1.😿

2.8K 217 126
                                    

(Flashback)

Sabah yine bıkkınlıkla kalktım o okula gitmek istemiyordum, hergün aynı şeyleri yaşamak beni gerçekten yoruyordu ve ben artık çok bıkmıştım

Tuvalete girip rutin işlerimi hallettim ve artık bi kefen gibi gelen okul kıyafetlerimi giydim bakalım bu gün ne yapacaklardı bunu hergün düşünürdüm ama hiç düşünemiyeceğim şeyler başıma gelirdi.

Otobüs durağına gidip bekledim. Otobüs gelince bindim camı açıp kafamı yasladım, gökyüzünü kaplayan bulutları seyrettim ve düşüncelere daldım.

Okula geldiğimde jisungla karşılaştım o benim tek arkadaşımdı onu gerçekten seviyordum bana hep teselli verip yanımda olurdu. Benim kadar olmasada o da zorbalık görüyordü.

Beraber bahçede gezinerek sohbet ediyorduk. Sohbet ederken kafama gelen sert cisim ile yere yığıldım, yere düşen topu görünce kafama top attıklarını anladım.

"Felix iyi misin!"

Jisung beni kaldırmaya çalışırken yanımıza gelen zorbalar alayla konuştu.

"Aa top topu çekiyomuş demek ki"

Ardından büyük bir kahkaha koptu, başım dönüyordu ağlamamak için zor tutuyordum kendimi, bir taraftan da jisung beni kaldırmaya çalışıyor iyi olup olmadığımı soruyordu.

En sonunda yerden kalkıp sınıfa doğru koridorda yürürk, biri kolumdan tutup spor salonuna doğru sürükleyleye başladı, Jisung yetişmeye çalışsada hızla içeri itip, kapıyı hızla kilitlediler. Jisung kapıyı yumruklasada bi süre sonra çığlık attı ve bir daha sesi çıkmadı. Onun için endişelensem de elimden bi şey gelmezdi.

Daha sonra bir çocuk üzerime yürüyüp defalarca tekmelemeye başladı. Duraksamadan  karnıma tekme atmaya devam ediyordu yanındaki diğer çocuk ise videoya çekiyordu. Artık bayılacak raddeye gelmiştim dakikalardır hiç durmadan karnıma vuruyorladı daha sonra bir çocuk daha geldi o ise yumrukluyordu en sonunda kan kusmaya başladım ve sonrada daha fazla dayanamayıp bayıldım.

Gözlerimi açtığımda beyaz tavanla karşılaştım. Kafamı çevirdiğimde başımda Jisung vardı. Uyandığımı görünce hemen yanıma geldi gözlerinden yaşlar süzülürken

" Çok özür dilerim Felix seni koruyamadım kafama vurup bayılttılar çok özür dilerim ...özür dilerim"
(Flashback end)

Felix o günden sonra okula bir daha gitmedi. Derslerinin kötü olduğunu ve düzeltmesi için okul değiştirmesi gerektiğini ailesine bahane edip kaydını aldırdı.

Selammm

Yeni bir fic eminim çok güzel olucak
Oy verip yorum yapmayı unutmayın 🙏🏻💗

Öpüldünüz 💋 baysss 🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

Overbearing/Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin