Jk: gel seninle bi anlaşma yapalım.
Sun-ah: reddedildi.
Jk: bi dinle bi amını siktiğimin çocuğu?!
Sun-ah: dinliyorum.
Jk: kook holdinge beraber ortak olalım yani %50 ortak olalım.
Sun-ah: karşılığında ne istiyorsun?
Jk: beni ve ailemi rahat bırakmanı, şuu bücürü alıp götürebilirsin ama tae burda benimle kalkacak.
Sun-ah: yoooğğk yiaaaa daha neler! Çocuk nerde annesi orda tae'da benimle gelecek.
Tae: gelmiyorum kardeşim zorla mı?! İstemiyorum sal beni. Ayrıca jungkook senden bin kat daha iyi, sen ve güvendiğin silahlı adamlarını toplasam bir tane jungkook etmezsiniz.
Sun-ah: siz jungkookla iyi ki sevgili olmuşsunuz ya, ikiniz de bıdı bıdı bıdı konuşuyorsunuz. Oğlum sen şurdaki abiye de beni anneme götürün diye o seni götürür tamam mı?
Jk: oğlum dediğim puşt abimin adamı çıktı yani ben bi velet tarafından kandırıldım mı şimdi? Bi dakka beynim uyuştu.
Sun-ah: olmayan şey uyuşmaz.
Jk: o yüzden seninki hiç uyuşmuyor.
Tae: min-ji! Oğlu-
Sun-ah: bi tane bebek istiyorsan yapalım güzelim.
Tae: lan dangaval öküz ben erkeğim ya hani yumurtalık yok ya hani bende?! Bende de yarak var ya ben de sperm üretiyorum da?!!
Sun-ah: sorun olmaz güzelim illa bi şekilde ikimiz çocuk sahibi oluruz.
Jk: anan çocuk sahibi olsun.
Sun-ah: olmuş zaten kook.
Tae: min-ji nereye gidecek annesi diye kastettiğin kişi kim nerde OĞLUM?!
Sun-ah: merak etme güzelim en az 5 ay uzak kalırsın tabi benim olmadıkça.
Tae/jk: sabır selâmet kadir kıymet.
Tae: SANA MİN-Jİ NEREYE GİDİYOR DEDİM ANNESİ KİM OĞLUMUZUN!
sun-ah: diline ne kadar da yakıştı değil mi güzelim?
Tae: ben oğlumuz derken jungkook ve beni kastettim çünkü ben jungkookla evliyim.
Sun-ah: boşanmanız bir iki kağıda bakar tek gerekli olan size imza attırmakta o da basit, sen tata sana min-ji derim illa verirsin o imzayı sana da kook tae derim sende verirsin ve bamm boşandınız.
Jk: ellerimi çöz de o ağzınla yaptığın efekti yüzünde uygulamalı göstereyim.
Sun-ah: denesene bi kere çok merak ettim.
Jk: LAN DANGALAK?! ELLERİM BAĞLI YA HABİ OROSPU DÖLÜ?!
sun-ah: senin sayende anamla babam mezarında ters döndü!
Tae: bir gece
Jungkook'a göz kırptım o da sinirli bir yüz yapmaya çalıştı. Ki becerdi de.
Sun-ah: ooo teklifler beklediğimden hızlı ve çekici geliyor güzell hemde çok güzel.
Sun-ah: iki gece olsun ikimizin de hatrı kalmasın.
Tae: tamam kabul etmiyorum bir gece dahi yo-
sun-ah: ahh sikeyim tamam kabul ediyorum.
Jk: LAN?! TAEHYUNG NE BOK YİYORSUN LAN SEN?!
Tae: biliyor musun kook senin paran olmasa şuan seninle olmazdım.
+Yanlış anlarsan senin ebeni sikerim jungkook+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİM
Fantasíakendi kendine bir yaşam süren geçinmeye çalışan kim taehyung ve bir günde bir notla ve bir kargoyla hayatına giren suçlu katil jeon jungkook. (semekook) (uketae) (konu: katil mafya karışık)