Hoş geldin, yorumlarını bekliyorum 🥹💕
Jungkook'un teklifini kabul etmiştim.
Ancak hemen değildi, bir hafta daha Seul'de kalıp çalıştığım evlerle konuşmam ve eşyalarımı toplamam gerekiyordu. Bu yüzden Jungkook gitmiş ve kendi evinde hazırlık yapmaya başlamıştı.
Cidden, Jungkook'un yanına Busan'a taşınıyordum...
Yalnızca birkaç hafta önce biriyle tanışıp üstüne aşık olacağımı, hatta ve hatta başka bir şehire yanına taşınacağımı söyleselerdi asla inanmazdım. Kısa bir küfür savurup geçiştirir, üstünde bile durmazdım.
Ama hayat buydu işte, bizim kontrolümüzde değildi.
'Hazırlandın mı? Her şeyin tamam değil mi!'
'Evet Kook, tamamen hazırım yarın sabah erkenden otobüse bineceğim.'
'İzin aldım, otogarda olacağım. Seni çok özledim.'
'Jungkook, cidden... Ben de seni çok özledim.'
Saat geç olmuştu ancak biz saatlerdir görüntülü konuşmayı kapatamıyorduk. Beraber bir sürü iş yapmıştık ayrı evlerde, şimdi ise ben yatağıma uzanmıştım jungkook da çamaşırlarını katlıyordu.
'Aşkım, sen geldiğinde senin çamaşırlarını da katlayacağım.' Bir süre sessiz kalıp ardından kıkırdadı, 'ileride çocuklarımız olduğunda onların minik kıyafetlerini de katlayacağım.'
'Bence çocukla uğraşmak yerine bir köpek ve bir kedi sahiplenelim, çocukları da korunarak yapabiliriz.'
Gülerek telefona yaklaştı, fısıldadı.
'Pazar gecesi gibi mi?'
'Çok ayıp... Kapatıyorum.'
Evet, pazar gecesi yavaş yavaş yakınlaşıp beraber olmuştuk. İkimizin de ilk deneyimiydi, buna rağmen birbirimizi tamamlamıştık.
Flashback
"Civciv, filmi beğendin mi?"
Jungkook omuzuna yaslanmış Jimin'e baktığında Jimin de başını kaldırdı, burun buruna gelmişlerdi.
"Beğendim, sen?"
"Beğendim." Burnunu yavaşça Jimin'in burnuna sürttü, "Çok beğendim."
Jimin hafifçe gülümseyip tek elini Jungkook'un yanağına çıkardı, işaret parmağının tersiyle okşamaya başladı.
Fısıldadı, "Jungkook?"
Jungkook da fısıldadı, "Efendim civcivim?"
"Gitmesen, haftaya beraber gitsek? Olmaz mı?"
Jungkook, düşen yüzüyle biraz geri çekildi. Bunun üzerine Jimin de başını kaldırıp biraz uzaklaştı. Elleri buluşmuştu.
"Çok isterdim, ama iş yüzünden gitmek zorundayım minik kuşum. Ama istersen bu gece beraber gideriz, hemen toplarım eşyalarını."
"Ev sahipleri ne olacak? Hem kendi ev sahibimle de konuşmadım."
"Yarın geceye alsak biletleri? O zaman olur mu?"
Jimin yine yanağını okşadı Jungkook'un.
"Boşver aşkım, hem işin sıkıntı yapar falan uğraşma. En iyisi benim haftaya gelmem."
"Arayacağım, izin isteyeceğim haftaya gidebilmemiz için. Bekle hemen geliyorum."
Jungkook kalkmaya yeltendiğinde Jimin onu kolundan yakalayıp hızlıca kendine çekti, çarpışmanın şiddetiyle burunları birbirine çarpmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember Us |Kookmin| ✔️
Fanfic(Tamamlandı) |Omegaverse Omega Jimin- Alfa Jungkook| Jimin, hayatını geçindirmek için evlere temizliğe gitmektedir, kader onu aynı işi yapan Jungkook ile karşılaştırır. Ancak ikili farklı şehirlerde olduğundan sosyal medya üzerinden konuşmaya başl...