Dün yanlışlıkla da olsa yaptığım şeyden çok utanıyordum ve bu gün okula gitmem gerekiyordu. Umarım bu gün hiç karşılaşmayız ve hemen biter...
Okula gittiğimde seungmin ve Chan'ı gördüm. Ses yapmadan biraz onları izledim.
"Seungmin naz yapma hadi ama"
"Naz yapmıyorum sadece çok erken"
"Ne önemi var seni seviyorum"
Chan Seungmin'i duvara sıkıştırmış darlıyordu. Belliki bunlar birbirini seviyordu. Seungmin zaten platonikti.
Rahatsız etmeden sınıfa çıktım. Sıraya kafamı koyup gözlerimi kapattım. Bir kaç dakika sonra yakınımda hissettiğim nefes ile başımı kaldırdım.
Hyunjin elinde çilekli süt ile bana bakıyordu. Sütü bana uzatıp gülsedi.
"Günaydın"
"Günaydın ama o kadar çok sevmiyorum almana gerek yok"
Onu gördüğüm gibi kızardım. Yanlışlıkla olmuştu ama kalbimi hızlandırmasına yetmişti. Neydi bu?
"Peki sen bilirsin"
Geçip yerine oturdu. Daha sonra sınıfa seungmin ve jisung geldi.
"Seungmin?"
"Hm?"
"Bir şey söylemeyecek misin?"
"Oha jisung ne ara söyledin?"
"Yok ya ben söylemedim"
"Siz neyden bahsediyorsunuz?"
"Ben Seungmin'i Chan hyung ile öpüşürken gördüm"
"Ben konuşurken gördüm"
Seungmin şaşkın şaşkın bize bakıyordu. Daha sonra kendine geldi.
"Siz beni mi izliyorsunuz?"
"Açık alanda çiftleşmeyin lütfen gözümüz var yani"
Jisung'un dediğini gülerek onayladım. Sınıfa nefes nefese Jeongin geldi. Seungmin'de lafa girdi.
"Biz sevgiliyiz"
"Oh şükür zaten belliydi de Jeongin sana ne oldu?"
"Changbin koşturdu"
"Neden?"
"Totosuna vurdum"
Hepimiz bir ağızdan gülerken kapıdan Yeonjun girdi. Onun ardın da Minho.
"Dün muzlu almıştım bu gün telafi etmek için çilekli aldım"
Yeonjun bana sütü uzattı. Hayır anlamıyorum ne bu süt sevdası benden çok seviyorlar. Bu sırada Minho Jisung'u kolundan çekti.
"E biz gidelim onlar sütünü içsin"
Onlar gidince Hyunjin ayağa kalktı. Sinirli görünüyordu. O böyle olunca korkuyordum. Yanıma gelip belimi kavradı.
"Gerek yok ben aldım zaten"
Beni alıp tuvalete götürdü. Bu halleri hoşuma gidiyordu ama fazla sıkıyordu. Kaşlarımı çatıp ona baktım.
"Neden bu kadar karışıyorsun sanki anlamadım bu aralar neden böylesin?"
"Özür dilerim sıkıldığını bilimiyordum"
"Özür dileme ayrıca karışma da kalbini kırmak istemiyorum ama sinirleniyorum"
"Peki"
(Hyunjin'den)
Kalbimi kırmıştı bile ama önemli olan onun mutluluğuydu ben kırılsamda belli etmedim. Ne yapsaydım Yeonjun onu da mı kullansaydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Overbearing/Hyunlix
FanficEski okulunda zorbalık gören Felix okul değiştirir fakat yeni okulundaki zorbasına aşık olacağı aklına gelmez ⭐Hyunlix ⭐Minsung ⭐Chanmin ⭐Jeongbin Güzel fic işte okuyunn💗