4.(küslük)

158 11 12
                                    

Tae: DEMEK ÖYLE DEMEK BUNU B
İLDİĞİN HALDE BENDEN SAKLADIN DEMEK BENİ DÜŞÜNMEDİN BİLE! BEN SENİN YÜZÜNDEN TACİZ EDİLDİM! TECAVÜZE UĞRADIM İÇERDE O ŞEREFSİZ BENİ ÖPTÜ BİLEKLERİM KELEPÇE YÜZÜNDEN KIP KIRMIZI!

Jm: O ZAMAN SEN DE JUNGKOOK'UN DİKKATİNİ ÇEKMEYECEKTİN!

tae: SEN NE DİYORSUN YA! O PİSKOPATIN DİKKATİNİ SIRF FİZİĞİMLE ÇEKTİM DİYE BENİ SUÇLUYORSUN! SAVUNDUĞUN KİŞİ KATİL VE SEN EN YAKIN ARKADAŞINA KARŞI SEVGİLİNİN ARKADAŞINI DESTEKLİYORSUN! TAMAM SUGAYLA SEVGİLİ OL LAFIM YOK AMA BENDEN BİŞEY SAKLAMA Bİ OROSPU ÇOCUĞU İÇİN BENİ HARCAMA?!

jin: tamam-

Jk: benim için kavga etmenize gerek yok ben ikinize de yeterim relax olun biraz. Anlaştımız gibi jimin ben istediğimi alacağım sen de istediğini.

Jm: para odamda yatağın altında.

Jk: tamamdır bir de ben burada bir iz unuttum onu da alıp gideceğim.

Jin: burdan hiç bir sikim alıp götüremezsin jeon jungkook!

Jk: vayyy polis bey kısa zamanda büyük bilgiler öğrenmişsin.

Tae: jimin'le anlaştığınız parayı al ve defol!

Jk: sen benim yüzümü gördün jimin gördü ve şu polis bozuntusu arkadaşın gördü ikiniz de yakalandınız. Arkadaşın bizzat komşun için yakın bir arkadaşımı ayarladım o komşunu alacak ben de seni alacağım.

Tae: siktir git! İkimiz de hiç bir yere gitmeyeceğiz jimin'i nereye götüreceksen götür beni rahat bırak bize bulaşma biz de sana bulaşmayalım.

Katil yanıma doğru yaklaştı elini belime attı kulağıma eğildi ve bişeyler fısıldadı.

Jk: bu gecenin hesabını sormadan seni rahat bırakmayacağım tata, ne seni ne de o polis bozuntusunu!

Tae: gidip de şu duvara konuş bende dediklerin bi etki etmiyor.

Jk: uygulamalı göstersen işe yarar mı?

Tae: iş lafta değil işlevde olur JEON!

jk: kaşınmaya başladın seni öldürmekten beter ederim.

Jin: hadi bi denesene!

Jk: kes sesini! Bir ayda 78  kişi öldürdüm bir Allah'ın kulu da benden şüphelenmedi kimsenin aklına bile gelmedim çünkü-

Jin: çünkü kim yu-won adlı 19 yaşında üniversite öğrencisi bir kimlik kullanıyorsun gerçek kimliğin olan jeon jungkook 28 yaşında mafya'yı kullanmıyorsun.

Jk: madem bu kadar bilgi biliyordun neden beni enselemedin?

Jin: çünkü-

Jk: ben söyleyeyim çünkü başına açabileceğim belalardan korkuyorsun değil mi?

Tae: bı patlamış mısır olsa da yesek

Rm: ben getirdim ister misin?

Tae: bizim bu evin anahtarını acil değiştirmemiz lazım. Kafası esen giriyor eve amına koyim!

Rm: kendimi tanıtmayı unuttum. Ben kim namjoon siz bana kısaca rm diyin.

Tae: gören de bi mafyayla değil normal bir insanla tanışıyor sanar.

Jk: kendisi tam bir big boy'dur aynı zamanda istanbul beyefendisi de denebilir.

Jin: bu aydınlatıcı açıklama için sağol katil!

Rm: katil olduğunu söyledin mi lan?

Jk: yok ben söylemedim kendisi zekilik abidesi olduğu için kendi kendine bulmuş.

KATİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin