11/ 2.S

400 43 206
                                    

8 yıl sonra//

Gözlerimi yüzüme vuran güneş ışığı ile açmak zorunda kalmıştım. Ah tam bir nefret , hiç uyanmamak varken nedir bu çektiğim.

Yataktan kalkmak için yaptığım yerden doğruldum. Gözlerimi net bir şekilde görebilmek için ovalamamla beraber yataktan zorda olsa kalkmıştım .

Yüzümü yıkamak üzere banyoya gidecektim , lavaboya vardığımda suyu hafifçe açtım ve iki elimi birleştirip avuç içime dolan yüzümü geren o soğuk suyu yüzüme vurdum .
Su damlaları yüzümden boynuma yavaşça akarken yüzümü yukarı kaldırıp aynaya doğrulttum . Bir süre boş boş aynaya dalmış olacağım ki . Telefonun o sinir bozucu bildirim sesi ile irkilmiştim .

-Efendim?

(?):"Böyle mi cevap verilir ama "

-Yeni uyandım sakin mi olsan?

(?):'Ne yapayım özledim "

-Olur öyle" demiştim yüzümde azda olsa istemsizce bir sırıtma oluşmuştu.

(?):Tamam uzatmayacağım buluşalım mı? Bayadır görüşemedik , hem Tagi, Shou falanda gelir"

-Bilmem işlerden pek zamanım olmuyor , ve ayrıca daha iki gün önce görüştük abartmasak mı " dedim hafifçe gülerek.

(?):'İş miş dinlemem hanımefendi, hem patronunuz benim "

-Evet öyle bir delilikte yaptın

(?):"Evet olarak kabul ediyorum "

-Hayır desem birşey değişecek mi?

(?):"Sanmam"

-Sansan iyi olur çünkü hayır

Yüzüne kapatmıştım:D

---------------------------------------------

Telefon tahmin ettiğim gibi kapatır kapatmaz tekrar çaldı. Onunle eğlenmek hoşuma gidiyordu .
Neyse çok bekletmeden açarım bir iki dakika geçsin bende şu işlere bakayım o sıra.

Balkona çıkıp oradaki küçük puf koltuğa oturdum ve önümdeki bilgisayarı bacağımın üstüne koyup açtım.

Hafa beş dakika önce aydınlıkken şuan kapanmıştı. Şansıma sıçayım işte ne beklersin ki .

İçimden bir of çekip. Bilgisayardaki çevirmek için beklenen belgelere tıkladım.

Klasik sözleşme şartlarıydı , artık ezberlemiştim . Hani çeviriye yazsalar aynı şey niye elli defa çevirtirlerki birde enayi gibi para ödüyorlar .

Neyse işime gelir .

.
.
.

/5 dakika sonra/

Telefonum tamamen aklımdan çıkmıştı. Elime alır almaz saate baktım ve onu tekrar aradım. Saniyesinde açmıştı.

(?):"Açma şerefine nasıl layık bulundum çok merak ediyorum Erika hanım"

-İşte , dedim zaten işim yok arayım madem

(?):"Ellinci defada"

-E o kadar aramasaydın sende

(?):"Hee aramayımda tekrar siktiri çekip git , izin veriri miyim sanıyosun"

-Ne zaman verdin ki ?

(?):"Tamam herneyse hadi in aşağı "

-Derken?

Telefonda birşeyler derken hafif ayaklanıp camdan dışarı baktım

YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin