4

1.3K 117 122
                                    

Ryuuji:"Erika , bizim eve gel . Biliyorsun zaten "

-Konu ne?

Ruuji:"Sence ne olabilir Erika ?"

-Tamam geliyorum .

(Telefon kapanır)

Ouzou'dan bahsettiğine emindim . Konu başka ne olabilirdi ki zaten .

Direkt kendimi dışarı atmıştım arada Reika seslensede duymazdan geliyordum .

.
.
.
Evlerine doğru yürürken sanki zaman geçmiyor gibi hissediyordum , Ouzou'ya ne kadar kırılsamda ...
Evet onu seviyordum . Kendimi kandırmama gerek yok ama sevmemem gerektiğini de biliyordum .

(?):"Hey önüne baksana!"

Birine çarpmıştım , panik haliyle yüzüne bile bakmadan " Özür dilerim!" Diyerek yoluma devam ettim .
.
.
.
.

Evlerinin önüne geldiğimde kalbim çok hızlı atıyordu, neden çağırmıştı ki bu saate? . Ouzou ile alakalı olduğu kesindi ama .. Erika kes şu kafada kurmalarını.

Kapıyı çaldım
.
. (Tık tık tık)"" JSKQKDKWLDKWLD"""

Kapı yavaş yavaş açılmıştı, açan kişi tahmin ettiğimin aksine

Ryuuji değil Kota açmıştı.

Önce bir sorguladı şaşırdı sonra

"Ha?" Dedi ne iş demek istemiş gibi .

-Girebilir miyim.
Dedim sadece çünkü zaten artık ne anlaşılabilirdi ki

O an suratında hani çok ciddi bir ortamda gülme gelir de kendini tutmaya çalışırsın ya işte o ifade oldu , düzeldi ve

"Buyur gir " derkende kendisi çıktı .

Bu saate nereye çıkarsın deli mi bu insanlar gidin yatın uyuyun daha güzeli mi var.

Ryuuji beni görünce koştu ve sessizce "gel " diye fısıldadı .

Daha önce evlerini görmemiştim. Ryuuji'nin gittiği yere doğru gidiyordum soluma baktığımda oda da Ouzou'yu uyurken gördüm.
Rahatlamıştım. En azından birşeyi yoktu.

Salon gibi bir yere gelmiştik

Ryuuji , bana baktı ve
"buraya oturabilirsin "dedi.

Oturduğum an önümde Ryuuji oturdu .

Derin bir nefes aldı ve söze girdi

"Erika , ben Ouzou ile konuşmayı denedim ama tahmin ettiğim gibi seninle konuştuğumu bilmediği içi-"

Arkadan yürüme sesi gelmişti

Arkama dönerken

Ryuuji:"Korkma Annem, haberi var geleceğinden "

-Ne manyak mısın? Sabahın 5'inde Erika gelecek falan demiş olamazsın herhalde , sorgulamaz mı insan.

Ryuuji:"Erika, uzatmaya gerek yok benim risk almayacağımı biliyorsun . Konuya dönelim. "

- Dönelim

Ryuuji:"Ama önce olayı tekrar anlatırsan daha iyi olur"

-Daha neyi anlatayım dün ne dediysem aynısı işte başka birşey yok.

Ryuuji:"Erika boşu boşuna çağırmadım ya bende zaten seni. Tam bir planım yok , doğru karar verebilmemiz için tekrar anlat , senin içinde iyi olur, rahatlarsın"

-Tamam şimdi (olayı anlatır ben özetini yazacağım unutanlar için ama bilin ki Erika daha çok detay ile anlatacak)

-Lunaparka gitmeden ortak buluştuğumuz yerde işte Kota'ya bakıyordum Reika ile yan yanalardı o an tatlı gelmişlerdi gözüme gülümsedim, sonra bir baktım Ouzou'da o sırada bana bakıyordu. Lunaparkta herşey iyiydi en azından. Sonra oturmaya gittiğimiz yerde konuşmak için dışarı çağırdında ollan oldu, neden ona gülerek baktın tarzı sorular sordu , yanlış anladığı içinde Kota'dan hoşlandığımı sandı ve sırf bir kız için kardeşimin aklının karışmasını istemem dedi sonrasını biliyorsun zaten .

YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin