O an ölüm sessizliği olmuştu sanki derken Ryuuji kafasını çok sakin bir şekilde Kota'ya doğdu döndü ve ardından
R:"İyiyim paşamda az sonra senin cerran mı başka birşeyin mi olacağımı bilemem"
K:"Hadi ya olsana :)" dedi ve tam anlamıyla piç sırıtışı denilecek bakışını yaptı.
Gözüm ister istemez Reika'ya kaymıştı
Gözünde korku vardı Kota'ya dikmişti gözlerini.Reddedilmekten mi korkmuştu yoksa onu kaybedeceğinden mi?
O an herkes için normalken ben bile gerilmiştim
Kota en son ortamdan ayrılacakken elindeki tuttugu havluyu omzuna attı ve gözleri en sonunda Reika'yı gördü. Çok tepkisizdi
Yok yemin ediyorum bunların götü hâla kalkık sanki her gün aşk itirafi alıyor.
Auto:"Noldu oğlum görende asırlardır aşık sanacak he" diyerek
Ryuuji:Ne?
Lan neden bu kadar sakin karşıladılar diye Ouzou'ya baktım.
Sanki yıllardır haberi varmış gibi duruyordu .
Yavaşça Ouzou'nun yanına doğru gidip "Hayırdır sanki biliyorsun?"
Ouzou hafifçe kaşlarını kaldırıp yüzünü bana doğru eğdi kolları birbirine bağlıydı.
O:"Şaşırmadım, zaten ikiside salak gibi davranıyor sevince tek şaşırdığım nokta cesareti"
-Yanlışlıkla oldu sanki? Diyerek güldüm
Ouzou ciddiyetini bozmadan . Gözlerini tekrar etrafa döndürerek konuşmaya devam etti
O:"Bazıları onuda yapamıyor halbuki" dedi imâlı bir ses tonu ile
-Bu neydi şimdi ne demek istiyorsun?
O:"Ne anlarsan" dedi umursamaz bir ses tonuyla cevap vermemi beklemeden odasına girdi.
Cidden mi , trip mi çekiyordum şimdi ben ne yaptım Kâbe'ye giden otobüse taş mı attım yarabbim bu ne çektiğim milletten .
Bende bizim odaya girdim ve yatağıma oturdum.
Reika'nın gözünden:
Kota benden bir an olsun gözlerini ben ayırana kadar ayırmadı . Hiçbir şey söylemedi ne ben nede o.
Rezil olmuştum işte berbat hissettirdi .
Gözlerimi ayırıp su içmek için mutfağa doğru gidiyordum Kota o an boyu beni izliyordu olduğu yerde durarak .
A:"Kota çok sapık insansın sen o ne biçim bakmak"
Tezgahın üstündeki dolaptan bardak aldım ve su doldurdum.
İçmek için ağzıma doğru götürdüm fakat susamamıştım bile sadece o andan kurtulmak için kendime bulduğum bir bahaneydi bu .
.
.
Erika'nın gözündenBu ses nereden geliyor?
(?):"Daha fazla yalan söylemek istemiyorum bıktım artık sana ilk başından evet diyende kabahat Allah belanı versin senin!"
Dışarıdan gelen bu ses gereksiz derecede aşırı tanıdıktı.
Hafifçe belli etmeden perdeyi aralayarak aşağı baktım .
Naoko'nun annesi?
.
.Telefonunan birini sesli mesah atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden
Teen FictionLisede tekrar bir araya gelen bir arkadaş grubu. Peki, sadece arkadaş mı? (bunuyazarkengulmekrizindeyimozurdilerim)