Beyaz En Güzel Siyahta

10 1 2
                                    

Herkese merhaba!
Yukarıdaki resim bir karakter yüzümüzdür. Alya'nın SVS'sini bulurken çok zorlandım. Yukarıdaki görsel onun karakter yüzünü göstermekte. Bir önceki bölümde söylediğim üzere antrenörü ile beraber koydum.

 Bir önceki bölümde söylediğim üzere antrenörü ile beraber koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Alya'nın antrenörü Emma Music

BÖLÜM~5~ Çok Uzağımdasın

Yanaklarımdan süzülen yaşların artık haddi hesabı yoktu. Neredeyse bir saattir aynı şekildeydim. Ağlamaktan gözlerimde yaş kalmamıştı artık. Dayanamadım ve kitabın kapağını kapatıp, yerine koydum. Daha fazla sayfa okumak ve ağlamak istemiyorum. Bu kitap beni fazlasıyla ağlatmıştı.

Kitabı yerine koyduktan sonra banyoya girdim. Küveti son damlasını doldurana kadar kızıl uzun saçlarımı taramakla uğraştım. Küvet dolunca, içine köpük sabunu ve duş jeli koydum. Sonrasında soyunarak kendimi ılık suya bıraktım. Rahatlamak ve kendimi her türlü şeye resetlemek istiyordum.

Duşum tam bir buçuk saat sürmüştü. Vücuduma havlu sararak banyodan çıktım. Giysi dolabından beyaz, kısa kollu ve göbek üstü bir tişört giydim. Tişörtün kenarındaki kahverengi renkli çizgilere güzellik katan şey göğsümün üstündeki kahverengi kelebekti. Altına ise kahverengi, yırtmaçlı, dar, mini bir etek giydim.

Saçlarımı tarayıp, düzleştirdikten sonra hafif bir makyaj da yapınca kapım çaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı tarayıp, düzleştirdikten sonra hafif bir makyaj da yapınca kapım çaldı. Kim olduğuna bakmak amaçlı, yerimden kalktım ve kapıya doğru yöneldim. Kapıyı açtığımda karşımda Jean'ı gördüm. Mavi gözleri sabırsızlıkla parlıyordu. Kapıyı açar açmaz hemen konuşmaya başladı.

"Küçük Cadı, senin antrenörün beni seni çağırmam için gönderdi. Sakın ha, adamın da kafasına masa sandalye filan kırayım deme, seninle medeni bir şekilde konuşmak istediğinden çağırıyor seni."

Normal şartlarda Jean'ın bu laflarına gülerdim ama merak ettiğim çok önemli başka bir şey vardı.

Antrenörüm neden beni çağırıyor ki?

Beş gün... Sofia bana antrenörümün gerçek yüzünü göstermesinden sadece beş gün geçmişti. Beş gün boyunca onunla sadece küçük hareketlerle anlaşıyorduk. Konuşmamız gereken konularda ise, kısa ve net cevaplar veriyorduk. Onunla bir savunma sanatları eğitiminde, bir de oyun eğitiminde görüşüyordum. Sofia'nın bana o kırmızı odada gösterdiklerinden sonra antrenörümden olabildiğince kaçmıştım.

Beyaz En Güzel SiyahtaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin