2.(gerçekler)

210 12 4
                                    

Saat yeterince ilerlemişti bir saat sonra saat tam 20:35 olacaktı. Haber kanalının açtım günlük haberleri izlemeye başladım birden yayın kesildi. Başka bir sunucu sunmaya başladı.

Sunucu: Evet sayın seyirciler bugünün sıcak gelişmeleriyle karşınızdayız. Bir ay da tamı tamına 77'den fazla kişi vahşice katledildi. Ve benzerlik olacak ki hepsinin ya göğsümde ya kolunda ya anlında ya da bacağında kısaca vücudunun çeşitli yerlerinde "J" harfi vardı. Neyin  sembolü olduğu bilinmiyor! Bir benzer özellikleri daha hepsinin evinden bir not ve bir kargo çıktı notu gösteremiyoruz çünkü radyo üst kurulunun sözleşmesi gereği kan vesaire bulunan hiç bir şey yayınlanamaz. Not da uyarı mesajı vardı kimilerinde ise direkt tehtid bulunuyordu. LÜTFEN DİKKAT EDİN LÜTFEN KENDİNİZİ KORUYUN EVİNİZE BUNA BENZER KARGOLAR GELDİYE EN YAKIN EMNİYET KURULUŞUNA GİTMENİZ RİCA OLUNUR.

Tekrar yayın kanalı eskisine döndü. Biraz korkmuştum bu piskopat katil çıktı. Bana takıntılı benim KATİLİM. ne bok yiyecem ben şimdi jimin'de yok. Gece 3:30'a ne kaldı şurda az kaldı amına koyim az kaldı!

Tae: gelemez ki yani gelmez yapamaz büyük ihtimalle, ya yaparsa? Yok yok yapmaz beni de öldürmez hem ben daha 19 yaşındayım öldüremez beni, yapamaz.

Mutfağa ilerledim kendime bir bardak su doldurdum. Yatak odama geçtim. Suyu içtim gözlerim nedensizce kapanıyordu uyuyamazdım gece 3:30'u bekleyecektim şimdi uyumamam lazım. Hayır!!! Uyuma tae sakın uyuma! Kahve uykuya iyi gelir koşarak mutfağa girdim kahveyi fincana doldurdum suyu üzerine döktüm. Biraz şeker döküp içmeye başladım hiç bir etki etmiyor amına koyim! Mecbur uyuyacağım. Odama geçtim gözlerimi kapattım ve kendimi uykuya teslim ettim.

+Jungkook'un anlatımı+

Saat 3:30'a yaklaşıyordu gitmem gereken bir güzellik vardı pardon siyah listeye eklenen bir güzellik. Üzerime siyah kıyafetlerimi giydim yüzüm gözükmeyecek şekilde geniş bir sweet giydim. Belime silahımı taktım bari gitmişli bir kişiyi alıp geleyim. Hedefim balkondan içeriye girmekti ama balkon yoktu mecbur kapıdan girecektim. Yanıma bıçak ve kelepçe de aldım. İçerde ki güzellikle güzel bir gece yaşayabiliriz ne olur ne olmaz diye yanımda bulunsun. Belki kendi kendime fantazi yaşar kendimi tatmin ederdim.

Aşağıya indim, dikkat çekmemek için araba kullanmayacaktım yürüyerek gidecektim yanıma bir de okul çantası aldım. Sahte kimliğim kim yu-won 19 yaşında üniversite öğrencisi. Gerçek kimliğim jeon jungkook 28 yaşında katil, mafya, piskopat, ruh hastası ve deli biri. Genelde şüphelenmemeleri için kim yu-won kimliğimi kullanırdım. Tae'nın evine doğru yola çıktım, yürüyerek evin yanına geldim. Yavaşça kapıya ilerledim şifreyi girerek içeriye girdim merdivenlerden 4. Kata çıktım. Kapıyı kolaylıkla açtım. İçeriye girdim bütün evi dolaştım. Tae odasında uyuyordu. Odasına girdim yavaşca yatağın yanına ilerledim. Güzel uyuyordu büyük ihtimalle de rüya görüyordu ben ise onun rüyalarına kabus olmaya geldim. İncecik bileklerinden tuttum, cidden bilekleri inceydi bir erkeğe göre çizgi gibiydi. Kelepçeyi ellerine taktım yatağın başlığına sabitledim. Kapı açıldı gelen büyük ihtimalle jimin di. Odadan çıktım silahımı çektim jimin'e doğrulttum.

Jm: jungkook senin ne işin var burda?

Jk: tae için geldim. Dikkatimi çekti ben de kargo yolladım bildiğin gibi o da kargoyu attı ufak bir hesap soracağım sonra gideceğim. Eğer tae ses çıkartırsa duymazdan gel.

Jm: ona bişey yapmayacaksın değil mi?

Jk: karışma!

Jm: ona dokunma zarar verme jungkook!

Jk: eğer işlerime karışırsan suga'yla bi nevi patronunla yaşadığın ilişkiyi ve bunu tae'dan sakladığını söylerim.

Jm: tamam tamam sakin ol şampiyon bişey demedim ben odadaydım.

KATİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin