediyordu, doktor bir sorun çıkmadıkça en azından sekizinci aya kadar, yorulmamak şartıyla, çalışmaya devam edebileceğini söylemişti. Tabii Jimin'e kalsa iş yerinde doğurmayı bile göze alırdı, bebekleri doğduktan sonra Jungkook'un omuzlarına binecek yükü düşündükçe kalbine ağrılar giriyordu.

Doğumdan sonra kendisi bebeklerine bakacak kimse olmadığından çalışamayacaktı, Jungkook ise şimdilik bir ay kadar izin alabilmişti. Her şeyi şimdiden düşünmüş hatta ayarlamışlardı bile. Üstelik kenarda biraz birikimleri vardı ve bebeklerinin birçok temel eşyası şimdiden hazırdı, eksikleri de gün be gün tamamlıyorlardı.

Şimdilik gündemlerinde iki büyük sorun vardı, arabaların ateş pahası olması ve bebeklerinin ismini ne koyacaklarını bilmemeleri.

Ancak Jungkook araba almayı kafasına koymuştu, üstelik Jimin şimdiden motora binmekte zorlanmaya başlamıştı bile. Bunu gördükçe daha çok araştırıyor, kendilerine en uygun arabayı bulmaya çalışıyordu.

Remember Us |Kookmin| ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin