Kota'nın gözünden.
Erika ve Ouzou? , ikili mi ilerliyor kardeşim bu kız. Reika'ya doğru baktığımda buna benim kadar şaşırmışa benzemiyordu .
.
.
Erika'nın gözündenHiçbir tepki vermememeye çalıştım çünkü en son verdiğim de olanları gördük tekrar yaşanmasına gerek yok . Bişey demeli miyim demeye kalmadan
Ouzou kolumu çekiştirip bir anda beni yürütmeye başladı
Ağzından bişeyler mırıldanıyordu
"Hızlı yürü Kota'yı tanıyorsam sorguya çekmeden bırakmaz, görmemiş gibi davran"Aynı ses tonunda ona
-Ouzou bence normalde sorgulamayacaksa bile şuan bunu yaptığın için kesin sorgulayacak .Ouzou bana doğru baktı ve "Seninle laf dalaşına girmek isterdim ama şuan değil Erika " dedi .
Azda olsa uzaklaşmıştık , arkama baktığımda Kota'nın kafası bize doğru dönüktü.
Beni bir tür dolandırdı ve tekrar okul kapısına getirdi . Gideceklerini biliyordu sanki , gitmişlerdide .
.
Okulda- 14:39Daha çıkmamıza 2 saat vardı. Tenefüste Reika'nın yanına gideyim en azından sıkılmayız.
(Buralaları geçiyorum, geri döneceğiz zaten 🤭)
.
.Ouzou'nun gözünden
Kota:"Söylesene artık, Erika ve sen ne alaka? "
-Kota sabahtan beri başımın etini yedin. Dur iki dakika , sonda anlatırım
Kota:"Hadi hadi, kimi kandırıyorsun anlatmayacağını biliyoruz herhalde "
-Az sakinleş.
Auto:"Akşam erkek erkeğe takılalım mı var mısınız?"
-Yok ya ben yorgunum
Kota:"Olur takılalım"
Bana inat yapıyordu, ona baktığımda suratında o meydan okuma ifadesi vardı, hani sen madem bunu yapıyorsun , bende bunu yaparım kafası.
Auto bana baktı ve "Hadi hadi sende geliyorsun" dedi ve vereceğim cevabı bildiği için pekte kabul etmiyor gibi gitti.
O sırada sınıfa Ryuuji geldi ve bir anda "Ne olur kabul etmediğinizi söyleyin bana"
Kota:"Yok canım ne münasebet ettik tabii ki"
Ryuuji:"Valla hiç kusura bakmayın arkanızı falan asla toparlamam ."
-Madem kesin takılacağız , bizim evde takılalım.
Kota direkt kabullendi zaten takılmak istiyordu. Ryuuji ise şaşırmış bir surat ifadesiyle
"Vay ilk ve son defa zekice bir düşünce" dedi ve sırasına oturdu..
.
.Erika'nın gözünden
Son derse girmeden önce ki tenefüs , zilin çalmasıyla başlamıştı.
Zilin çaldığı an Reika'nın yanına gitmek için sınıftan çıktım ve resim bölümüne doğru gitmeye başladım.
Reika tahmin ettiğim gibi masanın üstüne kollarını koymuş ve uyuyordu. Uyandırmak için birkaç defa kolunu dürttüm ve sonunda uyanmıştı.
Reika'nın gözünden
''Dürtmesene ya '' diye bağırmıştım . Baktığımda beni uyandıran Erika'ydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden
Teen FictionLisede tekrar bir araya gelen bir arkadaş grubu. Peki, sadece arkadaş mı? (bunuyazarkengulmekrizindeyimozurdilerim)