✨4 yıl sonra✨
"Siparişleriniz hazır~"
Seul'de güzel bir yaz akşamını güzel bir yemekle kapatmak isteyen bir arkadaş grubu, iş çıkışı her zaman gittikleri restorana gitmişler ve sipariş ettikleri yemekler hızlı bir şekilde masalarını bulurken kendilerini derin ve koyu bir sohbetin içerisinde bulmuşlardı.
Çeşit çeşit yemeğin bu kalabalık arkadaş grubunun masasına birer birer konmasıyla masanın en sonunda yer alan siyah saçlı alfa gözleri parlarcasına konuştu.
"Kurt gibi açım."
Taehyung'un daveti ile bu akşama katılan Jackson tek derdinin yemek olduğunu belli ederken masada yoğun bir muhabbet dönüyordu.
"Jeongguk'un reddedilen sayısız tezinin şerefine!" Eunwoo masaya gelen içki şişesi ile havalı hareketler yapıp kapağını açtığında ona bardağını ilk uzatan şu anda aralarında başarısız akademik hayatı konuşulan omega olmuştu. Gerçi, bu durumu başarısızlık olarak adlandırmak ne kadar doğru bilinmez ama Jeongguk'a göre bu kesinlikle büyük bir başarısızlıktı.
Geriye doğru bir göz atacak olursak, bu dört yılda pek çok şey değişmişti. İş hayatları, çevreleri, yaşadıkları yer, ve hatta, medeni durumları...
Yarın Jeongguk ile Taehyung'un üçüncü evlilik yıl dönümüydü. İkili, Jeongguk'un okulunu bitirmesinin ardından beklemenin gereksiz olduğunu düşünerek hayatlarını birleştirme kararı almış ve bunu da sade bir törenle taçlandırmışlardı. Üç yıl önce planladıkları bu sade tören, akrabaları sayesinde sadelikten biraz uzaklaşmış olsa da ikisinin de hayallerinin ötesinde bir gün olmuştu onlar için.
Fakat o günün sonunda birbirlerine bir söz vermek durumunda kalmışlardı, önemli bir söz:
Bir daha, asla akrabalarla görüşmek yok!
Bu sözü birbirlerine vermek zorunda kalmalarının sebebi ise düğünde ilk kez tanışan bu ikilinin akrabalarının fazlasıyla (!) iyi anlaşmaları olmuştu.
Taehyung ve Jeongguk ilişkilerini göz önünde yaşayan bir çift olmadığı gibi, ruh eşi olmalarını da mühürlendiklerini de yakın çevresinden başka kimse bilmiyordu. Fakat düğünde, farklı şehirlerden gelen uzak akrabalar her şeyi öğrendiklerinde bunun hakkında konuşmak için çok heveslenmişler ve düğün boyu evlenen çiftten daha heyecanlı davranarak bu konuları aralarında bir malzeme haline getirmişlerdi. Bu heyecanlarıyla Jeongguk ile Taehyung'u sürekli sıkıştırıp soru sormalarını belirtmemize gerek yok tabi...
Ama her şeyin sonunda, işte buradalardı. İki yıldır evli olan çiftin üçüncü yılı yarın dolacaktı ve ikisi de birbirlerine aldıkları hediyeleri vermek için müthiş heyecanlıydı.
Bugüne ve şu ana dönecek olursak, uzun süredir görüşemeyen bu sekiz kişilik arkadaş grubunun gündemi ise gelir gelmez reddedilen doktora tezlerinden yakınan Jeongguk'tu.
Eunwoo'ya uzattığı bardağını işaret ederek konuştu omega. "Doldur. Zihnimi bulandırana kadar doldur."
"Yavaş." Jeongguk'un uzattığı bardak arkadaşı tarafından zevkle doldurulurken yanından gelen tok sesle birlikte belinin kavrandığını hissetti omega. "İstersen zihnini daha sonra, daha güzel bir şekilde bulandırabilirim."
Jeongguk kıkırdadı, sağına döndü ve parmağında ışıltılı bir yüzüğe sahip olduğu eliyle eşinin çenesini kavrayarak dudaklarına küçük bir buse kondurdu. "Bunu evde konuşuruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love you like a love song ➳ taekook
Fanfictiontüründen dolayı kimsenin arkadaşlık kurmak istemediği çocuğa, sevgisini en güzel şekilde vermişti minik omega