taehyung
sanırım biz mühürlendik jeongguk
görüldü.
jeongguk
yani şimdi
jeongguk yazıyor...
dördüz değiller miymiş
taehyung
biriz bile değiller
jeongguk hamile değilsin sevgilim at şunu kafandan
daha önemli bir şey söylüyorum sana burada
görüldü.
jeongguk yazıyor...
jeongguk yazıyor...
jeongguk yazıyor...
jeongguk
ben
biraz uyuyacağım
jeongguk çevrimdışı
taehyung yazıyor...
taehyung çevrimiçi
taehyung çevrimdışı
-
Telefonunu bir kenara koyan Jeongguk geri geri giderek kendini yatağa attı ve düşündü.
Mühür...
Mühür...
...Mühür?
Gözleri bir anda açılan omega, yeni gelen farkındalıkla yattığı yerde doğruldu ve kendini yeniden dolap aynasının önünde buldu.
Taehyung'un diş izinin bulunduğu mühür bölgesi kırmızıydı, parlıyordu. Elini yavaşça o bölgeye götürdü, parmaklarının ucuyla dokundu. Dokunduğu an bölgenin daha çok parlaması ise beklediği bir şey olmadığından şaşkınlıkla gözleri açıldı.
Mühür, büyüleyici bir şeydi... Ve bu büyüleyici şey, şu an kendisinde miydi?
Omegasının mutluluğu sayesinde bir anlığına dünyanın en harika olayı gibi hissettiren bu olay, alfasını hissetmesini sağladığında içini garip bir his kapladı.
Alfası... Taehyung'u... Şimdi o her şeyiyle Jeongguk'un alfasıydı, öyle değil mi? Alfası... Onun alfası... Omeganın alfası...
Hissettiği karmaşık duygularla geri geri gitti ve kendini tekrardan yatağa bıraktı.
Dün gece, sarhoş olduklarında, kurtları dayanamayıp kontrolü ele aldığında yaşanan şeyler bir bir zihnine hücum ederken gülümsedi.
Omegası, gerçekten dünyanın en arsız omegalarından biri olabilirdi...
✨bir önceki gece✨
Ülkenin önde gelen kişilerini ağırlayan Lotte isimli otelin en büyük suit odasında alfa ve omeganın bedenlerinin birbirine geçtiği sırada odada yankılanan tek şey, omeganın alfayı delirtecek türden inlemeleriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love you like a love song ➳ taekook
Fanfictüründen dolayı kimsenin arkadaşlık kurmak istemediği çocuğa, sevgisini en güzel şekilde vermişti minik omega