Odaya girdiğimde ışık kapalı ve Reika'nın uyuduğunu düşündüğüm bir şekilde yattığını gördüm. Taaki yatağıma yattığım an Reika'nın o sessizliği bozmasıyla anlamıştım uyulmadığını
R:"Ee yaşadınız mı aşkınızı?
-Aynen Reika yaşadık aşkımızı bak yarın çocuğumuz olur.
R:"Onu da görürüz birgün :D " diyerek güldü ardından ikimizde sessizleştik ..
.
.
.Sabah
Yine herkesten erken uyanmıştım, ee küçüklükten gelme normal tabii . Odadan çıkmak üzere sessize ayağa kalktım . Reika'nın uyuduğu o kadar belliydi ki yorganı bir bacağının altına almış bir şekilde yastığına sarılıp uyuyordu .
(Yastık kesinlikle Kota gençler ☺️)Kimseyi uyandırmak için kapıyı ses çıkartmadan yavaşça açıp odadan çıktım.
Tahmin ettiğim gibi görüntüde tüm odaların kapısı kapalıydı.
Aşırı susamıştım . Bu yüzden mutfağa gitmekten başka çarem yoktu .
Bardağa doldurduğum suyu içerken arkadan kalın ve uykulu ses tonu ile
"Günaydın" diyen Ouzou'yu gördüm.
-Sen bu kadar erken uyanır mıydın ya?
O:"Valla sabahın beşinde uyanmam ama saat 10 be Erika"
-Onda da uyanıktın sanki ama neyse.
O:"Üstünü giyin istersen , anlaşılan çok sevdin kıyafetimi pijama bike giymediği ne göre "
-Ne demezsin bayıldım ona sarıldım fala- Yorgundum ouzou.
O:"Tamam canım hemen ciddiye alma öyle."
İkimizde hafifçe güldük ve Ouzou devam etti
O:"Cidden değiş, kıyafet istersen sende kalsın farketmez ama şimdi kahvaltıdan hemen sonra yine denize gideriz . Bizimkileri uyandırdım ben gelirler hatta şimdi, Reika'yıda uyandır istersen."
-Tamamdır.
Arkamı dönüp mutfaktan bizim odaya girmek için çıktım derken gerçektende odalarından çıktılar hepsi "Günaydın" diyerek balkona doğru oturdular .
Günaydın diyerek cevap verdim ve odaya girdim. Reika hâla uyuyordu uyandırmak için onu dürttüm (👆🏿)
Birşeyler mırıldanarak söylendi ama sonra uyandı.
-Reika direkr mayoları giyin kahvaltıdan sonra denize gidecekmişiz yine "
R:"Sana da günaydın Erika."
-He günaydın günaydın oyalanma hadi herkes kalktı
R:"Tamam geliyorum şimdi de sende giyinsene"
-Doğru ya .
Giyeceğim mayo ve üstüne geçireceğim elbiseyi aldım ve banyoya gidip giyindim.
Çıktığımda Reika ile aynı anda çıkmıştık ve mutfağa girdik.
Ouzou balkonun girişibdeydi ve içeride bie kaos sesi geliyordu balkona girmek için adımımızı attığımız da Ouzou geçmemize izin verip
O:"Heh işte kazılar sonunda geldiniz , menemen yapacağım soğanlı mı soğansız mı olsun onu konuşuyorduk bizde demesiyle herkesin suratının ciddileşmesi ile
Ben , Kota , Ouozu
-Soğanlı.Reika, Ryuuji, Auto
-Soğansız.İki tarafta birbirine yan bakış atmaya başladı, sabki hayat meyat meselesi gibiydi herkesin ses tonuda suratları gibi ciddiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden
Teen FictionLisede tekrar bir araya gelen bir arkadaş grubu. Peki, sadece arkadaş mı? (bunuyazarkengulmekrizindeyimozurdilerim)