Sun-ah: hazır mısın ilk iş gününe tata?
Tae: evet efendim hazırım sekterer gereken her şeyi öğretti zaten ben de pazarlama ticaret okuyordum biraz da olsa satış hakkında bilgim var.
Sun-ah: senin gibi bir elamanı jungkook'a kaptırmamam, kaptırmayacağım da her konuda iyisin hemde her konuda. Voleybolla uğraşıyor musun?
Tae: teşekkür ederim efendim.
Sun-ah: +yatakta da iyi mi acaba+
Tae: daha denemedim efendim.
Sun-ah: +lan ne diyo bu bi dakika+
Tae: isterseniz beraber deneriz tabi izin verirseniz.
Sun-ah: N-ne konu da?
+benim çavuş ayaklandı şimdiden off+Tae: demiştiniz ya efendim voleybolla ilgileniyor musun diye ben de ona cevap verdim efendim.
Sun-ah: tamam tae sen git sunna sana dosya verecek onları bu odadaki benim bilgisayarıma geçir.
Tae: tamam efendim, eğer sormak ayıp olmazsa siz ne yapacaksınız efendim?
Sun-ah: +sözlerinle kaldırdığın sikimi indirecem güzelim başka ne yapabilirim+
Tae: ne dediniz efendim?
Sun-ah: eve gidip duş almam lazım iki saat sonra toplantım var da o yüzden. Sen de yanıma gelmek istiyorsan 36. kattayım.
Tae: o kat sizin eviniz mi?
Sun-ah: bi nevi öyle, aslında evim değil geçici bir yer önemli işlerim olduğunda orada işlerimi hallediyorum orayı ufak bir eve çevirttim.
Tae: peki efendim size iyi duşlar.
Bilgisayarı elime aldım, dışarı doğru ilerlemişken patronun sesini duydum.
Sun-ah: gel koltuğuma otur daha kolay yaparsın.
Tae: nasıl isterseniz efendim.
Sun-ah: ben yukarda iken jungkook gelirse burda beklemesini söyle tamam mı?
Tae: tamam efendim nasıl isterseniz.
Koltuğa doğru ilerledim yavaşça kendime çevirdim ve oturdum. Bilgisayarı açtım dosyaları ayarlayıp tek tek geçirmeye başladım boynumda soğuk nefesler hissettim.
Sun-ah: beni deli ediyorsun her hareketinle.
Tae: +ne diyo lan bu+
Sun-ah: her kelimen beni yükseltiyor.
Tae: ne yapıyorsunuz siz efendim?
+İşimden kovulmak istemiyorum çünkü çok güzel maaşı da ayrı iyi şimdi kovulamazdım bu orospu çocuğuna rağmen sakin kalmam lazım+Sun-ah: bundan sonra işe gelirken spor giy böyle dar giyip hatlarını belli etme sana baktıkça seni istiyorum.
Tae: buna karışamazsınız efendim siz kim oluyorsunuz!?
Sun-ah: patronun olarak emrediyorum yoksa ilk gününden işten gitmek mi istiyorsun? Durumunun kötü olduğunu biliyorum bu işi istemez misin? Hem de ayda 1 milyon won.
Tae: +yuh amına koyim çok iyi para lan+
Sun-ah ellerini göğüsüme uzattı dudaklarını boynuma bastırdı çekti defalarca yaptı.
Tae: d-ur.
Sun-ah: yatakta daha da hızlısını ister misin?
Tae: git lütfen n-olur y-apma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİM
Fantasikendi kendine bir yaşam süren geçinmeye çalışan kim taehyung ve bir günde bir notla ve bir kargoyla hayatına giren suçlu katil jeon jungkook. (semekook) (uketae) (konu: katil mafya karışık)