Jk: ya öyle bişey olursa güzelim?
Tae: ben olmayacak dedim mi olmayacak?!
Sun-ah: ben de izin vermiyorum kardeşim.
Jk: oo abi insan bi gelirken haber verirdi.
Sun-ah: sen holding'ime gelirken haber vermemiştin ya kardeşim şimdi ödeştik.
Tae: kurtar beni bu piskopatın elinden nolur!
Jk: çok konuşuyorsun güzelim.
Sun-ah: bence de tata. İki seme bir uke için savaşırken uke konuşmamalı bence.
Jk: bence de bu yüzden sen şimdi git yukarı.
Tae: ALLA ALLA.
jk/sun-ah: YUKARI!?
tae: tamam ya bağırmayın.
İki kardeşin aynı anda kükremesiyle korktum merdivenlere doğru ilerledim kapıyı açtım içeriye girdim kapının kilidini kapatıp yatağa kendimi attım. Çok rahattı valla. Dolaba doğru ilerledim kendime bir iki kıyafet seçip üzerime geçirdim. Odayı keşfe çıktım çekmeceyi açtığım da kapı çaldı. Kapıya ilerledim açtım sun-ah kollarını belime doladı. Kendimi geriye çekmeye çalıştım ama çekemedim.
Tae: noluyo ya?
Sun-ah: gidiyoruz.
Tae: ne yapıcaz demedim ne oluyo dedim? Ne yapıyorsunuz efendim hani ben sizin çalışanınızım ya bu kadar samimiyet fazla bence.
Sun-ah: daha fazlasını da yapardım ama hadi neyse.
Tae: jungkook nerde?
Sun-ah: kısa süreliğine uyuması gerekti şuan uykuda biz ise gidiyoruz.
Tae: yine hangi cehennemin dibine gideceğiz?
Sun-ah: evime.
Tae: size bulaştığım günü sikeyim emi!
Sun-ah: sana aşık olduğum zamanı sikeyim emi.
Tae: ne?
Sun-ah: duydun işte.
Tae: gelmiyorum hiç bir yere, nasıl güveneyim ben sana? Kardeşine bile zarar verdin benim can güvenliğim ne?
Sun-ah: jungkook'a güvenip iki gözün açıkken buraya geldiysen bana gözün kapalı güvenmen lazım.
Tae: ama kardeşi-
Sun-ah: onu öldürmedim sadece bayılttım onun bana yaptığı gibi, ayrıca sana aşığım ve sana bırak zarar vermeyi bakmaya bile kıyamıyorum.
Tae: ben buna nasıl inanabilirim?
Sun-ah: ne yapayım inanman için kalbimi söküp sana mı vereyim?
Tae: söz ver yeter.
Sun-ah: sana dokunmayacağıma söz veriyoru- bi dakika sana zarar vermeyeceğime söz veriyorum.
Sun-ah: şimdi inandın mı bana?
Tae: tamam gidelim ama gidince bana jungkook'un iyi olduğunu kanıtlayacaksın.
Sun-ah: nedir sende ki bu katil sevgisi o kayda geçen 79 kişiyi öldürdü.
Tae: kayda geçen derken?
Sun-ah: sen bilmiyorsun değil mi? Jungkook işlerini gizliden yürütür öldürdüğü insanları kimse bilmez ne nerede olduğunu ne de kimi nasıl neden öldürdüğünü bilen kimse yoktur, olsa bile mezardadır ya da işkence görüyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİM
Fantasykendi kendine bir yaşam süren geçinmeye çalışan kim taehyung ve bir günde bir notla ve bir kargoyla hayatına giren suçlu katil jeon jungkook. (semekook) (uketae) (konu: katil mafya karışık)