15 YIL SONRA
jk: güzelim hadi uyan.
Tae: günaydın sevgilim.
Jk: günaydın bebeğim, bebeğimiz nasıl bakalım mı?
Tae: olur belki oğluşumuz uyanmıştır.
Tam 15 yıl, jungkookla beraberliğimizin üzerinden 15 yıl geçti bi tane oğlumuz var adı min-ju. Yok ben hamile kalmadım çocuk esirgeme kurumundan evlat edindik, bu sene min-ju 6 yaşına girecekti çok tatlı minnoş bi çocuktu. Sürekli koşan enerjisi bitmeyen tatlımı tatlı aynı zamanda bi o kadar da yaramaz bir çocuk. Bazen sabahın 5'inde bazen ise öğlen 1'de uyanıyordu yani babası kadar da dengesizdi.
Jk: GÜZELİMMMMM OĞLUMUZ UYANMIŞ!!
min-ji: yaaaa papa ben uyuyom daha!
Jk: rüyanda benimle konuşuyorsun o zaman minik bıdık.
min-ji: olabiler bi kerem.
Tae: günaydın yakışıklı prensime.
min-ji: tatammm
Jk: senin tek prensin benim bebeğim.
Tae: oğlumuzdan da kıskanma artık kookie.
Jk: değil oğlumuz uçan sinekten bile kıskanıyorum seni güzelim.
min-ji: TATA BENİM!
jk: yoooğğk yiaaaa daha neler!
tae: ben min-ji'nin papasıyım bi kere.
Jk: yatakta göstereceğim ben sana min-jiyi. Düğün gezemizde ki gibi özellikle de.
tae: tamam tamam ben seninim abey sakin ol.
min-ji: tata kucak?
Tae: gel minnoşum.
Jk: tae poo
(Bilmeyenler için tae köpeği yeontan'a poo dediğinde yeontan tae'ya öpücük veriyor gibi bişeyler yapıyor, bir canlı yayında da tae jungkook'a bakarak sesli bir şekilde poo diyor yani poo öpücük istiyorum/bana öpücük ver demek. {Burda tam tersi oldu biraz})
Tae: çocuk var kook şimdi olmaz.
Jk: bi tane bari sabah öpücüğü.
min-ji: hahaha kudur tata bana opücük veyiyor.
Jk: bak çocu- oğlum akıllı ol yoksa seni gıdık komasına sokarım
+çok sevdiğin ama benim olan tatayı gözlerin önünde bir sikerim var ya bi daha güzelimi sadece uzaktan görebilirsin orospu evladı+tae: ohh sana kocaman öpücüm hem de.
min-ji: kudur papaaa tata meni-
Birden jungkook beni kucağına çekti sertçe dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Kendimi geriye çekmeye çalışsam da elleriyle beni kendine yapıştırmıştı dilini dudaklarıma sürttü ve nefessiz kalana kadar emdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİM
Fantasíakendi kendine bir yaşam süren geçinmeye çalışan kim taehyung ve bir günde bir notla ve bir kargoyla hayatına giren suçlu katil jeon jungkook. (semekook) (uketae) (konu: katil mafya karışık)