Sabah alarmın sesiyle uyandım komidine uzanıp telefondaki alarmı kapattım. Fazlasıyla heyecanlıydım artık zorbalık görmeyecek olmam, acaba bu gün ne yapacaklar diye düşünmemek beni mutlu ediyordu. Hızlıca tuvalete girip işlerimi hallettim ve yeni okul formamı giydim, aynanın karşısına geçip kapatıcıyı aldım ve çillerimi kapatmaya başladım.
Aslında çillerimi seviyordum fakat eski okulumda çillerim yüzünden çok zorbalık görmüştüm ve yeni okulumda da zorbalanmamak için çillerimi kapatmaya ve yönelimimi kimseye söylememeye karar verdim.
Annemin hazırladığı kahvaltıya oturmadan ağzıma bir kaç şey atıp kapıya yöneldim.
"Oğlum öyle olurmu otursana ne güzel kahvaltı hazırladım"
"Size afiyet olsun annecim geç kalıyorum çıkmam gerek"
Kapıdan çıkıp durağa yürüdüm zaten durağa geldiğim gibi otobüs geldi bindim ve yine camı açıp gökyüzünü izlemeye başladım. Okula geldiğimde indim ve okula doğru yürümeye başladım.
Bahçeye girince karşımda duran bedenle donup kaldım. Jisung'tu.
Hemen koşarak sarıldım."Jisung senin ne işin var burada'
"Sen okul değiştirince seni tek bırakmak istemedim bende geldim"
"Teşekkür ederim Jisung seni seviyorum"
"Bende ama biraz daha sarılırsan patlayacağım"
Sarılmayı bırakıp koluna girdim Jisung'un beni yanlız bırakmaması çok hoşuma gitmişti o benim gerçek dostumdu.
Birlikte okula doğru yürüdük yanımıza bir öğretmen geldi
"Hoş geldiniz çocuklar okuldaki arkadaşlarınızdan size okulu gezdirmesini isteyin. Ah jisung bak seni şuradaki duran çocuklar seungmin ve jeongin gezdirsin."
"Peki hocam"
"Hadi gel onlarla tanış jisung"
Jisung bana gülümseyip el salladı ve öğretmenle birlikte gitti. Ardından etrafa bakmaya başladım. Sonunda birisini gördüm. Uzun boylu, uzun siyah saçlı birisiydi ondan rica etmeye karar verdim.
"Merhaba! Ben Felix bu okula yeni geldim rica etsem bana okulu gezdirir misin?"
"Neden köpek falan mısın seni gezdireyim kendin gezemiyor musun?"
"Ah özür dilerim rahatsız ettim sanırım"
İsim kartına baktığımda adının Hwang Hyunjin olduğunu gördüm.
Yüzümü aşağıya indirip ellerimle oynamaya başladım. O ise oradan uzaklaştı.
Daha sonra yanıma birisi geldi
"Merhaba ben Woojin, Sanırım yeni geldin okulu gezdirmemi ister misin?"
"Merhaba! Bende Felix okulu daha gezmedim iyi olur!"
"Peki gel hadi"
Sırayla 1. katı 2. katı ve 3. katı gezdirdi, iyi biri olduğunu düşündüm gezdirirken bir taraftan da anlatıyordu. Daha sonra spor salonuna geldiğimizde kapıyı kapatıp üzerime yürümeye başladı. Spor salonunda bir kaç kişi basketbol oynuyordu.
En sonunda sırtım soğuk duvara çarpınca durdum ama o hala üzerime geliyordu sonunda iyice yaklaşıp gömleğimin ilk iki düğmesini açıyordu ben ise onu itmeyi denesemde başarısız oluyordum gözlerimden yaşlar süzülürken bağırıyordum.
"Çekil üstümden sapık! Yardım edin!"
Ne kadar bağırsamda kimse arkasını dönüp bakmadı bile en sonunda sinirlenip gömleğimi yırttı ve boynuma doğru yaklaştı ben ise hıçkırarak ağlıyor ve debeleniyordum. Tam o sırada biri geldi.
"Woojin kendine başka oyuncak bul o daha yeni"
"Sen karışma Hyunjin"
Yine bana doğru eğilirken ben ise yaşlı gözlerle yardım istercesine Hyunjin'e bakıyordum. Woojin tam boynuma yönelirken Hyunjin onu yakasından tutup geri çekmişti.
"Karışma dedim!"
"Bende bırak demiştim Woojin git başkasını bul"
"Siktir! Sana ne ki sanki"
Diyerek spor salonundan çıktı.
Ben ise yere çöküp hıçkıra hıçkıra ağladım."Tamam kalk hadi"
Hyunjin'in sesini duyunca ayağa kalkıp çıplak üst bedenimle ona sıkıca sarıldım.
"Çok teşekkür ederim"
Hyunjin yavaşça geri çeklidi ve üştündeki ceketi bana verdi gömleğim yırtılmıştı. Ceketi alıp üstüme giydim.
"Kendine dikkat etmelisin fazla safsın"
"Haklısın tekrar teşekkürler"
Dedim ve spor salonundan çıktım. Zaten kimi iyi sansam böyle olurdu, kime güvensem hep yarı yolda bırakırdı.
Sınıfa gidip Jisung'un yanına oturdum. Gözlerim hala ıslak olduğundan ağladım belli oluyordu.
"Felix iyi misin!Bir şey mi oldu?"
"Hayır, sorun yok iyiyim"
"Eminsin değilmi bana yalan söylemiyorsun"
"Eminim jisung bir şey yok"
Ona söylemek istemedim, söylersem benim için endişenelenip milyon tane soru soracaktı.
Zil çalınca herkez yerine geçti Hyunjin ile aynı sınıftaydık ona gülümseyip yerime oturdum ve dersi dinlemeye başladım.
Evet çok geç ama atmak istedim kıymetimi bilin 1:40'ta yb atiyom.
Hyunjin ilerki bölümlerde böyle iyi olayacak😈
Oy verip yorum yapmayı unutmayın 🙏🏻💗
Öpüldünüz 💋 baysss 🏃🏻♀️🏃🏻♀️🏃🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Overbearing/Hyunlix
Fiksi PenggemarEski okulunda zorbalık gören Felix okul değiştirir fakat yeni okulundaki zorbasına aşık olacağı aklına gelmez ⭐Hyunlix ⭐Minsung ⭐Chanmin ⭐Jeongbin Güzel fic işte okuyunn💗