boy in luv

5.8K 596 355
                                    

Saat beş sularını gösterirken öğrencilerin çoğu derslerini bitirerek üniversiteyi terk ediyor ve Jeongguk için ortamı daha huzurlu hale getiriyorlardı.

Fakültesinin kütüphanesinden ve bilgisayarlarından yararlanan Jeongguk, ödünç aldığı makale ve dergileri okuyarak parmaklarını bilgisayar klavyesinde gezdirmeye devam etti. Tez araştırması yapıyordu çünkü Jeongguk, geleceği hakkında büyük bir karar vermişti.

Akademisyen olacaktı.

O; çalışmayı, araştırmayı ve yeni bilgiler öğrenerek kendini geliştirmeyi seven biriydi. Bu nedenle sahada çalışmak yerine akademisyenliğin ona daha uygun olduğunu düşünmüş ve bu fikrini sevdiği, saydığı profesörleriyle paylaşmıştı.

Sonuç olarak da buradaydı. Okulunu bitirmeden tez araştırmasına başlamış, profesörlerin desteğiyle de onların yazdığı makalelerde bir rol alarak küçük çaplı bir asistan olmuştu.

Taehyung ile birlikte olmasından, ve tabii, Taehyung'un kızgınlığa girmesinden beri bir ay geçmişti. Omeganın o geceye dair hatırladığı tek şey, o gecenin muazzam oluşuydu. Taehyung çok iyiydi, çok iyi hissettirmişti ve Jeongguk'un o geceye dair tüm anıları ara ara aklına geldikçe utanıyor, farkında olmadan kendini gülümserken buluyordu.

O gece ne kadar iyiyse, o geceden sonra her şey bir o kadar karmaşıklaşmıştı. Bu karmaşıklığın nasıl olduğunu tasvir edemezdi omega. Sadece her şey, Taehyung'un alfası ile ilgiliydi. O gece ortaya çıkan alfa son zamanlarda sık sık Taehyung'u baskılayarak ortaya çıkarak onun günlük yaşamını bozmaya başlamıştı. Ve bunun sonuçları çoğunlukla Jeongguk'a yansıyordu.

Tam şu anda olduğu gibi.

Jeongguk, daha önce arayan Taehyung'un aramasını dikkatinin dağılmaması için açmamış fakat Taehyung onu rahat bırakmayarak art arda mesajlar göndermeye başlamıştı. Ya da alfa desek, daha doğru olacak.

-

Taehyung

çalışman nasıl gidiyor

iletildi.

seni almaya geleyim mi

iletildi.

yoonginin doğum günü için her şey hazır

misafirlerden önce gelmeye çalış lütfen

iletildi.

o alfa da yanında mı

görüldü.

Jeongguk

kimse yanımda değil taehyung

merak etme yetişeceğim doğum gününe de

bir makale kaldı sadece bakmam gereken

Taehyung

hm

tamam

nereye gitti ki o alfa

nerede yani

Jeongguk

taehyung sence de fazla takmadın mı onu kafaya

sadece sınıf arkadaşım ve biz sadece birlikte tez araştırması yapıyoruz

daha önce alfa arkadaşım olmamış gibi davranma

Taehyung

arkadaşsınız yani

love you like a love song ➳ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin