A Valentin nap egy reklámfogás volt és a pokol, mint az élők is, imádták kihasználni az ilyen pénzszerzési alkalmakat. Ezért volt az, hogy Angel maratoni pornófilmforgatáson vett részt és rengetegen fizettek azért, hogy a valentin napból kaphassanak belőle egy szeletet.. Szépen mondva szeletet, valójában orális örömöket. Charlie és Vaggie randiztak, bár az év több napján is kedveskedtek egymásnak romantikus gesztusokkal, Charlie imádta az ünnepeket (is) így a szerelem ünnepét is. Azonban Charlie mindenkit nagyon szeretett így a személyesebb randi előtt egy csoportos valentin bulit szervezett a Hotelban.
Alastor akitől távol álltak a romantikus és szexuális érzelmek, csendes szemlélőként figyelte a jelenetet, néha elkapott egy virágot vagy egy tálcáról lecsúszó poharat, de szíve szerint csendes teaidőt tartott volna a szobájában. Charlie viszont ragaszkodott ahhoz, hogy mindenki jelen legyen, így Angel kivételével valóban mindenki jelen volt, a pokol urát is beleértve.
– Angel még nem ért ide? – kérdezte Charlie csalódottan miközben mögötte Husk épp felaggatott egy nagy feliratot, amit a hercegnő festett.
– Dolgozik. – felelte foghegyről a csapos és leröppenve a földre megszemlélte, hogy nem ferde-e a festett drapéria. Charlie egy életre megtanulta, hogy ne zavarja Angelt a munkájában így csak szomorúan meredt maga elé és megdörzsölve a karját halkan felsóhajtott. Ez a kis sóhaj azonban nem kerülte el Alastor figyelmét, aki kapva az alkalmon felbukkant mellette a lehető leggyorsabb és legelegánsabb módon, az árnyai segítségével.
– Ne szomorkodj Kedvesem, még van idő a kezdésig. – emlékeztette mire Charlie elmosolyodott. – Bár ma biztos elég sűrű napja van. Talán elmehetnék érte én, egy baráti szívességként. – Charlie mosolya lehervadt az arcáról mire Alastor felnevetett. – Csak ugratlak Kedvesem.
– Akkor szívesség nélkül is elmész érte? – Alastort felnevetett és már épp le akarta lombozni a lányt de mikor rápillantott, Charlie olyan reményteli szemekkel nézett rá, hogy végül lesunyta a füleit és beleegyezően sóhajtott.
– Hát persze. – felelte mintha a fogát húznák. Charlie vidáman tapsolt és elsietve mondta el a jó hírt a barátnőjének aki kétkedve nézett Alastor felé, de addigra a Rádió Démonnak már csak az árnyéka hömpölygött a szőnyegen.
Angel élveteg nyögéseket hallatott miközben rózsaszín szivecskés selyem hálóingben dicsérte a partnere nemiszervét. Alastor elfintorodott a látványon, és azt sem tudta hova tenni, hogy miért okoz valakinek örömet pár egyértelműen hazug dicséret egy természeti adottságra. Ha Angel nem a féreg farkát dicsérné hanem a bőrszínét akkor mindenki csak elfintorodna, mert szerintük semmi értelme nem lenne. Hát Alastor szerint ennek sem volt semmi értelme.
– Valentino. – bukkant fel a lepke mellett akinek lefagyott az arcáról a mosoly és meglepettségében résnyire nyitva hagyta a száját amin így lassan hömpölygött kis a piros füst. – Angel munkaideje nem huszonnégy óra, így hát ráférne egy szünet. Nem gondolod? – kérdezte azon a manipuláló hangján ami világossá tette, nem kérdést tett fel, hanem mint egy nagy befolyással rendelkező úriember, a követelését közölte. Valentino azonban maga is elég befolyással rendelkezett és ismerte ezeket a hivatalos hangnemeket.
– A munkaideje addig tart ameddig a főnöke, vagyis én, azt mondom. És ma huszonnégy órás beosztásba került. – ezen Alastor a szemét forgatta. Valentino nem volt olyan okos, hogy ne találjon kiskapukat a szerződésen.
– Szeretném látni az iratot. – de ahogy arra számítani lehetett Valentino felnevetett.
– Szeretnéd látni? Én meg azt akarom látni, hogy tényleg van-e egy kis őzfarok a segged fölött amibe belekapaszkodhatnék miközben megdugom a.. – olyan hirtelen hallgatott el ahogy nevetett az imént. Alastor árnyainak hegyes vége a lepke torkának feszültek, a fények elsötétültek, a Rádió Démon arca pedig vörösen izzott fel. Angel rémülten ugrott ki az ágyból és kapott magára egy köntöst, sietve elkerülni, hogy Val később rajta bosszulja meg, hogy csorba esett a büszkeségén. Angel biztos volt benne, hogy Alastort nem kell félteni így nem érzett bűntudatot amiért, a saját seggét védte.
BẠN ĐANG ĐỌC
OneShot-ok és egyebek
Non-FictionOneshot-ok, kimaradt jelenetek (saját történetekből) és egyebek.