Selaminkoo ikinci ficim iki ficimede her gün bölüm atıcamm diğer ficimede bakmayı unutmayınnn
Hwang Hyunjin 18 yaşında okulun zorbası, duygusuz ve kaba olarak bilinir. Herkesin çekindiği biridir kimse ona bulaşmak istemez çünkü herkes başına gelecekleri bilir. Homofobik'tir. Ailesi varlıklıdır. Fakat ailasiyle pek anlaşamaz.
Lee Felix 18 yaşında eski okulunda yönelimi zorbalık gördüğü için okul değiştirdi. Ailesi bisexual olduğunu bilmediği için zorbalık gördüğünü söyleyemedi, derslerinin daha iyi olmadı için başka bir okula geçmedi gerektiğini söyledi. Utangaç ve çekingen biridir.
Han Jisung 18 yaşında, Felix'in eski okulundaki tek arkadaşıydı aynı zamanda Felix'te onun tek arkadaşıydı. Felix'in okul değiştirdiğini duyunca çok üzüldü ve o da Felix'in okuluna kaydını aldırdı.
Lee Minho 18, Bang Chan 19, Seo Changbin 18 yaşındadır.( Bangchan sınıfta kaldı) Minho ve Bangchan bisexual, Changbin ise homofobik tir. Hyunjin'in arkadaşları ve beraber zorbalık yaptığı kişilerdir.
Kim Seungmin 18, Yang Jeongin 18 yaşındadır. Seungmin, Bangchan'dan hoşlanır fakat söyleyemez. İki arkadaş kimseye bulaşmadan okulda takılırlar.
Zorba semeler 🔥
Masum ukeler🍭
İlk bölümde Felix'in eski okulundaki olayları yazıcam biraz
Öpüldünüz 💋 baysss 🏃🏻♀️🏃🏻♀️🏃🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Overbearing/Hyunlix
FanficEski okulunda zorbalık gören Felix okul değiştirir fakat yeni okulundaki zorbasına aşık olacağı aklına gelmez ⭐Hyunlix ⭐Minsung ⭐Chanmin ⭐Jeongbin Güzel fic işte okuyunn💗