10(SF)

921 69 450
                                    

Erika'nın gözünden

R:"Auto'nun babasının ismi "

-Muhtemelen yaklaşıyoruz ama kesin diyemeyiz sonuçta jose isminde tek o yok ya

R:"Haklısın"

Nefes nefese tekrar konuşmak için ağzını açtı

R:"E peki telefonu nasıl geri vereceğini düşündün mü?"

-O kısım basit hadi gidelim .

Ryuuji tam içeriye çıkmak için girecekken kolundan tuttum ve ekledim

-Önce sen çık ve merak edenlere geliyor de şüphe çekmesin

Ryuuji bana baktı bir an duraksadı gözleri direkt gözlerimi buldu . Bir şey diyecekti sustu tam onaylar anlamında başını sallamış ve gidecekken yavaşladı durdu ve kafasını tam yüzümü görmeyecek şekilde az bir şekilde bana çevirdi.

Ruzgar ağaç dallarını birbirine çarpıtıyor ve yaprakların sesi geliyordu.

R:"Erika , ben senden hiçbir zaman şüphe etmedim"

-Ne?

Sustu ve oradan uzaklaştı.

Bu neydi şimdi ne demek benden hiç şüphe etmedi.

O an aklıma hiç galeriye bakmadığımız geldi ve telefonu açıp galeriye girdim birkaç cuma mesajı haricinde hiçbir şey yoktu.

Başka neye bakmamıştık .. Düşün Erika düşün..

Tabii ya! Telefondan kimleri arayıp konuştuğunu görebiliriz.

Hadi şu Jose'yi bulalım.

Kota'nın gözünden

Reika oturmuş bana bakıp azar çekiyordu.

R:"Kota inanmıyorum sana nasıl yaparsın ya güzelim elbiseye içecek dökmek nedir hani bir yine tamam değilde iki bardak dökmek nedir ?naptın güzelim elbiseye."

Allah Allah bak sen şu hanımefendiye hem gülerek biriyle mesajlaşacak hemde ben birşey yapmayacağım. He yok öyle bir dünya. Haksız olsam yine neyse neymiş efendim sen esmermişsin ben esmermişim oluşturmayacak mıymışız bir şaheser.

R:'Ne?"

-Ne ,ne?

R:"Ne esmeri ne şaheseri ne diyorsun Kota?"

-Sesli mi söyledim ben onu.

Auto bir anda olaya dalarak

A:"Ya valla hiç yalan söylemeyeceğim. Bu Kota sen lavaboya girdiğinde senin instagramına girdi yazanlara cevap verd-"

R:"Naptı naptı??"

Auto kes sesin-

R:"Kota artık cidden inanamıyorum sana"

Al işte yine başlıyoruz. Ulan bu kız rekor kırar hiç nefes almadan konuşuyor sinirliyken

R:"Ya gidip iki bardak meyve suyu suyu döküyor üstüme hiç özür dilememene girmiyorum bile birde utanmadan trip atıyors-"

Oturduğum yerden , ayağa kalkmış karşısında küçük bir çocuğu azarlar gibi beni azarlayan Reika'nın kollarını iki elimle tutup..

-Reika

R:"Hayır yani birde kırmızı meyve su-"

-Reika

R:"Yok kardeşim anlayamazsın bunlar-"

-Reik-

R:"NE ULAN N-

-Sevgilim olur musun?

Ryuuji'nin gözünden

YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin