5.👔

2K 210 294
                                    

Sabah okul bahçesinde yanlız geziyordum. Hyunjin ve arkadaşları yanıma doğru geliyordu. Changbin önümde durdu.

"Gömleğin ne güzel bembeyaz"

Dedikten sonra beni yerdeki çamura itti.Kolum yere düşünce kanamaya başladı. Hyunjin ise sadece izliyordu. Ağlamamak için zor tuttum kendimi. Neden arkadaşlarının yanında farklı davranıyordu.

"Ama şimdi daha güzel değilmi?"

Deyip büyük bir kahkaha patlattı ve yanımdan uzaklaştılar. Onlar gidince gözlerimden birkaç damla yaş aktı. Daha sonra yerden kalkıp tuvalete gittim. Üstümdeki gömleği çıkartım içimdeki t-shirt ile kaldım. Ellerimi yıkayıp çıktım.

Sınıfa doğru giderken birisinin bana seslandiğini duydum.

"Felix!"

Bu Nayeon'du eski komşumuz. Yakın arkadaştık fakat taşınmışlardı.

"Nayeon! Ne yapıyorsun burada?"

"Babamın tahini yine buraya çıktı. Okulun yakınlarına taşındık"

Ona sıkıca sarıldım. Bu gün Jisung okula gelmemişti seungmin ve jeongin de ortalıkta yoktu o yüzden ikimiz kantine inip bir yere oturduk.

Nayeon yanıma oturup kollarını bana sardı. Birlikte oturup sohbet etmeye başladık.

Çikolata yerken saçıma değdirmiştim. Nayeon onu almaya çalışıyordu. O sırada bize çatık kaşlarıyla bakan Hyunjin'i farkettim.

Daha sonra kantinden çıkıp Nayeon'a okulu gezdirdim. O kendi sınıfına gidince bende kendi sınıfıma gittim. Daha zil çalmadığı için sınıf boştu.

Telefonuma gelen mezajla dikkatimi oraya verdim.

Minnoş zorba
Nerdesin?
(Görüldü)

O kız kimdi
(Görüldü)

Felix sana diyorum o kız kimdi
(Görüldü)

Geliyorum
(Görüldü)

Artık onunla konuşmamaya karar verdim. Benimle oynuyordu resmen.
Beni ittiklerinde arasına bakmadan gitti.

"Felix! Neden cevap vermiyorsun? O yanındaki kız kimdi?"

Hiç konuşmayacaktım böylece vaz geçip gidecekti.

"Konuşsana Felix!"

Ona bakmıyordum bile sağ sola bakıp görmemezlikten geliyordum.

Çenemi tutup kendine çekti.

"Felix beni sinirlendiren konuş!"

"Sinirlenirsen ne olur çamura falan mı itersin ayrıca sanane kimse kim"

Gözlerim dolmaya başlamıştı. Kolum hala acıyordu. Çenemi bıraktı.

"Felix seni çamura ben itmedim"

"Sonuç olarak oradaydın seninle konuşmak istemiyorum."

"Felix saçmalama, yaralandınmı?"

Koluma baktığım sırada gözümden bir yaş süzüldü. Kolumdaki deri kalkmıştı ve çok sızlıyordu.

Kolumu tutup baktı ardından gözgöze geldik. Sonra sınıftan çıktı.

Hem itip hem yaralandın mı diye soruyor hemde çekip gidiyor nasıl insan bu.

Daha sonra elinde ilk yardım çantasıyla yanıma geldi en azından insan olduğunu anladım.

"Ben... özür dilerim yani engel olmalıdım"

Overbearing/Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin