Fourteen

274 57 32
                                    

Hoş geldin güzelimm iyi okumalarr 💕

Yeni bölüm sınırı 35 Oy ve 70 yorum :(

"Evet, her şeyi öğrendin değil mi Jimin?"

"Evet evet, öğrendim. Sabrınız için teşekkür ederim, hata yapmamaya çalışacağım."

"En başlarda hata yapsan bile sorun değil, Jungkook bize kazayı anlattı. Ayrıca kötü hissettiğin bir zaman olursa kimseye hesap vermeden arka bahçeye çıkabilirsin, sorun olmaz tamam mı?"

"Cidden çok teşekkür ederim, anlayışınıza minnettarım. Bana inanın tüm müşterilerle iyi anlaşacağım."

Bugün ilk iş günümdü, kasadaki sistemi öğrenmiştim; unuturum diye de bir sürü not alıp kasanın kenarına asmıştım. Çok dikkatli olup hata yapmamalıydım, sonuçta yapacağım her hata bir şekilde Jungkook'a dokunabilirdi.

Kasanın arkasına geçip yerime oturdum, sabah saatlerinde olduğumuzdan daha hiç müşteri gelmemişti. Tabii bunu düşünmemle birlikte kapı açıldığında heyecanla kapıya döndüm.

"Hoş geldiniz!"

Heyecanla gelen müşteriye selam verdiğimde şaşkınlıkla bana baktı.

"Hoş buldum da siz yeni misiniz? Sizi ilk defa görüyorum."

"Evet efendim, bugün ilk iş günüm."

"Ben buranın müdavimiyimdir, her sabah kahvaltımı burada yaparım. O yüzden dikkatimi çektiniz yanlış anlamayın."

"Sorun yok efendim, hoş geldiniz tekrardan."

Adam boş masalardan birine oturduktan birkaç dakika sonra önüne yemeği gelmişti. Açıkçası cidden şaşırmıştım, garson siparişini almaya gerek bile duymadan ona yemek getirmişti.

Jungkook geldiğinde bu adamı ona sormalıydım, gerçi o buraya akşam üstü geliyordu bu yüzden bilmeyebilirdi.

"Jimin, bir gelebilir misin?!"

Mutfaktan çağırıldığımda hızlıca gittim, yanlış bir şey mi yapmıştım ki?

"Yanlış bir şey mi yaptım?"

"Hayır hayır, aksine böyle müşterilerimize güler yüzlü olman çok güzel. Ben seni uyarmak için çağırdım: Şuan içeride yemek yiyen adam restoranımızın sahibi, ödemeden çıkar sakın arkasından falan seslenme tamam mı?"

"Ah, şimdi anladım... Tamam efendim siz hiç merak etmeyin, rutin dışına çıkmayacağım."

"Aferin sana, Jungkook'un dediği kadar uyumluymuşsun cidden."

"Emin olun pürüz bile çıkarmayacağım."

Kısa sohbetimizin ardından yerime geçtim, buranın sahibi olan adam da yemeğini hızlıca bitirmişti. Ondan başka kimse olmadığından yemek yiyişini izlemiştim.

"İsminizi öğrenebilir miyim?"

Bir anda bana döndüğünde şaşkınlıkla baktım ona, açıkçası çok da güvenilir biri gibi gelmemişti.

"Park Jimin efendim."

"Memnun oldum Jimin, ben de Park Heesoon. Memnun oldum."

"Ben de efendim."

Masadan kalkıp yanıma geldi, cüzdanını çıkardığında şaşırmıştım. Hani hesap ödemiyordu..?

"Al bakalım bunu, günün ilk bahşişi benden olsun. Belki bahsetmişlerdir, ben burada hesap ödemem ancak bahşiş bırakmayı severim. Günün güzel geçsin."

Remember Us |Kookmin| ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin