13.🦸🏻‍♀️

1.6K 163 240
                                    

Dün Jisung'tan
Sabah kalkıp hazırlandım Felix hasta olduğu için bu gün de gelmiyordu. Minho ile konuşmak istemiyordum ama konuşmam da gerekiyordu. Peşimi bıraksın istiyordum. Aslında tam benim tipimdi ama huylarını beğenmemiştim. Zaten aptal bir zorbaydı. Benimle oyun oynayıp bırakacaktı.

Okula geldiğimde sırama çantamı koydup oturdum. Biraz sonra bir çocuk geldi.

"Minho hyung temizlik odasında seni bekliyor"

Deyip hızlıca gitti. Büyük ihtimal dokuzuncu sınıftı, küçük görünüyordu. Gitmek ile gitmemek arasında kaldım. Neden temizlik odasına çağırıyordu.

Sınıftan çıkıp temizlik odasına doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda içerisi çok karanlıktı. İçeriden beni çekip kapıyı kapattı. Ama kim olduğunu göremiyordum. Daha sonra beni arkadaki dolaba yasladı ve eğilip ışığı açtı. Çok az ışık yayıyordu zar zor görüyordum.

Minho'ydu tabiki başka kimi bekliyordum o çağırmıştı. Tekrar dolaba yaslayıp yüzüme baktı. Ben ise onu itip geri çekildi.

"Konuşmaya geldik ne yapıyorsun?"

"Konuşucaz işte ne itiyorsun"

"Böyle konuş"

"Peki neden kaçıyorsun benden?"

"Sence? Ben istemiyordum resmen zorla yaptın yerin dibine girdim. Tabii sen alışıksın başkalarının kucağında zıplamasına"

"Senden başkasını oturtmam artık. Hem neden utanıyorsun kötü bir şey değil ki"

"Kötü bir şey değil mi? Minho ben istemiyordum"

"İstemiyorsan neden yaptın?"

"Yapmasaydım döverdin"

Yanıma yaklaşıp elini yanağıma koydu.

"Ben sana kıyamazdım ki"

"Yaa kesin öyledir her an dövebilirsin"

"Yapmam yani yapamam seviyorum seni anlamadın mı?"

Beni kandırmaya çalışıyordu. Ben bunlara inanmam. Pis sapık faydalanmaya çalışıyor. Onu tekrar kendimden kendimden uzaklaştırmak için ittim.

"Manipüle etmeye çalışma bir daha da gözüme görünme"

"Hayır gerçekten senden hoşlanıyorum yani ilk gördüğümden beri"

"Aferin ezberlemişsin acaba kaç kişiye daha söyledin bittiyse gidiyorum"

"Jisung gitme yani özür dilerim böyle düşündüğünü bilmiyordum"

"Kuru bir özür hiç bir şeyi değiştirmez"

"Unutalım o zaman yani ben unuttum hm sende unut ve yeniden tanışmış gibi yapalım"

"Oldu öyle hemen unuttum deyip unutulmuyor ben gidiyorum"

Cevap vermesini beklemeden kapıyı yüzüne kapatıp çıktım. Ona gıcık oluyordum. Böyle bir şeyi sevdiğim adamla yapmak isterdim.

Sınıfa girecekken birden duraksadım. Seungmin ve Chan hyung öpüşüyordu.

Hemen oradan ayrılıp kantine indim. Ne zaman sevgili oldukları hakkında hiçbir fikrim yoktu. Seungmin bize söylerdi hem neden söylememişti. Kantine indiğim zaman ise Changbin'in Jeongin'le konuştuğunu gördüm. Ne bu zorba aşkı sanki hepsinin zorba zaafı var.

Daha sonra omzuma bir el atıldı. Elin sahibine bakmak için kafamı çevirdim. Fakat tanımadığım birydi.

"Yanlız mısın güzelim benimle oturmak ister misin?"

Overbearing/Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin