Kapitola 3.# Ranný sex

116 5 5
                                    

Jeho ruky blúdili po mojom nahom tele... Každým dotykom dráždil moju pokožku.... Perami hľadal najcitlivejšie miesta.... Ohrýzal mi pery, oblizoval ucho... Bola som v siedmom nebi... Rukou sa premiestnil na moje prsia. Bola som vzrušená. Keď zablúdil jazykom k mojím prsiam, tak ma ohlo v kŕči slasti... Rukami som hľadala jeho gombík na nohaviciach. Dotkol sa mi pier, prisal sa na ne a hltal každý môj vzdych. Bolo to dokonalé. Obhrýzal mi spodnú peru a jazykom krúžil v ústach. Cítila som jeho sladkú vôňu a príjemnú chuť. Ani som si nevšimla kedy vošiel rukou pod moje legíny. Prstom prešiel dole po nohavičkách a zo mňa vyšiel vzrušený ston. Strašne som ho chcela. chcela som, aby bol vo mne, aby sme splynuli v jedno telo. Jednou rukou mi blúdil dole v nohavičkách, druhou mi stále stísal prsia a perami nežne bozkával tvár.
Jeho prsty sa dostávali pomaly dnu. Najakôr jeden, potom dva. Chytila som ho za vlasy a pritlačila tesnejšie ku mne, rozopol si nohavice a už som čakala len kedy....
Čo to je za strašný hluk?! Zas mama vysáva??! Do riti! Ja som zaspala...
Večer som prišla domov a predstavovala som si Markusa. Ako ma bozkáva. Spomínam ako ma včera prepaľoval tými hnedými očami. Dala som mu za to svoje číslo. A teraz sa mi o ňom snívalo. Hanbím sa pomyslieť vobec čo sme robili. Alebo lepšie povedané, čo robil on mne.
Moje nohavičky by sa kludne dali žmýkať a s vážnosťou by som ich mohla prirovnať Niagárskym vodopádom.
,,Amy, už si hore?" mama hučí.
Obrátila som oči. ,,Už idem!"
Obliekla som si župan a kráčala dole do kuchyne.
,,No konečne Adelka." Zadrel tatko.
,,Tati, po 17 rokoch by si si mohol pamätať, že sa nevolám Adelka." Vedel, že ma to perfektne vytáča.
,,Zlatko, spravila som ti palacinky s nutelou a banánom, najedz sa. My s ockom už budeme musieť ísť."

Pri dverách stáli kufre.

Pán a paní Ruterovci ťa budú chodiť občas skontrolovať. Buď slušná a dávaj si pozor. Nezabudni polievať kvety a uprac občas. V obývačke máš kreditku. Voláme si. Papa o dva týždne kuriatko, ľúbim ťa!"...,,Aj ja teba mama."...
A už jej nebolo.
Čakala som kým zavrú bránu a roztancovala som sa po kuchyni disco, disco...
Dnes rodičia odchádzajú na služobku na dva týždne!! Je začiatok prázdnin a ja mám barák sama pre seba!!!
Ruterovci sú postarší, bezdetní pár. Ledvi sa vyšuchcu k schránke nie to ešte sem po tých piatich schodoch čo vedú k hlavnému vchodu...

Seriem na kvety idem nakupovať! To je raj na Zemi.

***

Sedím v auparku v kaviarni 7 Level a plnými dúškami si vychutnávam jahodové mojitto a punčový koláč. Cítim na sebe pohľad. Otočím hlavu a zbadám dvoch chalanov od vedľajšieho stola ako na mňa zízajú. Hovorí sa, že na úsmev potrebuješ  desiatky svalov. Načo si robiť vrásky, mala som ich ťažko v p#či. Na to nepotrebujem sval ani jeden. Pozrela som sa smerom k zlatníctvu.
Zabehol mi koláč. Vyzerala som ako ryba ma suchu utrhnutá z reťaze. Tí chalani sa už tak neusmievali. Keď sa mi konečne podarilo vypľuť punčový koláč, pristál na klobúku akéhosi pána. Vôbec ma to netrápilo. V zlatníctve bol Markus. Ukazoval niečo predavačke vo výklade. Ona to vybrala, zabalila a podala mu tašku. Nevidela som, čo to bolo. Zaplatil a odchádzal. Takže predsa má priateľku. Vedela som, že taký pekný chalan ako on nemôže byť sám.
Smutne som sa zodvihla, hodila drobáky na stôl, zdvihla tašky a šla domov. Vôbec ma netrápilo, že som nedojedla koláč a nechala na stole viac peňazí.
Vlastne som ani nevedela, čo ma tak zasiahlo.

***

Doma bolo ticho...
Poliala som tie zasraté kvety. Aj tie majú bohatší sexuálny život ako ja. Máme jeden kvet, neviem, čo je to za hybrid. Ale keď to na neho príde, strieľa svoje semená všade na okolo. Vtedy to u nás v obývačke vyzerá ako na mínovom poli. Mama vraví, že je to jeho spôsob rozmnožovania sa. Predstavila som si ako tatko hádze po mamke spermie. Neprišlo mi to moc praktické.

Zapla som si telku. Všade samí sex, orgie, jeba#čky, len ja musím sedieť s ovládačom v ruke doma.
Mala by som skúsiť tú preslávenú uhorku, ale myslím, že máme len klobásky. Mama ich nakúpila celé tony. Keď som sa jej spýtala na čo to má, povedala, že na výnimočnú udalosť. Asi myslela pre svoju potrebu... Keď tatkovi nestojí. Ale to je asi skôr bežné ako výnimočné.

Z môjho dumania ma prebral zvoniaci telefón.
,,Haló?"
,,Amy? To som ja Markus."
Tep 360. ,,Chcel som sa ťa len spýtať...

Carry My CrossWhere stories live. Discover now