Bu gün Jisung'ta bende okula gitmemiştik. O Minho'dan kaçmak için ben ise hasta olduğum için gitmedim. Hiç halim yoktu sanırım gece üstümü açık bıraktığım içindi.
Bu gün tüm gün uyumuştum. Annemler bizim akrabaların düğünü çıktı diye teyzemlere kalmaya devam ediyorlardı.
Uyandığımda saate baktım okul çıkış saatiydi. Saate bakarken ekrana bir mesaj düştü.
Minnoş zorba
Okula neden gelmedin?Çilli
Neden soruyorsun?Minnoş zorba
MerakÇilli
HastaydımMinnoş zorba
Çok mu kötüsün ne oldu doktora gittin mi annenler neredeÇilli
Annemler teyzemlerde doktora gitmedimMinnoş zorba
Konum atar mısınÇilli
Neden?Minnoş zorba
Hadi Felix sorgulamaÇilli
Peki📍Konum
Buraya gelecek hali yoktu herhalde ne yapacağını merak ediyordum. Geleceğini düşünmediğim için üstümü bile değiştirmedim. Üstümde kısa bir şort ve t-shirt vardı. Bir kaç dakika sonra kapı çaldı. Hala onun olduğunu düşünüyordüm ta ki kapıyı açana kadar.
Kapıyı açtığım gibi yüzümü elleri arasına alarak bana endişeli gözlerle bakıyordu.
"İyi misin? Neyin var? Hastaneye gidelim mi?"
"Neden geldin"
"Seni merak ettim"
Yüzümdeki ellerini çektim. Neden beni merak ediyordu. Sanki iyileştiğimde zorbalık yapmayacaktı.
"İyiyim ben gidebilirsin"
"Felix seninle kalmak istiyorum hem notları veririm"
Bunu duyunca mantıklı gelmişti sonuçta Jisung'ta okula gitmemişti.
"Tamam geç içeriye"
İçeriye geçince üstüme baktı sanırım yeni farkediyordu. Ben ise rahattım.
Gidip yanına oturdum. O ise gözünü bacaklarımdan ayıramıyordu."Hey! Nereye daldın"
"Ah pardon ben notları vereyim"
Çantasını sırtından çıkarıp içindeki defteri bana uzattı.
"Teşekkür ederim"
"Rica ederim"
"Ben kahve yapayım"
Mutfağa giderken arkamdan bakıyordu. Bacaklarımın bu kadar güzel olduğunu düşünmemiştim. Ama evde hep böyleydim rahattı çünkü.
Kahveleri yapıp yanına gittim. Kahveleri masaya bırakıp kendimi koltuğa attım.
"Çok mu hastasın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Overbearing/Hyunlix
ФанфикEski okulunda zorbalık gören Felix okul değiştirir fakat yeni okulundaki zorbasına aşık olacağı aklına gelmez ⭐Hyunlix ⭐Minsung ⭐Chanmin ⭐Jeongbin Güzel fic işte okuyunn💗