1.(tanıtım)

430 17 17
                                    

Ben kim taehyung seul'de yaşıyorum. 19 yaşındaydım ailemi soracak olursanız yok. Beni terk ettiler kim bilir şuan hangi cehennemdeler. Aman bundan bana ne ya!  

Jm: TAEHYUNG! HADİ ARTIK DÜKKANA GEÇ KALACAĞIZ!

Tae: ben bugün gelmeyeceğin çok kötüyüm patrona söyle.

Jm: ya kovulursan ne yapacaksın? Yine iş aramak için götünü mü yırtacaksın?

Tae: valla gelirim oraya seni döverim jimin-shi!

Jm: tamam ya kızma izin almaya çalışacağım ama kovulma garantin 100 de 99 haberin olsun.

Tae: tamam, sen patrona ölüp bitiyormuş de geberiyormuş falan de ne bileyim işte bi boklar uydur.

Jm: emredersiniz efendim, ben derim ama patron inanır mı bilmem tata.

Tae: bu patron sana aşık değil mi? Gidersin yanına bir iki yalakalık yaparsın olmadı kucağına geçersin böylece beni unutur ve kovmaz.

Jm: oldu tae oracıkta götümü vereyim ne dersin olur mu?

Tae: hadi kanka hadi sen git arabayı kaçırma işine de geç kalma patrona da selam söyle.

Jm: iyi bay bay kendine dikkat et öpüldün.

Tae: bay bay jimin-shi'm.

Jimin de gittiğine göre ev bana kaldı, mutfağa doğru ilerledim kendime bir bardak çıkarttım boğazım acıyordu, kendime ıhlamur yapacaktım. Kapı çaldı yavaşça kapıya ilerledim kimdi acaba? Kimseyi beklemiyordum jimin'de kimseyi beklemiyor kargo olabilirdi. Delikten baktım ama kimse gözükmüyordu galiba gelen kişi 1.10
du. Ayy her gün olduğu gibi bugün de
komiğim. Kapıyı açtım önünde bir paket vardı ama paketin yarısı yoktu. Yani vardı ama üzerinde kocaman "J" yazıyordu. Paketi açtım içinde bir not vardı elime aldım yanında da bir çiçek vardı paket gibi çiçek de garipti kan rengiydi elime aldım elime gelen  sıcak sıvıyla çiçeği yere fırlattım. Kan, kandı bu lan bu hangi piskopat manyak da bana kanla kaplanmış çiçek yolluyordu. Neyse neyse unut bunu nota döndüm okumaya başladım.

___________________________________
🟢: dikkatlisin dikkatimi iyi davranışlarınla çektin şanslısın, ama dikkat et her an enselerim seni.

🟡: dikkat et kötü davranışların var hemde çok. Bu gidişle j'lere evleneceksin kendine çeki düzen ver dikkatimi çekme ensende biterim.

🔴: yazık oldu iyi biriydin, malesef j'lerin arasındasın ha yarın ha bugün ebeleyeceğim seni artık çok geç DİKKATİMİ ÇEKTİN VE TELAFİSİ YOK.

yukarıda ki işareylerden hangisini istersin kim? Bence yeşil'i istersin bütün kurbanlarım onu ister ama hepsi kırmızı'yı alır! Dikkat et bu not uyarıydı, uyarı olarak yolladım ama bi dahakine kargo yollamam bizzat gelir seni enselerim. Çoğu kişi gibi benim kim olduğumu merak ediyorsun bu akşam saat 20:35'de haberlere bak o zaman kim olduğumu anlayacaksın. Şanslısın sarısın, sarı listeye eklendin. İlerde kırmızı olmak istemiyorsan kendine çeki düzen vermek zorundasın. Biliyor musun kırmızı listem de kimse yok çünkü kırmızı listeye giren kişiler şuan hayatta değil.

Kim Taehyung: 🟡
___________________________________

Bu kişi kimdi niye  bana böyle bir kargo geldi ki? Bu kimse canımı sıkacak birine benziyordu.  Elime geçirirsem ben onun canını sıkacam neymiş sarı listeymiş anan sarı listededir orospu çocuğu. Kanlı çiçekmiş eminim o çicek de sahte kanlı çiçektir. Kargo kutusunu ve notu aldım mutfağa ilerledim çöp kutusuna attım. Birden bi ses duyuldu evin önünde bi kadın bağırıyordu koşarak aşağıya indim. Kadın ara sokağa ilerledi arkasından gittim. O kadını takip ettim ama kadın kaybolmuştu çıkmaz bir sokağa geldim duvarda 'DİKKAT ET TAE' yazıyordu arkama büyük bir kutu düştü. Noluyor amına koyim ya neyin içine düştüm ben biran önce akşam olsun da ne sikim olduğunu anlayayım artık.  Kutunun yanıma ilerledim yine eve gelen kutunun üzerinde ki gibi "j" yazıyordu. Açtım içinden bi beyzbol sopası çıktı üzerinde bir not vardı, yine.

KATİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin